Caddy TGI ajonesto/käynnistys

Aloittaja Pxu, 20.01.22 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Pxu

Caddy -11 ei edes yritä käynnistyä akun tyhjentymisen jälkeen, vaikka virtaa pitäisi olla akussa. Startatessa ei kuulu naksetta startin releestä, valot eivät himmene tms. Voiko syynä olla ajoneston kytkeytyminen? Näkeekö ajoneston VCDS:llä? Jos niin mistä? Muita ohjeita ajoneston poistamiseksi tai huomioitavaksi?
Nykyiset ja ajamani km:
Seat Leon 1.5 TGI -20, 29tkm->

Menneet:
Seat Leon ST TGI, 0-196000tkm
Audi TT 3.2 2006: km 18 -> 70tkm
VW Golf Variant TDI 2010: km 41 000
Audi A3 Business Sport 150 TDI 2014: km 120 000
Scirocco TDI 2010: km 190 000
Seat Leon 130 TDI 2003: km 210 000

M_M

Kyllä vika on jossain muualla. Volkkarin ajonesto ei estä moottorin käynnistämistä. Se kyllä sammuu muutaman sekunnin päästä jos ajonesto ei ole tyytyväinen, mutta käynnistyy kuitenkin.
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Skoda Enyaq iV 80x 4x4 -23
Seat Ateca 2.0TSI 190 DSG 4x4 -18

erWin - täältä löydät kaikki korjausoppaat ja kytkentäkaaviot autoosi

Daatta

Onko akku testattu/vaihdettu tyhjentymisen jälkeen? Jännitteen mittaaminenkin kertoo jo paljon. Apuvirtaa tai toista akkua voisi kokeilla alkuun.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

BLUP!

Joku sulake? Jos valot toimii kirkkaasti niin koitas perinteistä ruuvaria solenoidin ja startin välillä tai kopauttaa solenoidia jos ylettää.
VW Eco Up!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy