1.6tdi dsg lämmöt

Aloittaja Habetsu, 11.08.21 - klo:21:44

« edellinen - seuraava »

Habetsu

Minkälaisia moottorin lämpötiloja teillä on? Itsellä ei tahdo lämmöt nousta millään yli 60° kun ulkolämpötila on +10 - +15° välissä. Autona on tosiaan vm.-15 1.6tdi variant. Mietin että onko mulla termarissa vikaa vai onko tää ominaisuus näissä?

Mikey

Vika on termarissa tai lämpöanturissa. Näillä keleillä melkein väittäisin vian olevan anturissa. Luulisi että kone tavoittaa normilämmön vaikka termari vuotaisikin.

Tos®

Ja se lämpömittari rupee valehtelemaan tuosta ylöspäin: se näyttää aina tasan 90, vaikka oikea lämpötila on 70-110 asteen välissä.
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy