Jäähdytysnestettä häviää

Aloittaja HR, 26.07.21 - klo:08:56

« edellinen - seuraava »

HR

Terve,

Auto golf ja moottori 1.8tsi, vm 2017. Ajettu 60tuh. Kävi Huollossa ja sanoivat että vesipupussa pieni vuoto, pitää vaihtaa. No vaihdettiin. Meni neljä viikkoa ja auto valitti että lisää nestettä. Oli alle minimirajan muttei tyhjä. Käy normaalissa lämpötilassa. Onko ilmaus epäonnistunut? vai missähän vikaa. Luulisi että letkut katsottu. Ja jos jääänyt ilmaa niin häviääkö se itsestään kun lisätty nestettä? kuulunut myös "pulputtavaa" ääntä kun ei ole käynnissä?

Kyselee tietämätön.

b1mpo

Lisää nestettä. Jos ei ala pysymään, niin jossain vuoto ja takaisin huoltoon. Näinhän sitä ennenkin on tehty.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy