T4 portteri 2.5 tdi acv turbon toiminta

Aloittaja Kimeportteri, 24.06.21 - klo:11:04

« edellinen - seuraava »

Kimeportteri

Vähän meinaa turbon teho hyytyä ja vasta 830000 mittarissa. Alipaine letkut on vaihdettu ja se auttoi jonkin verran. Aiemmin tuntui selvä tehon lisäys siinä 2000rpm kohdalla mutta enää ei. Pieniä teho"piikkejä" tuntuu välillä kiihdyttäessä eli olisiko jotenkin "jumissa"?
Onko normaalia että kun ajossa kun on veto päällä ja painaa hiukan samaan aikaan jarru poljinta niin noin 1-2 sekunnin päästä meno hyytyy täysin jo ennen kuin jarru ottaa kiinni. Ikäänkuin kaikki alipaine menisi turbolta jarruille?
Ehkä näin pitääkin olla?

Larmatin

voihan se olla että noissa kilsoissa ihan ei kaikki hepat ole kotona.
Ilmamassamittari on kokeilemisen arvoinen asia jos ei ole kokeiltu.
Onko vikakoodeja?

Jarrupoljin vetää tehot pois turvatoimintona. on ominaisuus.
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy