"Transmission Error:Reverse not possible"

Aloittaja Volkkari7, 22.06.21 - klo:15:01

« edellinen - seuraava »

Volkkari7

Tänään ilmaantui tuon aiheen mukainen teksti ajotietokoneen näytölle! Pysäytin VW Golf Variant 7-sarjan autoni ja vähän ajan päästä läksin uudellen liikkeelle ja tuota virheilmoitusta/varoitusvaloa ei enään ilmaantunut. Golf on DSG automaatti 7-vaihteinen. Ajettu about 145 tkm.
Leviääkö tuo DSG loota? Kellään muulla tullut ilmoitusta:"Transmission Error:Reverse not possible"

Jultsu

vikakoodit lukuun jokaiselta ohjainlaitteelta VCDS:llä ja listaus tänne tekstimuotoisena niin joku muu saattaa osata auttaa tuosta eteenpäin.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Volkkari7

Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 22.06.21 - klo:15:40
vikakoodit lukuun jokaiselta ohjainlaitteelta VCDS:llä ja listaus tänne tekstimuotoisena niin joku muu saattaa osata auttaa tuosta eteenpäin.

Oukei 👍 Eli pitänee käyttää huollossa luettamassa?

Jultsu

foorumin VAG-COM / VCDS ketjusta löytyy myös kavereita, heiltä myös helpompi saada tuo koodilistaus ulos tekstimuodossa.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy