Passat GLE, 2020 We Connect ei toimi

Aloittaja VW-tigru, 10.04.21 - klo:13:35

« edellinen - seuraava »

VW-tigru

Passat GLE, 2020 We Connect ei ole toiminut elokuun 2020 jälkeen. Huollossa tehty erilaisia elvytyksiä.

Kuinka yleinen vika tämä? Pitääkö asiaa alkaa ajamaan kuluttaja-asiamiehen kautta?

Maailmalla vikoja näyttää olevan jonkin verran.

Oletteko saaneet apuja tähän vaivaan?

Passatti

Lainaus käyttäjältä: VW-tigru - 10.04.21 - klo:13:35
Passat GLE, 2020 We Connect ei ole toiminut elokuun 2020 jälkeen. Huollossa tehty erilaisia elvytyksiä.

Kuinka yleinen vika tämä? Pitääkö asiaa alkaa ajamaan kuluttaja-asiamiehen kautta?

Maailmalla vikoja näyttää olevan jonkin verran.

Oletteko saaneet apuja tähän vaivaan?
Kyllä on yleinen ongelma VAG autoissa. Lue vaikka Superb iV juttuja. Mulla lakkas toimimasta syyskuun lopulla ja nyt on toiminut n. 2 viikkoa. Lähetin tehtaalle 21 sähköpostia ja maahantuojalle samoin 25 sekä lukuisia soittoja maahantuojalle. Mitään ei tapahtunut. Kuluttajalla kun asian laittaa niin asiat hoituvat ehkä vuoden pari kuluttua. Pyydä maksutonta lisä aikaa seuraavalle vuodelle.
Always lead, never follow

Kilu7

Mulla oli We Connect e-Up!:ssa ja toimi ongelmitta. Nyt e-Golfissa ja toimii ongelmitta. Ainoastaan aktivointi tökki ja silloin apu tuli VW:n Help deskistä. Kai olet ollut sinne yhteydessä?

makelja

Mulla toimi 2 vko helmikuussa, sen jälkeen menty off-linessa.
Tuki sanoi että autossa vikaa ja tulevan viikon huollossa pitäisi laittaa se kuntoon.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

makelja

Huollossa saivat omani kuntoon.
On nyt toiminut jo toista viikkoa. Hitaasti mutta varmasti.
Tekivät joitain isompia päivityksiä ja en ole varma vaihtoivatko jonkun moduulin. Mutta pääasia on että se toimii nyt.

Topjanne

Onko joku kokeillut jo uutta MyVolkswagen-portaalia ja onnistunut käyttämään sitä kautta We Connectia (tai CarNetiä)? Auton tiedot kyllä näkyy, mutta klikkaamalla "Aktivoi We Connect nyt" ei tapahdu mitään. Chatissä eivät tiedä mitään. Vai tarkoittaako tuo aktivointi vain mobiilisovellusta, joka "toimii" jo eli selainpohjaisesta olisi luovuttu kokonaan?

Apaju

^
We Connect portaali poistui käytöstä 27.4.2021. Eli tuon päivämäärän jälkeen ei voi enää sovellusta käyttää tietokoneella vaan on käytettävä mobiilisovellusta.
Tuon suuntainen viesti tuli sähköpostissa itselle aiemmin keväällä, vaikka Vw:n sivuilta ei tuosta mitään löytänyt.
VW ID.3 Life

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy