No niin, soitin on asennettu. Tässä ensivaikutelmat:
Asennus:
Soitin on ns. PnP-malli, eli pitäisi istua suoraan ilman mitään säätämistä. Todellisuudessa jos asennuksesta haluaa siistin, pitää ulkoinen mukana oleva mikrofoni (soitimessa on myös sisäinen laadultaan huonohko mikki) tuoda sinne kuskin A-pilariin paneleiden takana, ja lisäksi 2x usb-liitin (Android Auto + USB-muistitikku musiikkia varten) pitää tuoda nätisti esille. Itse löysin siistin 2xUSB +hdmi palikan (soittimessa hdmi-input), joka asennettiin keskikonsolin säilytyslokeron yläosaan.
https://www.autostudio.fi/fi/product/acr-hdmi-usb-jatkojohto/GBA-HDMIBOX. Kytkennät soittimen takana menivät nätisti paikalleen.
Toiminta:
Tuntuu toimivan niin kuin pitääkin, plussat hyvälle handfree toiminnalle. Toki käyttöliittymässä on parannettavaa omasta mielestä.
1. näkyvissä olevia ikoneita ei pysty järjestämään tai piilottamaan, useita turhia mulle (DAB+, Apple CarPlay, Camera etc.).
2. radiokanavia ei pysty tallentamaan suosikeiksi, automaattinen haku tuo muistaakseni 18 kanavaa automaattisesti muistiin. Noita yksittäisiä voi sitten manuaalisesti vaihtaa haluamikseen. Toki voit manuaalisesti hakea kaikki yksittäiset kanavat. Jotenkin tuo tuntuu vaan hankalalta puuhalta.
3. ei mahdollista käyttää omia taustakuvia, ei ainakaan ilman OS puukotusta jotekin.
Mä en ole hifisti, joten en osaa noiden DSP-juttujen "hyvyydestä" sanoa mitään.
Tämä oli yksi kolmesta ensimmäisestä Suomeen tulleesta tällaisesta soittimesta, joten todella tuore tapaus, mutta hyvältä vaikuttaa.