Ilmeisesti tuossa on siis sama juttu jota konserni on harrastanut aiemminkin, että DSG:n kanssa moottorin vääntöä on kuohittu jotta laatikoksi riittää se DQ200.
Appivanhemmat hankkivat tuollaisen 85kw versioisen TDI Touranin ja siinä on DQ381 laatikko, näin ainakin VCDS sanoi
320NMhttps://www.auto-data.net/en/volkswagen-touran-ii-2.0-tdi-115hp-dsg-37506
Onko kellään kokemusta suuremmasta vetomäärästä 2.0L dieselin 200 hv moottorilla, että miten sulavasti etenee? Vielä en ole itse päässyt kokeilemaan raskaammalla kuormalla. Muuten on kyllä oikein mallikas moottori, pehmeästi lähtee (sportillakin), mutta kun painaa enemmän pohjaan niin sitten lähtee vähän lujempaa
Sulla näyttäis olevan alltrack alla niin kerrohan vähän kokemuksia? Sellaista tässä itsekin odottelen...
Millaisilla varusteilla sinulla on tulossa auto? Ja mikä väri?
Okei, onko milloin tarkoitus saada käyttöön? Varusteet näyttävät olevan kunnossa, en usko että petyt. HK:stä mulla ei ole kokemusta eikä sellaisista premium äänentoistosta muutenkaan, mutta uudessa autossa on huomattavasti paremmat "popit" kuin edellisessä Audissa. Webastoakaan en ole vielä päässyt kokeilemaan tositoimissa, että saa nähdä kuinka hyvin se lämmittää moottorin ja sisätilat. Audissa se oli käytännössä toteutettu niin, että lähtökohtaisesti lämmittää sisätilat ja toissijaisesti moottorin, mutta toimi sekin talvisin hyvin kyllä. Kerro sitten kun saat sen, että onko avaimettoman lukituksen kanssa minkäänlaisia ongelmia, sillä itse olen huomannut, että avaa satunnaisesti ovet minun lähestyessä autoa, vaikka olen sen ominaisuuden laittanut pois päältä.
Tarkoitus saada ajoon marraskuun lopussa, tämä tulee työsuhdeautoksi ja edellisen liisari loppuu silloin. Ja keyless go on ihan ehdoton, minulla nyt Octavia ja siihen on kovin ihastunut ettei tarvitse taskuja kaivella Koeajossa ihastuin pirteään 200hv diesel koneeseen ja taitaa viedä vähemmän soppaakin kun nykyinen 2.0 TDI Skoda.
Lähinnä siihen, että kävellessäni parkkihallista pois alkaa epäilykset heräämään, että "laitoinkohan ovet kiinni"
Sama oireyhtymä, johon käytän sovellusta ja se kertoo että lukossa on.
Vaikka auto on kuukauden päivät kohta ollut minulla, niin silti on kyllä tottumista vielä tuohon keylessiin. Lähinnä siihen, että kävellessäni parkkihallista pois alkaa epäilykset heräämään, että "laitoinkohan ovet kiinni"
Tuohon voi hakea pintä helpotusta jos autossa on sähköisesti koria vasten kääntyvät peilit. Laittaa asetuksista valinnan päälle että kääntää peilit automaattisesti koria vasten kun laittaa ovet lukkoon niin näkee silmällä vähän pidemmältäkin että tuliko laitettua ovet lukkoon