Kirjoittaja Aihe: Enyaq iV  (Luettu 18117 kertaa)

Poissa Pekka57

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 38
    • Profiili
Vs: Enyaq iV
« Vastaus #60 : 07.07.21 - klo:20:22 »
Niinän se oli.

Poissa BlackSuperb

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 50
    • Profiili
Vs: Enyaq iV
« Vastaus #61 : 02.08.21 - klo:12:24 »
Loppukuusta ois kai oman 80 mallin luovutus, tilattu huhtikuussa. Mites muilla on autot pelittänyt?

Poissa JAK

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 505
    • Profiili
Vs: Enyaq iV
« Vastaus #62 : 03.08.21 - klo:19:15 »
Tänään koeajettu ja hyväksi havaittu. Ainoa "isompi" ongelma on jarrupolkimen ja kaasupolkimen ahdas väli. Eli siro 50 numeron kenkä tuntuu hieman kiilautuvan jarupolkimeen kun kaasuttelee. Ensimmäinen tämmöinen kokemus missään autossa.

Paikalla Needleman

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Vs: Enyaq iV
« Vastaus #63 : 31.08.21 - klo:19:09 »
Onko kertynyt kokemuksia tai fiiliksiä siitä onko 60 vai 80 järkevämpi ostos?

Itsellä sportline suunnitelmissa, mutta hiukan mietityttää ottaako 60 vai 80. 60 saisi hankintatuen eli 80 olis näillä tiedoilla 7000€ kalliimpi.

Toinen mikä mietityttää on sportlinen alustan kovuus. Sportlinessä käsittääkseni sport alusta, mutta mahtaako se olla niin paljon jäykempi, että tuntuu normaalissa ajossa?

Paikalla Needleman

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 42
    • Profiili
Vs: Enyaq iV
« Vastaus #64 : 02.09.21 - klo:07:26 »
Sitten seuraava kysymys. Mahtaako Enyaqissa saada kaistavahdin kytkettyä pois jostain pikanäppäimestä kuten uudessa Octaviassa? Ratin napista missä Octaviassa kaistavahdin saa pois, aukeaa Enyaqissa eri valikko.

Poissa Daatta

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3.363
  • Auto Emoción
    • Profiili
Vs: Enyaq iV
« Vastaus #65 : 02.09.21 - klo:09:48 »
Ei ole E-nakkia (syyttäkää Tuulilasia lempinimestä ;D) mutta yleisellä tasolla voinen vastailla.

Kaistavahtiin kannattaa vaan totutella, koska päällehän se menee startissa automaattisesti. Nalkuttava se on joo, mutta yleensä huomauttaa ihan aiheesta.

Mitä akun kokoon tuleen niin tarpeen mukaan. Isompi akku painaa ja lataus kestää kauemmin, jos ei maksimi-rangea tarvitse niin valitsisin pienemmän. Kova alusta ei mielestäni oikein istu tuollaiseen kruisailupeliin, joten sporttialustan jättäisin kauppaan. Jos haluaa autolta mataluutta (ja kulkupuolta), niin kannattaa katsella muun merkkisiä sähköautoja.  ;)
ID.3 Pro Performance Business
Ex: Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Poissa Sigge

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 48
    • Profiili
Vs: Enyaq iV
« Vastaus #66 : 13.09.21 - klo:18:13 »
Onkos jollain jo kokemuksia Enyaqin nelikosta? Kolmikosta Enyaq, ID4 ja Q4, Audia tullut koeajettua ja maukkaita vaikutti ajoltaan. Perus 80 Enyaq oli kyllä positiivinen kokemus - selkeästi mukavuuspainotteinen ja leppoisa ajoltaan. Enyaq jäi kiinostelemaan tilojensa ja käyttöominaisuuksien kulmalla.
Audi A6 Allroad 3.0TDI -16, ex Audi A4 Allroad 2.0TDI -14, Golf 1.6TDI -13, ex Skoda Fabia 1.4 -07, ex 3C Passat Variant 2.0 TDI CR R-Line -10, ex 3C Passat Sedan Highline 2.0 TDI -05, ex 3BG Passat Variant 1.9 TDI -01, ex. Golf IV 1.9 TDI -99

 




www.autodoc.fi
www.euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy
Auton omistaminen on helpompaa autopecasonline24.pt: n avulla