VAGarena -tapaaminen (jossain pääkaupunkiseudulla)

Aloittaja tibis, 09.03.11 - klo:15:36

« edellinen - seuraava »

VWonderman

No, pietääks myö sitte miittiä huomenna vai siirretäänkö tulevaisuuteen? :P
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

RoccoScientist

TT_rex ja Jean_C olisivat tulossa ja yritetään saada myös muutama Scirocco-kuski paikalle. Eiköhän noilla jo miitti saada pystyyn, etenkin jos muutama muukin pääsee vielä (jolloin ei haittaa, jos Scirocco-kuskeja tuleekin vain yksi).
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

VWonderman

(•_•)

Mikko

Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 28.09.11 - klo:14:03
TT_rex ja Jean_C olisivat tulossa ja yritetään saada myös muutama Scirocco-kuski paikalle. Eiköhän noilla jo miitti saada pystyyn, etenkin jos muutama muukin pääsee vielä (jolloin ei haittaa, jos Scirocco-kuskeja tuleekin vain yksi).

Itse ehdin viimeistään puoli seitsemän maissa paikalle, toivottavasti joku on vielä silloin parkkipaikalla palelemassa. :)

TT_rex

Juu, sopii mulle.

Mielenkiinnolla odottelen milläs kulkupelillä JeanC tällä kertaa tulee
paikalle ;)
Ex: Mini Cooper S -05, TT 2.0 TFSI S-tronic -07

snoogie

Itse joutunen tämänkin skippaamaan päivystyksen vuoksi, vaikka onnistuisihan tuo työnteko siitä parkkipaikaltakin. Pitää vähän seurata tilannetta..

Mikko

^ Toivottavasti ehdit / pääset poikkeamaan. Olisi kiva nähdä vähän pidemmälle muokattu Scirocco ja tietenkin myös ukko sen takana. :)

snoogie

Kehtaako sinne likaisella autolla tullakaan.. ;) Voisin tulla toimistolta vaikka suoraan ainakin piipahtamaan, ellei tosiaan duunien puolesta mitään erityistä ilmene.

TT_rex

Hyvä, että joku muukin on tulossa likaisella autolla :)

Mikko

Minäkin, vähintään yhtä likaisella kuin viimeksikin. :P

JeanC

Pärrällä meinasin tulla, mutta sää näyttää hiukka märältä klo 18 aikoihin. Yritän päästä paikalle...

tibis

Olisin ehkä paikkalla noin klo 19:30.. Onko siellä ketään enää paikkalla silloin?

RoccoScientist

Itse yritän tähdätä paikalle vähän kuuden jälkeen. Lähtemään joudun n. puoli kahdeksalta.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

snoogie

Pahalta näyttää, ei taida tänään päästä irtautumaan töistä ennen kuutta, ja pitää vielä kotosallakin sitten jatkaa. Toiste paremmalla ajalla sitten.

Mikko

Mä olen onnistunut saamaan jonkun "kuolemantaudin", joten jos sataa niin jätän väliin. Ei viitsi vilustuttaa itseään enää enempää... Muussa tapauksessa siis tulossa kuuden jälkeen, viimeistään 18.30.

Pekka T

Miltäs sää siellä Espoossa näyttää? Sataako vai ei?  :D
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

VWonderman

Ei vielä sada muttah... klo 18 Foreca lupaa kevyttä sadetta. Paikalle tuun siitä huolimatta vilustuttamaan itteni. ;)
(•_•)

Mikko

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 29.09.11 - klo:17:03
Miltäs sää siellä Espoossa näyttää? Sataako vai ei?  :D

Sataa. Menikin kaikki sen verran sukkelaan, että olen jo lähtövalmiina. Pitää käydä muutenkin hoitamassa asioita niin tulen nyt ainakin pikaisesti poikkeamaan

JeanC

Sade-ennuste muuttunu parempaan... I'm coming

JeanC

TT_rex

Kiitoksia taas kaikille paikkalle saapuneille. Sää vähän aluksi kiusasi mutta iltaa kohden parani.
Kuvia lienee taas tulossa...kameramiehiltä.

VWonderman

Juu kiitoksia taas minunkin puolestani kaikille. Harmittaa vähän ku nyt ei käyty syömässä, no josko sitten joku toinen kerta.

Lainaus käyttäjältä: TT_rex - 29.09.11 - klo:20:04Kuvia lienee taas tulossa...kameramiehiltä.
Jossain välissä sit, ehkä jopa tänä iltana. ::)

Ainiin, kun olin lähdössä niin ajovalon polttimo kärähti. Ajelin sitte pitkät päällä kotio. ;D
(•_•)

JeanC

Kiitos ja kumarrus, saatiinpa uusia kasvojakin mukaan :)

Pekka T

Mutta tibistä ei näkynyt missään.   ;)

Seuraavalla kerralla sitten ehkä jonkun viikonlopun aikana?
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 29.09.11 - klo:20:52
Mutta tibistä ei näkynyt missään.   ;)

Seuraavalla kerralla sitten ehkä jonkun viikonlopun aikana?
Herraa odotettiin 19.40 asti, mutta ei näkynyt :o

VWonderman

(•_•)

TT_rex

Tuosta kolmannen kuvan setupista tuli deja vu :)
Skoda tosin vaihtunut Skodaan :)

Cyclic Stig

Nätti kyllä tuo kuvissa oleva valkoinen Scirocco, kenen sitten onkaan. Paljonko "tiputettu", omaan silmääni näyttää juuri sopivalta madallukselta..? Vai valehteleeko kuvat? Hienoja autoja tietysti muutkin :).

juupeli

Lainaus käyttäjältä: JeanC - 29.09.11 - klo:20:38
Kiitos ja kumarrus, saatiinpa uusia kasvojakin mukaan :)

Tunnustan olleeni uusi naama Ikean parkissa. Sinne vaan auto riviin ja käsi ojossa hemmoja kohti typerä virnistys päällä. Näistä on hyvät kohtaamiset tehty  ;D

JeanC ja VWonderman, teidän kanssa eniten ehdittiin höpistä mukavia. Kiva tavata teidät kaikki.

Jep, pakollinen valkoinen Skoda saatiin paikalle "varamiehen" voimin  8)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy