mySkoda/Connect

Aloittaja Excalibur22, 13.09.20 - klo:11:10

« edellinen - seuraava »

heller

Lainaus käyttäjältä: 95e - 14.12.23 - klo:18:13Kolme viikkoa vanha auto, ja asetus apissa on bensalla.

Vialta se vähän haiskahtaa sitten.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

95e

Lainaus käyttäjältä: heller - 14.12.23 - klo:19:10Vialta se vähän haiskahtaa sitten.

Joo huomioin tossa että vaikka apissa on valittuna bensa, niin yrittää lämmittää silti sähköllä, ja jos sähköä ei ole niin ei tietenkään lähde lämmittämään. Kun kakesta käynnistää niin webasto pöhisee kunnolla ulkona. Mentävä käymään Skodalla.
Octavia combi RS iV graphite grey

95e

Miten muilla, jos hybridiakku on tyhjä niin saatteko aplikaatiolla webaston käymään polttoaineella?
Octavia combi RS iV graphite grey

heller

Lainaus käyttäjältä: 95e - 19.12.23 - klo:15:34Miten muilla, jos hybridiakku on tyhjä niin saatteko aplikaatiolla webaston käymään polttoaineella?
Juu saa.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

95e

Lainaus käyttäjältä: heller - 22.12.23 - klo:10:06Juu saa.
Mulla menee takuukorjaukseen heti tuo biili. Mulla ei lämpene apilla kuin sähköllä.
Octavia combi RS iV graphite grey

JARGE040292

Lainaus käyttäjältä: 95e - 23.12.23 - klo:23:39Mulla menee takuukorjaukseen heti tuo biili. Mulla ei lämpene apilla kuin sähköllä.
Ootko laittanut tuon online seisontalämmittyksen erikseen päälle ?

95e

Lainaus käyttäjältä: JARGE040292 - 24.12.23 - klo:15:19Ootko laittanut tuon online seisontalämmittyksen erikseen päälle ?
Jos meinaat, että aplikaatiosta air conditioning osiosta petrol valittuna ja painaa vaan start, niin juuri näin yritän käyttää. Ei ikinä lämmitä Webastolla tällä tavoin, aina sähköllä.
Octavia combi RS iV graphite grey

JARGE040292

Lainaus käyttäjältä: 95e - 24.12.23 - klo:23:06Jos meinaat, että aplikaatiosta air conditioning osiosta petrol valittuna ja painaa vaan start, niin juuri näin yritän käyttää. Ei ikinä lämmitä Webastolla tällä tavoin, aina sähköllä.
Missä tällainen on ? Ei oo tullut vastaan

95e

Lainaus käyttäjältä: JARGE040292 - 25.12.23 - klo:15:18Missä tällainen on ? Ei oo tullut vastaan
Mulla käytössä My Skoda Essentials.
Octavia combi RS iV graphite grey

Octaavi16

Lainaus käyttäjältä: 95e - 19.12.23 - klo:15:34Miten muilla, jos hybridiakku on tyhjä niin saatteko aplikaatiolla webaston käymään polttoaineella?
Webasto ei toimi aplikaatiolla ilman huollon toimenpiteitä, näin vastattiin aplikaation ylläpidosta. Vaatii siis auton käyttämisen huollossa jossa päivittävät jotain ohjelmistoa.

95e

Lainaus käyttäjältä: Octaavi16 - 26.12.23 - klo:21:41Webasto ei toimi aplikaatiolla ilman huollon toimenpiteitä, näin vastattiin aplikaation ylläpidosta. Vaatii siis auton käyttämisen huollossa jossa päivittävät jotain ohjelmistoa.
Joo mulla menee käymään huollossa pian. Supportin kanssa käytiin ensin paljon spostin vaihtoa, ennen kuin joutuivat toteamasn et pajakeikka.
Octavia combi RS iV graphite grey

nordman

Minkähän ihmeen takia tuollainen perustoiminto vaatii huollossa käyntiä? Olen tuota ihmetellyt aina, että vaikka lämmönlähteeksi valitsen bensiinin, niin sähköllä vain lämpenee. Joskus alkuaikoina tuota huoltotiskillä kysyinkin, mutta ei heillä ollut mitään tietoa asiasta.

Onhan Webastossa toki kaukosäädin, mutta sen kantama on aika onneton, siksi tuo sovellus olisi kätevämpi (jos vain sattuu juuri silloin toimimaan, sekään ei aina ole takuuvarmaa).
Skoda Octavia iV 2022

heller

Lainaus käyttäjältä: Octaavi16 - 26.12.23 - klo:21:41Webasto ei toimi aplikaatiolla ilman huollon toimenpiteitä, näin vastattiin aplikaation ylläpidosta. Vaatii siis auton käyttämisen huollossa jossa päivittävät jotain ohjelmistoa.
Vaatii aktivoinnin huollossa, koska vaatii henkilöllisyyden todentamisen.

Lainaus käyttäjältä: nordman - 22.01.24 - klo:11:45Minkähän ihmeen takia tuollainen perustoiminto vaatii huollossa käyntiä? Olen tuota ihmetellyt aina, että vaikka lämmönlähteeksi valitsen bensiinin, niin sähköllä vain lämpenee. Joskus alkuaikoina tuota huoltotiskillä kysyinkin, mutta ei heillä ollut mitään tietoa asiasta.

Onhan Webastossa toki kaukosäädin, mutta sen kantama on aika onneton, siksi tuo sovellus olisi kätevämpi (jos vain sattuu juuri silloin toimimaan, sekään ei aina ole takuuvarmaa).
Itse voin sujuvasti valita sähkö/bensiini. Bensiinin käyttö vaatii s-pin antamisen, joka on "vahvempi todennus". En tiedä liittykö jotenkin siihen, ettei vahingossa laita bensaa palamaan esim hallissa.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

janiraut

Lainaus käyttäjältä: nordman - 22.01.24 - klo:11:45Minkähän ihmeen takia tuollainen perustoiminto vaatii huollossa käyntiä? Olen tuota ihmetellyt aina, että vaikka lämmönlähteeksi valitsen bensiinin, niin sähköllä vain lämpenee. Joskus alkuaikoina tuota huoltotiskillä kysyinkin, mutta ei heillä ollut mitään tietoa asiasta.

Onhan Webastossa toki kaukosäädin, mutta sen kantama on aika onneton, siksi tuo sovellus olisi kätevämpi (jos vain sattuu juuri silloin toimimaan, sekään ei aina ole takuuvarmaa).

Tiedän useamman octavia omistajan jolla on ollut ongelmaa webaston käynnistämisessä sovelluksen kautta. Ongelma ollut päällä noin 1.5 viikkoa. Erillisellä kauko-ohjaimella webasto käynnistyy kyllä.

Sovellus sanoo että lämmitys käynnistetty bensalla/webastolla, mutta kun menee autolle niin se on joko kylmä tai lämmittää sähköllä.

heller

Lainaus käyttäjältä: janiraut - 23.01.24 - klo:22:00Tiedän useamman octavia omistajan jolla on ollut ongelmaa webaston käynnistämisessä sovelluksen kautta. Ongelma ollut päällä noin 1.5 viikkoa. Erillisellä kauko-ohjaimella webasto käynnistyy kyllä.

Sovellus sanoo että lämmitys käynnistetty bensalla/webastolla, mutta kun menee autolle niin se on joko kylmä tai lämmittää sähköllä.
Miten sovellus sanoo sen että käynnistetty bensalla/webastolla? Kysyykö ennen tätä pin koodia?
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

janiraut

Lainaus käyttäjältä: heller - 25.01.24 - klo:16:38Miten sovellus sanoo sen että käynnistetty bensalla/webastolla? Kysyykö ennen tätä pin koodia?

Bensalla/webastolla kysyy pin koodia.

heller

Lainaus käyttäjältä: janiraut - 25.01.24 - klo:22:02Bensalla/webastolla kysyy pin koodia.
Mutta silti lämmittää sähköllä? Vai ei ollenkaan?
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

janiraut

Lainaus käyttäjältä: heller - 26.01.24 - klo:10:36Mutta silti lämmittää sähköllä? Vai ei ollenkaan?

Ei näköjään lämmitä sähkölläkään enää.

Soittelin Skodan digipalvelu supporttiin, mutta eivät saaneet etänä korjattua.
Pitää kuulemma varata huoltoaika jotta voivat tuon korjata.

Kunhan selviää mikä oli vikana niin kirjottelen tänne.

Tonzu

Onkos muilla temppuillu tänään tuo Myskoda äppi,ei saa yhteyttä autoon?

migis2

Lainaus käyttäjältä: Tonzu - 27.01.24 - klo:12:53Onkos muilla temppuillu tänään tuo Myskoda äppi,ei saa yhteyttä autoon?
Ei ole tänään toiminut omassa Android-puhelimessa. Vaimon iPhonessa toimii ongelmitta.
Skoda Octavia Combi PHEV Style 2024 (11/2023)

hjk

Lainaus käyttäjältä: Tonzu - 27.01.24 - klo:12:53Onkos muilla temppuillu tänään tuo Myskoda äppi,ei saa yhteyttä autoon?
Eipä meinannut aamulla toimia, ei yhteyttä sitten millään!
Poistin äpin ja asensin uudeleen, restardoin puhelimen - no help!
Sitten myöhemmin päivällä kokeilin vielä kerran, niin äppi käynnistyi ja yhteys syntyi lähes kymmenessä minuutissa, tjsp.
On kyllä semmosta sekundaa!
Itselläni käytössä jo lähes kuusi vuotta ja aina samat ongelmat aika ajoin...
-----
hjk
-----

migis2

Lämmityksen sekoiluun liittyen oma kokemus Androidin applikaatiolla. En ole sallinut akulla lämmitystä, lämmitystavaksi valittu bensiini. Käynnistin lämmityksen appiksesta, koska olin kaukosäätimen kantaman ulkopuolella. Autolle saapuessa lämmitti akulla. Siihen paloi 17 % akun varausta, joten vaihtoi kotimatkalla bensalle.

En tiedä mikä olisi järkevintä ja taloudellisinta, lämmittää bensalla ja ajaa sähköllä vai lämmittää akulla ja ajaa jonkin matkaa bensalla. Sähköllä ajaminen vain niin mukavaa, joten priorisoinut sitä akulla lämmityksen edelle.
Skoda Octavia Combi PHEV Style 2024 (11/2023)

JARGE040292

Onki kellään ollut harmaana ja punaista merkkiä navinäytön alalaidassa? Miten tähän pääsee yrittämään reconnectamaan ? Olen käynnistänyt näyttöä uusiksi muttei tunnu palautuvan. Onko mitään kikkaa ?

95e

Lainaus käyttäjältä: janiraut - 27.01.24 - klo:10:24Ei näköjään lämmitä sähkölläkään enää.

Soittelin Skodan digipalvelu supporttiin, mutta eivät saaneet etänä korjattua.
Pitää kuulemma varata huoltoaika jotta voivat tuon korjata.

Kunhan selviää mikä oli vikana niin kirjottelen tänne.
Mulla ovat Helkama-autolla nyt kaksi kertaa yrittäneet korjata aplikaation ongelmaa, että lämmittää aina sähköllä eikä koskaan Webastolla bensaa käyttäen. Ei onnistu. Menee vielä ainakin kolmannen kerran pajalle, kunhan saavat jostain tietoa mitä tehdä.

Onko jonkun plugarin Webasto saatu korjaamokäynnillä kuntoon, että aplikaatiosta valitsemalla bensa lähtee weba todellakin lämmittämään polttoaineella?
Octavia combi RS iV graphite grey

95e

Lainaus käyttäjältä: Octaavi16 - 26.12.23 - klo:21:41Webasto ei toimi aplikaatiolla ilman huollon toimenpiteitä, näin vastattiin aplikaation ylläpidosta. Vaatii siis auton käyttämisen huollossa jossa päivittävät jotain ohjelmistoa.
Oliko sulla myös tuo ongelma, ja miten asia korjaantui korjaamolla, jos korjaantui? Mulla eivät saa Webastoa käynnistymään aplikaatiosta.
Octavia combi RS iV graphite grey

95e

Lainaus käyttäjältä: heller - 22.12.23 - klo:10:06Juu saa.
Toimiko sulla siis uudestä lähtien webaston käyttö aplikaatiolla, vai tekivätkö korjaamolla autolle jotain päivityksiä?
Octavia combi RS iV graphite grey

Octaavi16

Lainaus käyttäjältä: 95e - 08.02.24 - klo:22:22Oliko sulla myös tuo ongelma, ja miten asia korjaantui korjaamolla, jos korjaantui? Mulla eivät saa Webastoa käynnistymään aplikaatiosta.
Tämä ongelma on edelleen päällä, en ole käynyt vielä korjaamolla, mutta hyvä tietää jos ei korjaamokäynnistä ole ollut apua. Asiasta kannattaa ilmoittaa myös aplikaation ylläpitäjille.

95e

Lainaus käyttäjältä: Octaavi16 - 09.02.24 - klo:09:32Tämä ongelma on edelleen päällä, en ole käynyt vielä korjaamolla, mutta hyvä tietää jos ei korjaamokäynnistä ole ollut apua. Asiasta kannattaa ilmoittaa myös aplikaation ylläpitäjille.
Saivat kuin saivatkin jollain päivityksellä webaston lämpenemään aplikaation kautta, eivät sitä vaan tiedä vielä itsekään, sillä korjaamolla mikään ei mukamas muuttunut. Mutta kun asensin Essentialsin uudelleen ja kirjauduin uudelleen pääkäyttäjäksi jne, niin kunnon pöhinä päällä tänään kun testailin. Nyt lämmittää bensalla vaikka ajoakku tyhjä.
Octavia combi RS iV graphite grey

janiraut

Lainaus käyttäjältä: janiraut - 27.01.24 - klo:10:24Ei näköjään lämmitä sähkölläkään enää.

Soittelin Skodan digipalvelu supporttiin, mutta eivät saaneet etänä korjattua.
Pitää kuulemma varata huoltoaika jotta voivat tuon korjata.

Kunhan selviää mikä oli vikana niin kirjottelen tänne.

Nyt toimii taas. Huollossa päivittivät softat viiteen moduuliin/yksikköön vai mitä ne nyt onkaan.

pikatsu

Ja hah, taas ongelmia Skoda valvelimella. Etä yhteydet pois käytössä jo pari päivää.
Huomenna sit sulakkeiden  irrotus rumba. Yleensä on auttanut.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy