Auf moottoriin acv laatikko?

Aloittaja RemppaJamppa, 16.08.20 - klo:20:38

« edellinen - seuraava »

RemppaJamppa

Minulla on t4 acv koneella. Tarkoitus olisi vaihtaa siihen kone. Mahtaisiko siihen käydä auf kone. Auf taitaa olla automaatti laatikolla. Onko kukaan tehnyt? Joutuuko jotain muutoksia tekemään?


RemppaJamppa

#2
Elikkä pitäs passata.
Niin kun onhan noita automaatteja muutettu manuaaleiksi, mutta kun en tiedä  mitkä laatikot passaa mihinkin konneeseen.

Larmatin

Mikä vanhassa koneessa vikana?
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

RemppaJamppa

Koneen alakerta on jumissa. En ole vielä saanut aikaiseksi ottaa konetta irti, että olisi tarkkaa diagnoosia. Eli en vielä tiedä mikä siellä jumittaa. Mutta ajattelin kuitenkin jo valmiiksi harkita vaihto konetta jos kaikki pahimmat kauhuskenaariot on toteutunut

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy