Heräte lisävalolle. Suosittele asentajaa.

Aloittaja S-T-P, 27.07.20 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

S-T-P

Lisävalolle pitäisi saada heräte. Suosituksia asiansa osaavasta asennusliikkeestä jolta homma hoituu, ja joka kunnioittaa asiakkaan autoa sen verran ettei istu penkille suoraan öljynvaihdosta tultuaan.

Suberb 2012

Osta sellanen ohjausboksi, saat sähköt valoille ihan itse vartissa. Ei tarvii twhdä mitään pysyviä/kiinteitä liitoksia autoon.
Mustavalkoinen ohkanen johto kuskin puolen umpion takaa.

S-T-P

Onko varma tieto? Olen ymmärtänyt että uudet ledeillä varustetut autot antavat A: joko niin pienen jännitteen ettei hall-anturi tunnista sitä, tai B: johdossa kulkee ns. ”sätkyvirtaa” joka saa lisävalon vilkkumaan.

sahtiwaari

Minulla ainakin xbb rele toimii hyvin. Ei jää mitään pysyviä muutoksia autoon. Autossa on halogeenivalot.
Skoda Octavia Combi 1.6TDI 110 GreenLine 2015

-karppa-

Keski-Suomesta löytyy ainakin firma, joka tekee kytkentöjä, niin yksityisille, kuin suoraan merkkiliikkeelle ja antaa myös dokumentin missä takaa työnlaadun ettei se vaikuta takuuseen.

Toimii vaikka autossa olisi minkäalaiset tahansa alkuperäiset valot. Luulisi löytyvän myös muualta Suomesta.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Suberb 2012

Lainaus käyttäjältä: S-T-P - 27.07.20 - klo:14:30
Onko varma tieto? Olen ymmärtänyt että uudet ledeillä varustetut autot antavat A: joko niin pienen jännitteen ettei hall-anturi tunnista sitä, tai B: johdossa kulkee ns. ”sätkyvirtaa” joka saa lisävalon vilkkumaan.

Kysy myyjältä, varmaan tietävät jos ei toimisi LED-valollisessa. 3-kopan PFL-Kenoneissa joissa valoautomatiikka, toimii ainakin.

https://www.valostore.fi/tuote/kytkentarele_lisavaloille_xbb/

denso

Itseä kiinnostaa myös laadukas tekijä tälle hommalle. Loppi - Riihimäki - Hyvinkää seudulta. Marmorilta hyvinkäällä tätä joskus kysyin ja kauppasivat jotain 600-800 euron "boxia" ... annoin asian olla.

Käyttäjä mabe on tehnyt hienon asennusohjeen , mutta en uskalla itse ruveta tuota tekemään ... enkä saa itse koodattua millään. http://www.vagarena.fi/index.php?topic=36672.msg679339#msg679339

mabe

denso

Lainaus käyttäjältä: mabe - 29.07.20 - klo:22:15
Aja vantaalle niin koitetaan..

No hemmetti :). Palataan tähän asiaan hiukan syksymmällä jos olet tosissasi. Marmorilta hain tuon korjausjohdon ja joku relesarja pitää vielä hommata.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy