T4 vm 1992 bensa/autom. MIKÄ RELE?

Aloittaja Jig, 16.05.20 - klo:18:26

« edellinen - seuraava »

Jig

Minkä rele on kuvassa on?
Toinen oikealta ylärivissä, merkitty numerolla 38.
Sen päällä on 20 A sulake - joka oli palanut.
Koitin katsoa ulkomaalaisista sulake-relekartoista mutta niissä ei ole ko. releen kohdalla relettä eikä muuta merkintää toiminnasta kuin viiva.
Tietääkö kukaan minkä rele se on?
Ks. kuvat




Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy