2005 golf ei kiihdy

Aloittaja Autotumpelo, 03.03.20 - klo:22:12

« edellinen - seuraava »

Autotumpelo

Hei eli onglemana  vm05 golf 1.6 FSI ei kiihdy. Eli autosta kuuluu rasahdus/naksutus kun kaasuttaa kunnolla ja auto liikkuu todella laiskasti. Koodit oli jotain että nokka-akselin asento anturi tms vika ja se vaihdettiin ja ei auta. Nyt vika koodi lukija ei voi lukea ja sanoo että virtapiiri auki. Mikä avuksi / neuvoksi? Olen siis täysin tumpelo.

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: Autotumpelo - 03.03.20 - klo:22:12
Mikä avuksi / neuvoksi? Olen siis täysin tumpelo.

Viedä auto korjaamolle. Noilla oireilla kuulostaa siltä että siellä on jotain isompaa vikaa.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Autotumpelo

Niih kait se on vietävä jos ei pysty itse / tuttu korjaamaan.. mietin itse että voiko tuossa ketju olla rikki tai venynyt

Jultsu

Jos moottori on ketjulla (en tiedä) ja oireina on paukkuna / kolina / muu epämääräinen äännähtely, kuulostaa tuo enemmän kuin todennäköiseltä.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

o.b.

2005 FSI on ketjulla. Ei kannata ajaa yhtään ylimääräistä ennen kuin ketju on  tarkastettu/vaihdettu.

Ksnsiremppa yhdistettynä ketjuremppaan taitaa kustantaa enemmän kuin  auton arvo on ::)

mruotz

Jos on kone 1.6 BLP niin tietäisin kohtuu hintaan koko koneen ilman apulaitteita. Laita viestiä jos tilanne on se että tarvitset koko koneen.
Klackern / klappern & kolbenkipper : 1J1/1J2/1J5 | VCDS apua tarjolla Päijät-Hämeessä | HEX-NET PRO

BKY x 1, BBY x 1, AZD x 2, BCB x 3

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy