Mistä saitte parhaan tarjouksen Octavia III:sta (MY20)?

Aloittaja Sikarisakari, 24.12.19 - klo:09:55

« edellinen - seuraava »

Sikarisakari

Hoi te kaikki, jotka juuri olette saaneet tai tilanneet Octavia III:n (MY20)! Varmaan kyselitte tarjouksia eri puolilta maata, riippumatta siitä missä itse asutte? Mikä autoliike antoi parhaan tarjouksen ja mitä mahdollista "ekstraa" se piti sisällään?

Guido

Ei ole vastausta kysymykseen, mutta lähettelin loppuvuodesta ympäri Suomea tarjouspyyntöjä Karoqista enkä saanut yhteenkään sähköisesti lähetettyyn tarjouspyyntöön vastausta.

Huvittavaa oli, että mennessäni erääseen liikkeeseen paikan päälle kysymään tarjousta saamaani tarjoukseen oli copy-pastettu vaihtoaudon tiedot suoraan sähköpostilla pari viikkoa aikaisemmin lähetttämästäni tarjouspyynnöstä eli selvisi ainakin, että viesti oli mennyt perille.

JiiVee70

Mäkelän Auto, Järvenpää sain itse parhaimman tarjouksen.
Kilpailutin useita eri liikkeitä ympäri Suomen ja lopulta totesin, ettei sitä kannata lähteä merta edemmäs kalaan...;)
Skoda Octavia LB RS 245 MY2020
Skoda Octavia Combi 2.0 TSI RS 2017
Skoda Octavia Combi 1.4 TSi 2013

Kaasuttelija

Kannattaa kysyä tarjousta myös Autokeskus Airportista Vantaalta.

Sieltä sain itse parhaan tarjouksen vaihdokista ja välirahasta.
Skoda Octavia Combi 1.5TSI G-Tec Style Businessline -20

paku74

Kun tein aikoinaan kauppaa vm 2019 Octaviasta niin Kuopion liikkeen kautta sain auton reilun 2000 â,¬ halvemmalla kuin Jyväskylästä samoilla varusteilla. Jyväskylän myyjä ei olisi ollut valmis neuvottelemaan juurikaan hinnasta. Tuolla hintaerolla ajelen mielellään savoon autoa hakemaan vaikka useammankin kerran...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy