Skodan RNS 510 VW Tiguaniin?

Aloittaja opintie, 14.11.19 - klo:17:29

« edellinen - seuraava »

opintie

Olen yrittänyt löytää vastauksen yllämainittuun kysymykseen netistä, mutta lopulta täysin sekaisin vag-merkkien kirjosta ja navigaattoreista  :o

Kyseessä siis suomalaisen Skodan RNS 510, joten kuvittelisin, että kartat ym. kilkkeet ovat täällä toimivia. Ovatko VW:n ja Skodan rns 510 identtisiä toiminnoiltaan? Meneekö VW Tiguanin RCD 510:n vaihto Skodan RNS 510:aan kaapelit irrottamalla?

o.b.

Käy suoraan RCD510:n tilalle. GPS antennin joutuu tietty hankkimaan. Uusin kartta ja firmis on helppo päivittää DVD ja CD levyiltä.

jabajee

Taustavalot on sitten vääränväriset (vihreät) ja käynnistyslogossa näkyy skodan merkki. Ja näitä ei nettijuttujen perusteella pysty muuttamaan.

Tos®

Käynnistyskuvaksi saa minkä itse haluaa, siihen vaihdoin itsekkin aikanaan oman tekeleen.
Mutta muu väritys on skodatyyppinen
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

o.b.

Käynnistyskuvakkeen vaihto ei ehkä ole enää niin helppo. Siihen oli aikanaan joku nettisivu, jossa pystyi tekemään CD levyn tuohon hommaan. Sivu ei enää toimi ja tekijää ei löydy ???

Tuollaisia ainakin aussisivustoilta lueskelin. Jos jollain on tuo ohjelma tallessa, niin sitten se varmaan onnistuu.

Tos®

Juu siitä on monta vuotta kun olen viimeksi räpeltänyt rns510:n kanssa  8)
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

o.b.

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 14.11.19 - klo:20:26
Juu siitä on monta vuotta kun olen viimeksi räpeltänyt rns510:n kanssa  8)
Onks sulla se päivitys CD vielä tallella?

Tos®

^En tiedä, voi vanhan koneen syövereissä olla.
Jos muistan oikein, se päivittäisi vain mun golffin kuvan aloitusnäytöksi  8)
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

opintie

Kiitos vastauksista. Olen katsellut GB:n ebay-sivua ja siellähän on runsaasti RNS 510-laitteita tarjolla jopa kohtuuhinnoin.

Tarjolla on mm. 1T0 035 680 P ja 1T0 035 680 Q tuoreilla kartoilla. Laitemallin lopussa oleva aakkonen tarkoittaa ilmeisesti mallin tuoreutta. Meneeköhän tuollainen ilman mutkia v. 2014 Tiguaniin?

Jos auton koodausta joutuu käpälöimään, niin onnistuukohan se ObdEleven Pro -palikalla?

t. ari


Tos®

Mulla on omassa tuo tuoreempi Discover Media, siinä on jo android auto ja applen car play mahdollisuus.
https://www.vag-navisystems.com/touran-1t2-facelift/2112/navegador-original-vw-discover-media-mib-2-pq-todo-uno-funciones-appconnect-apple-carplay-android-auto-mirrorlink/2303?en=1

Jos on vähän enemmän sijoittaa, niin suosittelen.
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy