Toledo 1.9tdi '03 sisävalot.

Aloittaja Mrko, 05.04.19 - klo:09:43

« edellinen - seuraava »

Mrko

Moi,

törmäsin ärsyttävään ongelmaan! Sisävalot eivät syty, kun ovet avataan. Takaovien päällä olevat tuikut palaa kuitenkin nolla-asennossa.

Mistä lähtisin vikaa hakemaan?

Daatta

Valomoduuli saattaa olla hapettunut, virta kulkee huonosti tai väärää reittiä. Hepettumien poisto, contact-cleaner, polttimoiden tarkistus/vaihto tai viimeistään moduulin vaihto uuteen voi auttaa. Olettaen että lukkojen mikrokytkimet toimivat, eli joku indikaattori/valo syttyy kun ovet avaa.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy