Kiinnostaako Seat Tarraco?

Aloittaja Kulinaristi, 19.02.19 - klo:15:40

« edellinen - seuraava »

TeroPee

No joo, kuten sanottua niin tuo 7x18" ET43 varmasti sopii ja mahtuu pyörimään, mutta omaan makuun se menee liian syvälle pyöräkoteloon talvivanteenakin, ja siksi etsiskelen leveämpää vannetta ja suunnilleen ET35:n luokkaa. Tyyppihyväksynnässä varmasti tuo 7" leveä on on ET43:lla hyväksytty kun ei noita eri varusteversioita varmaankaan tyyppihyväksytetä erikseen.

Itse olen tottunut selvittämään tehtaan speksin ja sen jälkeen tuollaisella aiemman linkin laskurilla selvittämään sopivan rengas- ja vannekoon pienemmästä (tai joskus isommasta) vannekoosta.

Harkinnassa on itsellä myös 19" talveksi, mutta eiköhän sopivalla vanteella 18" riitä myös ilman että näyttää aivan aneemiselta.
Tarraco e-Hybrid / bensa-avo-V8 / Q7 4.2 V8 TDI ja muutama muukin hölmö laite.

AngusYoung

Niinhän siinä kävi, että päädyin perumaan tilauksen, joten kitkarengassetti olisi joutilaana. Pitää lisätä tuonne myyntipalstalle.

TeroPee

Huomasinkin Torista että laitoit ne myyntiin.  ;D
Tarraco e-Hybrid / bensa-avo-V8 / Q7 4.2 V8 TDI ja muutama muukin hölmö laite.

AngusYoung

Hyvältä ne näyttää FR:ssäkin, joten osta pois :)

Winston_D

Lainaus käyttäjältä: TeroPee - 08.08.21 - klo:15:03
Muistaakseni tein toisen tilin ensin sovelluksessa ja sitten liitin sen autosta käsin. Mutta en kyllä pysty muistamaan.

Tämä toimi just näin. Eli seat appilla kutsuu toisen käyttäjän joka tekee omat tunnukset. Sitten noilla tunnuksilla kirjautuu autossa niin saa kaksi erillistä käyttäjää. Kiitokset tästä.

TeroPee

Hyvä että sait homman onnistumaan.

Miten vaihdetaan siinä keskinäytössä olevia "lohkoja" siinä kolmen eri informaation näytössä? Olen kokeillut pitkään painamista, tuplanapautusta ja raahaamista, mutta en ole onnistunut vaihtamaan. Nyt jaottelu on navi / audio / puhelin ja seuraavalla "sivulla" ajoneuvotila / ajotiedot / rakenne.

,,kkinäinen kuvittelisi että tuosta rakenne -kohdasta pääsisi muokkaamaan jotain mutta ei siitä pääse.
Tarraco e-Hybrid / bensa-avo-V8 / Q7 4.2 V8 TDI ja muutama muukin hölmö laite.

JoLah

#126
Auto tilattu Toukokuussa ja ei vieläkään lukittu tuotantopäivää. Onko muut saaneet nopeammin?

Aika perusvärkki, etuveto DSG TDI mutta digital cockpitillä ja mietin, että onkohan puolijohdepula aiheuttanut viivästyksiä...

Ps. Löytyykö jostain kattotelineitä Tarracoon? Olen yrittänyt etsiä, mutta tuloksetta.
Skoda Octavia Ambition 2.0 150 TDI DSG 4x4 Matrix LED+peruutuskamera

TeroPee

Lainaus käyttäjältä: JoLah - 23.08.21 - klo:11:29
Auto tilattu Toukokuussa ja ei vieläkään lukittu tuotantopäivää. Onko muut saaneet nopeammin?

Aika perusvärkki, etuveto DSG TDI mutta digital cockpitillä ja mietin, että onkohan puolijohdepula aiheuttanut viivästyksiä...

Ps. Löytyykö jostain kattotelineitä Tarracoon? Olen yrittänyt etsiä, mutta tuloksetta.

Kappas, jotain  muutakin kuin eHybrid tilattu. :) Et maininnut millä varustetasolla autosi tulee, mutta eikö kaikissa varusteversioissa tule kattokaiteet vakiona? Niihin saa helposti mitä vaan kiinni. Tällä sivulla on kattotelineet mainittuna vaikkakaan Seat Shopista ei löytynyt mitään: https://www.seat.fi/mallisto/tarraco/jalkiasenteiset-varusteet-ja-tarvikkeet.html.

Tarraco e-Hybrid oli IS:n kevyessä artikkelissa: https://www.is.fi/autot/art-2000008199058.html

Omat kokemukset on nyt muutamaa päivää vaille 2kk ja nyt on ajettuna 4740 km. Tarpeeseen on näköjään tullut. :) Tähän mennessä applikaation mukaan sähköä on mennyt 6,0kWh/100km ja ysikasia 5,2l/100km. Toki meillä kilsat painottuu kesäkauteen kun liikutaan Helsingin ja Kemiönsaaren väliä ja lisäksi tähän ajanjaksoon mahtui yksi reissu Hki - Ilomantsi+Joensuu - Hki.

Kotona ei ole vielä latausta, joten ollaan latailtu noin 10min kävelymatkan päässä olevalla Virran latausasemalla, jossa sähkö maksaa 0,25e/kWh + 1e/h kolmen tunnin jälkeen. Sen verran sniidu olen, että kertaakaan en ole maksanut tuota ekstraeuroa, vaan olen hakenut auton kolmen tunnin kohdalla pois. En myöskään ole jaksanut lopettaa latausta ja aloittaa sitä heti uudelleen, sillä varmaan saisi tuon 1e/h maksun kierrettyä. Kolmessa tunnissa Virran sovelluksen mukaan on mennyt 10,2kWh sähköä ja euroissa se tarkoittaa 2,55e. Suurin ja kallein kaupallinen lataus oli 3h 28min, 11,3kWh ja 5,15e eli noin 0,455e/kWh. Sillä asemalla hinta on 0,15e/kWh + 1e/h. Eipä ole toiste tullut käytettyä.

Mikään ei ole isommin yllättänyt, ei positiiviseen eikä negatiiviseen suuntaan. Auto siis vastasi odotuksia. Ajoasentoon on jo tottunut, pakettiautomaisuus ei enää häiritse. Kessyn toimiminen vain etuovista ärsyttää, ihan kuten ennakoinkin. Valoilla tuntuu näkevän ja positiivisena pienenä yllätyksenä oli se, että kaukovaloautomatiikka on aktiivinen jos se oli sitä edelliselläkin ajokerralla. Edellisessä vm. 2016 Passatissa se piti aktivoida aina uusiksi. Toisaalta sitten taas vaikka valoilla näkee, niin vähän on kuitenkin ikävä ko. Passatin mukautuvia valoja, jotka toimi kyllä hienosti. Tietyissä olosuhteissa näillä näkee paremmin (esim. tyhjä tie), tietyissä olosuhteissa Passatin valot oli paremmat (ajaminen jonkun perässä tai kun joku tulee vastaan). Ehkä tämä valoasia on plusmiinus nolla. Tietysti olisi kiva jos olisi mukautuvat valot tuollaisella valokuviolla ja kantamalla mitä Tarracossa on.

Muksut (5v kaksoset) on vähän valitelleet kun autoon tuntuu olevan hankala nousta välillä. Poistuva ongelma sanoisin. :) Kontissa riittä hyvin tilaa ja olipa tuossa eylissäpäivänä kyydissä 12 kpl 50l multasäkkejä, päärynäpuu ja tuplat turvaistuimet. Takapenkkejä ei tarvinnut vielä edes siirtää takimmaisesta asennosta eteenpäin, keskimmänen pala toki piti kääntää ja etupenkillä oli päärynäpuun multapaakku (säkissä toki).

Kaikenkaikkiaan auto, jota on helppo suositella jos hakusessa on tilava, miellyttävä ja jollain tasolla edes vähän massasta poikkeava ladattava perheauto. Matalammalla autolla, esim. Leon e-Hybrid / Passat GTE / Octavia iV / Superb iV toki kulutus olisi ehkä vähän pienempi ja sitä kautta sähkörange pidempi. Ei tuo WLTP 48km huono ole ja käytännössäkin siihen on päästävissä, just eilen 30km kehätieajelun jälkeen sähkörangea oli 21 km jäljellä.
Tarraco e-Hybrid / bensa-avo-V8 / Q7 4.2 V8 TDI ja muutama muukin hölmö laite.

Epes

Tsekkasin oman eHybrid FR:n kulutuksen. Se on koko 6000km ajomatkalla 3,7 litraa bensaa ja 10kW sähköä per 100km. Kotona ja vapaa-ajan asunnolla on käytössä oma latausasema.

P. Penkki

Lainaus käyttäjältä: Epes - 29.08.21 - klo:21:38
Tsekkasin oman eHybrid FR:n kulutuksen. Se on koko 6000km ajomatkalla 3,7 litraa bensaa ja 10kW sähköä per 100km. Kotona ja vapaa-ajan asunnolla on käytössä oma latausasema.
En ole vielä oppinut onkimaan tietokoneesta kaikkea dataa, mutta oma hybridini (FR) ei ole ainakaan enempää bensaa syönyt kuin Epesin kärry. Matkaa on tehty vajaat 4000 km ensimmäiseen kahteen kuukauteen. TeroPee, miksi käytät ysikasia? Juoko Tarraco sillä vähemmän vai tarvitsetko lisätehoa (eboost ei riitä)?

tgotj

Periaatteessa juo vähän vähemmän ja toisaalta 98 parempi säilyvyys kun biokomponenttia vähemmän seassa. Voi olla merkitystä jos kilsat pääasiallisesti sähköllä.

Epes

Lainaus käyttäjältä: P. Penkki - 01.09.21 - klo:13:22
En ole vielä oppinut onkimaan tietokoneesta kaikkea dataa, mutta oma hybridini (FR) ei ole ainakaan enempää bensaa syönyt kuin Epesin kärry. Matkaa on tehty vajaat 4000 km ensimmäiseen kahteen kuukauteen. TeroPee, miksi käytät ysikasia? Juoko Tarraco sillä vähemmän vai tarvitsetko lisätehoa (eboost ei riitä)?

Näppärimmin se käy Seat connect -appista. Sieltä kohta Ajotiedot ja alhaalla keskellä olevasta oranssin värisestä napista kun painaa, niin siirtyy valintanäyttöön. Voit valita esim. lähdöstä, tankkauksesta tai pitkäaikainen ja kun palaat valinnasta, saat haluamasi lukemat palkkeineen näkyviin. Voi sieltä valita vielä muutakin, kokeile……

TeroPee

Lainaus käyttäjältä: tgotj - 01.09.21 - klo:13:27
Periaatteessa juo vähän vähemmän ja toisaalta 98 parempi säilyvyys kun biokomponenttia vähemmän seassa. Voi olla merkitystä jos kilsat pääasiallisesti sähköllä.

Tämä juuri syynä. Toistaiseksi tankkauksia on tullut aika usein niin liemi olisi säilynyt hyvänä vaikka olisi ollut laihempaakin mehua. Osin myös tottumuskysymys, oon varmaan 25v tankannut aina omiin bensa-autoihin ysikasia.
Tarraco e-Hybrid / bensa-avo-V8 / Q7 4.2 V8 TDI ja muutama muukin hölmö laite.

Winston_D

Eilen oli ensimmäinen kerta, kun yhteydet oli ns. jumissa. Ajoon lähtiessä ruutuun jäi pyörimään se "haetaan käyttäjän asetuksia" teksti. Ei lähtenyt pois, kun vasta tänään vaikka välillä auto seisoi puoli päivää parkissa.

Myöskään Seat app ei päivittänyt tietoja ja näytti koko päivän sitä tilaa missä oli aamusta. No tänään taas toimii, joten kai tuo jotain serveri vikaa oli Seatin päässä. Huomattavasti paremmin tää toimii, kuin Octavia ketjua lukemalla Skodan systeemi.

Myös penkkien muistipaikat on viikon ajan temppuilleet eli jää toisen käyttäjän säädöille ovet avatessa. Kuitenkin toiminut tähän asti ihan hyvin.

Kulutus on selvästi noussut nyt, kun on kelit vähän viilenneet. Ei tosin ole ongelma, kun ajot on usein noin 5-10km eli range riittää näinkin.

16a latauskaapelia olen katellut ja varmaan jos Black Friday tulis alennuksia niin sen hankin. Ihan talven esilämmityksen sujuvuuden kannalta. Muuten toi 8a kaapeli on riittänyt latauksiin päivittäisessä käytössä.

Isossa kuvassa kuitenkin todella tyytyväinen autoon. Nyt kun pimeät kelit on alkaneet niin valojen riittävyyttä vähän miettinyt ja välillä selaillut lisävaloja. Maskin sisään ne pitäisi upottaa ettei olisi niin ruman näköiset. Voi olla vaan liian kallis homma, kun asennettuna pitäisi ostaa.

Olikos muuten Etelä-Karjalan suunnalla ketään kuka osaisi koodata automaattisen takapyyhkijän pois. Ihan turhake toiminto ja talvella menee sulka kuitenkin jäätyneenä rikki.

Epes

Lainaus käyttäjältä: Winston_D - 05.09.21 - klo:13:32

……..Isossa kuvassa kuitenkin todella tyytyväinen autoon. Nyt kun pimeät kelit on alkaneet niin valojen riittävyyttä vähän miettinyt ja välillä selaillut lisävaloja. Maskin sisään ne pitäisi upottaa ettei olisi niin ruman näköiset. Voi olla vaan liian kallis homma, kun asennettuna pitäisi ostaa ………

Toissa yönä tuli ajettua maaseudulla pilkkopimeässä ja minusta valot ovat aivan loistavat. Riippuu tietysti mihin on tottunut mutta itse en näe tarvetta parantaa niitä. Edelliset autoni ovat olleet led-valoiset A6 ja Passat jotka molemmat Tarraco pesee selvästi.

TeroPee

No A6:n valot nyt on tunnettuja surkeudestaan riippumatta generaatiosta ja toteutustavasta. 😁

Itse tuonne jo aiemmin kirjoittelinkin että Passat B8:aan verrattuna Tarracon valoissa tuntuu olevan enemmän leveyttä ja ehkä kantamaakin lyhyillä valoilla jotka varmaan johtuu valaisimien asennuksesta aika korkealle. Pitkilläkin pärjää valon määrän perusteella mutta arvostan enemmän mukautuvuutta, mitä Tarracoon ei saa rahallakaan. Ainakin siis omassa ajoprofiilissa mukautuvuus on selvästi tärkeämpää kuin absoluuttinen kantama ja leveys koska ajelen siellä, missä on paljon muutakin liikennettä.
Tarraco e-Hybrid / bensa-avo-V8 / Q7 4.2 V8 TDI ja muutama muukin hölmö laite.

J0LAH

Lainaus käyttäjältä: TeroPee - 29.08.21 - klo:19:25
Kappas, jotain  muutakin kuin eHybrid tilattu. :) Et maininnut millä varustetasolla autosi tulee, mutta eikö kaikissa varusteversioissa tule kattokaiteet vakiona? Niihin saa helposti mitä vaan kiinni. Tällä sivulla on kattotelineet mainittuna vaikkakaan Seat Shopista ei löytynyt mitään: https://www.seat.fi/mallisto/tarraco/jalkiasenteiset-varusteet-ja-tarvikkeet.html.

Tulee Xcellensenä, ei riittänyt vaan 4vetoon hinta... Näyttäisi olevan kattokaiteet.

Vaan ei näy tai kuulu autoa. Kuulemma viikko 46 tuotannossa, en tiedä pitääkö paikkansa. Ensin piti yrittää peruttaa kauppoja. Toukokuussa tilattu.

MikHei

#137
Lainaus käyttäjältä: Winston_D - 05.09.21 - klo:13:32
Olikos muuten Etelä-Karjalan suunnalla ketään kuka osaisi koodata automaattisen takapyyhkijän pois. Ihan turhake toiminto ja talvella menee sulka kuitenkin jäätyneenä rikki.
En tiedä Tarracosta oikeastaan mitään, mutta eikö asetuksista löydy täppää, jolla saa sen automaattipyyhinnän pois ilman koodauksiakin?


Jaa no löytyihän tuolta näköjään 2019 luotu ketjukin Tarracosta, jossa siittä koodauksesta oli juttua...   ::) Mutta joo, mulla aikoinaan Leoniin koodailivat ihan merkkiliikkeessä sen täpän sinne asetuksiin, niin pystyy itse valkkaan, että onko automaattipyyhintä käytössä vai ei. Huollon yhteydessä se koodattiin, niin jäi jotenkin sellainen kuva, että oisko ne sillon jopa ilmaseksi sen tehny. Tai ainakin edukkaasti, kun ei ole hinta jäänyt mieleen.  ;D
Seat Leon Fr, 1.5Tsi 150hv, 2022, Desire Red.
Seat Leon Fr, 1.4Tsi 140hv, 2013, Pirineos Grey.

Winston_D

Tuo takalasin pyyhin on kyllä outo juttu. Edellistä korimallin Octaviassa oli ajotietokoneessa rastiruutuun, että haluaako sen automatiikan siitä pois.

En ole vastaavaa löytänyt Tarracosta vaikka huolella on tullut valikot käytyä läpi. Ihmeellinen aivopieru poistaa mahdollisuus valita itse.

Pitää ehkä huollosta kysäistä saavatko sen koodattua pois toiminnasta.

Winston_D

Ajoprofiilin valintaa olen tässä pari päivää miettinyt. Onko niin, että Tarraco on niin "vanhaa" rautaa, että tässä auto muistaa profiilin joka käynnistyksessä?

Tuntuu, että osassa uusissa VAG autoissa tuo profiili pitäisi valita joka käynnistyksellä uudelleen, mutta ainakin infotainment ja valintarulla väittää, että valinta pysyy. Vai onko tuo valheellista infoa ja auto palaa normaali moodin noista riippumatta?

Tässä autossa on myös DCC enkä ainakaan perseellä huomaa, että comfort asetus lähtisi välillä pois. Yleensä tulee ajettua ecolla jossa kai pitäisi olla alusta comfort asetuksessa ellen ole väärin käsittänyt.

TeroPee

Lainaus käyttäjältä: Winston_D - 14.09.21 - klo:16:26
Ajoprofiilin valintaa olen tässä pari päivää miettinyt. Onko niin, että Tarraco on niin "vanhaa" rautaa, että tässä auto muistaa profiilin joka käynnistyksessä?

Tuntuu, että osassa uusissa VAG autoissa tuo profiili pitäisi valita joka käynnistyksellä uudelleen, mutta ainakin infotainment ja valintarulla väittää, että valinta pysyy. Vai onko tuo valheellista infoa ja auto palaa normaali moodin noista riippumatta?

Tässä autossa on myös DCC enkä ainakaan perseellä huomaa, että comfort asetus lähtisi välillä pois. Yleensä tulee ajettua ecolla jossa kai pitäisi olla alusta comfort asetuksessa ellen ole väärin käsittänyt.

Samaan tulokseen olen itsekin tullut että ajotila säilyy samana kuin edellisessä ajossa.

Sitä en ole katsonut mikä alustan asetus comfortilla on koska itse ajelen individualilla (vai mikä se muokattavan nimi olikaan...).
Tarraco e-Hybrid / bensa-avo-V8 / Q7 4.2 V8 TDI ja muutama muukin hölmö laite.

Epes

Lainaus käyttäjältä: Winston_D - 14.09.21 - klo:16:26
Ajoprofiilin valintaa olen tässä pari päivää miettinyt. Onko niin, että Tarraco on niin "vanhaa" rautaa, että tässä auto muistaa profiilin joka käynnistyksessä?

Tuntuu, että osassa uusissa VAG autoissa tuo profiili pitäisi valita joka käynnistyksellä uudelleen, mutta ainakin infotainment ja valintarulla väittää, että valinta pysyy. Vai onko tuo valheellista infoa ja auto palaa normaali moodin noista riippumatta?

Tässä autossa on myös DCC enkä ainakaan perseellä huomaa, että comfort asetus lähtisi välillä pois. Yleensä tulee ajettua ecolla jossa kai pitäisi olla alusta comfort asetuksessa ellen ole väärin käsittänyt.

Minusta asetukset pysyvät startista toiseen. Itse säätelen kohtuu aktiivisesti ajotiloja. Kaupungissa eco:lla alustan pehmeyden takia ja maantiellä normalilla tai sportilla ajotuntuman jämäköittämiseksi. Sboost heittää automaattisesti sportille.

Winston_D

Onko kukaan löytänyt hybridissä tilastoa ajokilometreistä miten paljon on ajettu sähköllä ja miten paljon bensalla? Kaverin vanhemmassa Audi A3 plugarissa tuo tieto löytyy ajotietokoneesta, mutta en ole sitä tästä onnistunut löytämään.

Winston_D

Häiritseekö ketään muuta tuo jalankulkija varoitusääni? Minusta se todella tyhmän kuuloinen pörinä.

Onkohan siihen mitään helppoa kikkaa saada se pois? Esimerkiksi sulake oikeasta kohtaa pois tai joku johto irti? Pilaa hienon hiljaisen auton fiiliksen ihan turhaan.

TeroPee

Itse olen siihen ääneen jo tottunut. Käsitykseni mukaan sitä ei saa koodattua pois millään koska on EU-sääntelyn alainen turvallisuusominaisuus.

LainaaOnko kukaan löytänyt hybridissä tilastoa ajokilometreistä miten paljon on ajettu sähköllä ja miten paljon bensalla? Kaverin vanhemmassa Audi A3 plugarissa tuo tieto löytyy ajotietokoneesta, mutta en ole sitä tästä onnistunut löytämään.

Tätä tietoa ei ainakaan auton päästä saa esiin. Mutta oletko etsinyt Seat Connectin selainkäyttöliittymän kautta?
Tarraco e-Hybrid / bensa-avo-V8 / Q7 4.2 V8 TDI ja muutama muukin hölmö laite.

metS80

Varoittava kertomus.

Itsellä -19 mallin Tarraco diesel. Ennen tätä oli Ateca pari vuotta. Atecasta viisastuneena en Tarracoon ottanut Mapcarea koska kahden vuoden aikana Atecaan sai tuolla ainoastaan pari päivitystä ja uusimmastakin puuttui vuosia vanhoja teitä.

Nyt sitten Tarrassa alkoi sekoilemaan liikennemerkki tunnistus- ilmoittaa olevansa ”rajoittunut”. Huolto ilmoittii syyksi päivittämättömän karttadatan- 350,- kiitos!

En käytä auton navia vaan androidauton kautta kännyn appeja, niin en ollut seurannut navin toimintaa ja nyt tutkailin sen käyttäytymistä. Huomasin, että aina kun auto liikkuu, navin kursori etenee kohti pohjoista halki peltojen ja järvien jopa kymmenien kilometrien päässä olinpaikastani. Kun käännyn pohjoista kohti menevälle tielle navi löytää oikean paikan välittömästi ja liikennemerkkitunnistuskin alkaa toimimaan. Samoin paikka päivittyy oikeaksi heti kun pysähtyy.

Raportoin kotikylän merkkihuoltoon havainnoistani, mutta eivät lämmenneet. Vika on karttadatassa kuulema eivätkä tutki ennenkuin ostan tuo päivityksen.

Otin yhteyttä ostopaikan huoltoon reilun sadan km päähän. Eivät olleet kuulleet moisesta, mutta parin minuutin tutkimisella, löysivät ohjelmapäivityksen ko ongelman tapaiseen toimintaan. Eli toivoa on.

On mielestäni ihmeellistä, että navin karttapäivitys ei kuulu hintaan, jos sen puute kaataisi koko systeemin kahdessa vuodessa.
kadettx2>isocorolla>taunus>orion>passat>pajero>sierra>mondeox2>passat>9-5>octavia>S80x2>Grand Scenic>Mondeo>Ateca>Tarraco

J0LAH

Mites Tarracoja tilailleiden toimitusajat menee? Toukokuussa tilattu ja Marras-Joulukuun vaihteessa arvioitu toimitus. Vaikea uskoa tosin...

P. Penkki

Taitaa VW-konserni ohjata puolijohdepulaa ainakin Wolfsburgissa Tarracon piikkiin ja käyttää saadut toimitukset VW-merkkisten autojen valmistukseen. Tarracoahan ei esim. Suomessa mainosteta lainkaan ja hölmöä olisikin mainostaa, kun tuotetta ei ole saatavilla. Itse tein kaupat kesäkuussa autoliikkeen ajamattomasta hybridistä. Kilometrejä tuli tosin alkuun 500, kun piti auto hakea Pörhöltä pohjoisemmilta seuduilta. Tuolloin uuden karheita hybridi-Tarracoja oli Nettiautossa myynnissä ainakin 15 kpl, osa ajamattomia, osalla oli ajettu jonkin verran esittelyautona. Nyt Nettiautossa on myynnissä 3 esittelyautoa, joilla tosin on ajettu jo aika paljon. Lisäksi on yksi ajamaton auto, joka on "tulossa myyntiin". Ilmoituksessa ei  kerrota milloin se tulee, mutta ilmoituksen päivitys on yli kolmen viikon takaa.
  Oma auto on osoittautunut jopa odotuksia paremmaksi, mutta silti Tarraco tuntuu jäävän tulevaisuudessakin harvinaisuudeksi, jollaista ei juuri liikenteessä vastaan tule.

kapakka

Lainaus käyttäjältä: J0LAH - 27.10.21 - klo:14:58
Mites Tarracoja tilailleiden toimitusajat menee? Toukokuussa tilattu ja Marras-Joulukuun vaihteessa arvioitu toimitus. Vaikea uskoa tosin...

Elokuun alussa tilattu, toimitusarvio "ei tämän, mutta toivottavasti ensi vuoden aikana"

Pekkoperkele

Lainaus käyttäjältä: J0LAH - 27.10.21 - klo:14:58
Mites Tarracoja tilailleiden toimitusajat menee? Toukokuussa tilattu ja Marras-Joulukuun vaihteessa arvioitu toimitus. Vaikea uskoa tosin...

Helmikuun alussa, heti plugarin ennakkomyynnin alettua tilattu...ei vielä mitään ennustetta valmistumisesta,mutta alkaa tuntua siltä että ei ainakaan tänä vuonna, ehkä ei ensikään. Oma K-auto näyttää alustavana tuotantoviikkona mennyttä aikaa kuukausien takaa eikä myyjälläkään ole mitään sen tarkempaa dataa. Vaihdokista sovittu kiinteä hinta, joten valmistukoot vaikka 2023....ellei liike itse peru kauppoja.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy