T4 -00 2.5tdi sammuilee

Aloittaja Jädemies, 08.08.18 - klo:12:42

« edellinen - seuraava »

Jädemies

Ensin sammui heti startin jälkeen.
Käynnistyi uudestaan mutta antoi kierroksia vain 1500.
Tokeni iskemällä virtaa sammutussolenoidille suoraan akulta.
Nyt sammuu itsestään kesken ajon mutta lähtee liikkeelle toisella starttausyrityksellä.
Vikakoodi p1538
Voiko tuo vikakoodi tulla muustakin kuin solenoidilta?
Rele 109 vaihdettu.
Entä ruiskutuspumppu? Tulisiko eri vikakoodi?
Pikaista apua kaivaten...


Jädemies

Aina sitä kielipäätä sen verran löytyy.
Sen verran erilaisissa paikoissa sammuu etten usko tai lähinnä toivo että olis johdoissa vika. Kun iski virtaa suoraan solenoidille niin 2-3kertaa sai senkin tehdä ennenkuin"naksahti".
Eli mikään muu vika ei anna samaa koodia?
Kuinka helppoa tai hankalaa on vetää uusi piuha solenoidilta ecu:lle(tai mihin lie se pitää kiskoa).
Jos vika nimittäin on johdossa niin johtosarjaa ei ole varaa ostella.
Ja joku osaa aikuisten oikeasti vetää uudet piuhat tarpeen vaatiessa niin ilmoittaudu.
Työllistän sinut hetkeksi.  :)

o.b.

Jos se solenoidi ei joka kerta naksahda kun sille tarjoaa +12V, niin taitaa se solenoidi olla viallinen.

Tarvikeosa ulkomailta 19â,¬ sisältäen ilmaisen postituksen:

https://www.ebay.de/itm/TOPRAN-Fuel-Cut-off-injection-system-107-539/162867140753?epid=1726319208

Ei tuo varmaan kotimaassakaan hirveitä tarvikeosana maksa ???

Jos vika on johtosarjassa, ei sitä johtoa tarvitse ihan sieltä ECU:lta asti uusia. Jos se on poikki, se on jostain kohdasta, jossa se liikkuu aina kun moottori heilahtaa.

Larmatin

on ku lotossa voitais jos vika on solkussa,sen verran harvinainen vika.

johtosarja hyvin toden näköisesti sulla rikki, helppo korjata irtojohdolla ja kunnon vesitiiviillä liittimillä.
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Jädemies

Nyt sitten ei sammunut vaan meni vikatilaan ja antoi taas vain 1500kierrosta.
Voiko tuo tosiaan johtua solenoidista?

Larmatin

-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy