Golf mk6 1,6tdi cayc. Egr venttiilin vaihdon jälkeen vikakoodi p0403.

Aloittaja Pullisi, 15.06.18 - klo:22:53

« edellinen - seuraava »

Pullisi

Hei, tuli tuossa käytettyä golffi egr venttiilin vaihdossa, osan tilasin itse autodocista.
Hain auton eilen korjaamolta ja moottoritiellä rupesi taas hehkuvalo vilkkumaan ja löi koneen limp modeen..... voisiko vika olla mahdollisesti jossain muualla kuin itse egr venttiilissä. Kerta se on nyt vaihdettu uuteen, vai voiko sen uuden venttiilin sopeuttaa vain yksinkertaisesti väärin?  :o :o

Jultsu

Lainaus käyttäjältä: Pullisi - 15.06.18 - klo:22:53
Hei, tuli tuossa käytettyä golffi egr venttiilin vaihdossa, osan tilasin itse autodocista.
Hain auton eilen korjaamolta ja moottoritiellä rupesi taas hehkuvalo vilkkumaan ja löi koneen limp modeen..... voisiko vika olla mahdollisesti jossain muualla kuin itse egr venttiilissä. Kerta se on nyt vaihdettu uuteen, vai voiko sen uuden venttiilin sopeuttaa vain yksinkertaisesti väärin?  :o :o

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16787/P0403/001027

Täysin mahdollista että vika on jossain muualla, mutta jos tilasit halvimman ns. no-name osan niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä vika on juuri siinä. Osta aito venttiili, joko marmorilta tai sitten autodocilta, lieneekö alkuperäisvalmistaja Pierburg vai mikä.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Pullisi

No perhana, tilattu osa oli ridex merkkinen  :o
Pitänee käyttää viellä kolmanteen kertaa vaihdon suorittaneessa korjaamossa..
Ensimmäisen kerran jäljilta vuoti pakokaasua kahdesta liitoksesta ja öljyä turbon paluulinjan banjo liittimestä. Niin mietin vain ensimmäisenä että näinköhän voinut jäädä jotain muutakin huomioimatta  ::) ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy