Vw passat 3c puhallin ja talvipesu

Aloittaja Juupajoki, 12.01.18 - klo:17:40

« edellinen - seuraava »

Juupajoki

Vw passat 3C lämmityslaite lopettaa toimintansa talvisen autopesun jälkeen. Ilmeisesti siellä jäätyy joku? Vasta pitkä  lämmittely/kuivattelu lämpöisessä parkkihallissa palauttaa toimintakunnon takaisin. Onko tietoa/vinkkkä mikä siellä jäätyy?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy