Jetta fsi 1.6 2006 ei käynnisty puolan vaihdon jälkeen.

Aloittaja TeeTeeTee, 04.11.17 - klo:20:13

« edellinen - seuraava »

TeeTeeTee

Autosta syttyi puola palamaan/savuaan. Uuden vaihdoin tilalle eikä auto enään käynnisty.
Mistähän kannattais lähteä vikaa etsimään?
Mikä muu voi hajota samalla kun puola kyrvähti.Johdot näytti päälisin puolin olevan kunnosa.





Semmoisia vikakoodeja löytyi.
Kiitos jos joku osaisi auttaa.:)

Jultsu

Mahtaako ECU ohjata tuota puolaa suoraan? Saattanut ECUn transistoriohjattu lähtö ottaa kipeää.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey


TeeTeeTee

Lainaus käyttäjältä: o.b. - 04.11.17 - klo:22:53
Sulake?

Mikähän sulake on puolalle? Löytyykö konepellin alta vai kojelaudan kyljestä? Ja sulakkeen numerokin auttais :)

o.b.

No ei puolalle tietty ole omaa sulaketta. Mutta ohjaus tulee ECU:lta ja sille saattaa olla useampikin sulake.

Joku lämpötila-anturikin tuossa näyttää oireilevan. Sekin saattaa vaikuttaa käynnistykseen. Varsinkin moottorin lämpötila-anturi saattaa estää käynnistyksen kun ECU luulee koneen olevan lämmin.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy