Vanteiden sopivuus

Aloittaja TV 1943, 01.10.17 - klo:12:12

« edellinen - seuraava »

TV 1943

Onko tietoa sopiiko vanhemman tiguanin 16 " renkaat uudempaan , jossa vakiona 17" .
Jäi talven ajetut nastarenkaat vw omilla vanteilla . Jarrulevyjen koko ja jarrujen rakenne
Varmaan ratkaisevat .

Jultsu

Minkä kokoiset kiekot siellä nyt sitten ovat edessä? Joku 320mm voisi olla siinä rajoilla että mahtuuko vielä 16" alle.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

TV 1943

Nyt on ajossa -08 malli 16" vanteilla . Tulossa -17 malli 17" vanteilla .
Eivät tienneet / halunneet sanoa liikkeessä sopiiko vanhat renkaat uuteen .

Jultsu

Jarrulevyistä kyselin..
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

TV 1943

-17 malli , 17" renkailla vasta tulossa joskus syksyllä . Eipä ole mistä
mitata . Ehdimpä tuon nähdä myöhemmin , jätin kuitenkin renkaat
Itselle kun eivät niistä mitään hyvittäneetkään .

Cayman

Sovittimet eivät anna 16” koko tähän uuteen Tiguun,mutta saattaa ne silti mahtua mutta ovat melkovarmuudella koomisen näköiset alla?

https://www.specialfalgar.fi/vanteet/vanneopas/Volkswagen-Tiguan-5N(16-).aspx?get=wheel&id=2200


Jännä etteivät vaatineet liikkeessä mukaan toisia renkaita,itsellä ollut aina kauhea kitinä ja hyvitystä alemmas jos vain yhdet renkaat vaihtoautossa
ID.3 Business
Golf VIII

TV 1943

Kyllä liike sai kahdet renkaat , sattui olemaan kitkat toisina talvirenkaina .
Oletan renkaiden ulkomittojen olevan lähellä toisiaan . 16" renkaissa on
enemmän ilmaa vanteen ja asfaltin välissä . Siitä on taas hyötyä kun
ajetaan pois asfaltilta . Saattaa pitokin parantua kun klapikärryä kiskoo
talvisilla mökkiteillä .
Ei näillä ole merkitystä renkaiden valinnassa , mutta kun ne nyt tuossa
ovat olemassa voisi hyödyntää . Jollei käy laitetaan myyntiin .

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy