Golf V sisälämpö

Aloittaja Johan August, 02.09.17 - klo:10:11

« edellinen - seuraava »

Johan August

Mistähän mahtaa löytyä Golf V (-05) Climatronicin sisälämpötila-anturi
Puhaltaa nätisti kylmää kun on LO asennossa mutta heti kun lämpöä nostaa pykälän ylöspäin 16.5'c niin järjestelmä alkaa työntää reilusti lämmintä ilmaa ohjaamoon.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy