Passat 3C 2009 2.0TDI DSG-6, vikakoodi 00469?

Aloittaja Pasuuna09, 12.08.17 - klo:21:34

« edellinen - seuraava »

Pasuuna09

Vikakoodeja etsiessä löytyi: 19 gateway data bus (J533) jonka alla > 00469 infortainment data bus in, open circuit.
Liittyykö tämä johonkin tiettyyn ongelmaan vai tulee jonkin muun vikakoodin rinnalla mukaan. Kuitatuksi saa, mutta palaa hetken päästä takaisin. Voiko jostain aloittaa etsimään koodin aiheuttajaa ja tarpeen vai suoraan merkkiin? Viime aikoina ovenlukko ja vaihteisto käytetty irti. Näistä huolloista tullut koodeja jotka kuitattu pois ja auto toimii ajossa normaalisti..

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy