Käynnistysongelma

Aloittaja Patse03, 26.03.17 - klo:18:48

« edellinen - seuraava »

Patse03

Kyseessä siis T4 vm.96 edellisenä päivänä toimi ihan ok. mutta perjantaina ei. Starttaa kyllä mutta ei käynnisty. Polttoainetta on. Vikako sammutussolenoidissa vai missä ? relettä mikä usein liitetään tähän eli 109 en ole löytänyt mistään.

Jultsu

Jos vaikka aloittaisit kertomalla ihan perustiedot autosta eli moottorin ja vaihteistotyypin.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Patse03

1,9  diesel ja manuaalivaihteisto

Larmatin

Syttyykö hehkuvalo kun virta käännetään päälle?
Onko ruiskupumpun sammutin sonenoidin päällä ajonesto mötikkä?
Koska jakopää tehty?
Oliko auto parkissa suoralla vai oliko kenties keula ylöspäin parkkeerattu?
-01 syncro T4 "lessumalli" keittolevyllä

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy