1.9tdi alipainepumppu

Aloittaja Marko morottaja, 17.02.17 - klo:08:16

« edellinen - seuraava »

Marko morottaja

Tervehdys
Olis tällänen ongelma kuin että alipainepumppu näyttäs vuotavan. Onko se yleisin vuoto kohta sen kannen tiiviste vai se ketkuliitin mikä menee tehostajalle? Onko näihin jotain tiivistesarjaa tms vai onko uusittava koko pumppu?
Kyseessä on 1.9tdi 230000km 2001 ja pumppua ei ole avattu eikä rassattu.

Jultsu

Tarkoitat siis tandempumppua joka kannen päädyssä kiinni? Osta suosiolla uusi, saksasta 200 eurolla, vanhoissa tyyppivikoja eikä niitä saa millään tiivistesarjoilla kuntoon. Totesin tämän myös itse.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Marko morottaja

En tarkoita sitä vaan sitä mikä on öljynsuodattimen yläpuolella. Ei taida täs 1.9tdi:ssä olla sitä mikä on kannen pääsdä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy