Uusi Cupra tilattu

Aloittaja Jyri, 10.02.17 - klo:19:21

« edellinen - seuraava »

Sökö

Tere,
Onko kellään tietoa/muistikuvaa,  kuinka paljon kustantaa Cupraan kyseinen --> laajennettu takuu 5v/150tkm

porgge

Lainaus käyttäjältä: Benkku15 - 06.01.18 - klo:14:28
Harmi kun ei ole Vagilla ns samanlaista lastua autoon joka ei vaikuta takuuseen niinkuin esim Volvolla polestar. Lastu houkuttaisi kun autoon saisi miltein se 500nm väännön ja 380hv.

Ei täysin vastaavaa, mutta eikö ABT ota vastuulleen voimansiirron jne ohjelmoinnin yhteydessä?
Ajossa - Audi a3 Sportback Pro Business Sport 35 TFSI -19

Valtsu-

Noihin ns. merkkilastuihin taitaa saada 1v takuun voimansiirrolle ja moottorille. Tehdastakuu tosiaan raukeaa noiden osalta välittömästi.

Meille Cupraan otettiin tuo laajennettu takuu. Oli siis ilmainen, koska se ja muutama muu juttu tingittiin hintaan mukaan. Mikäli maksaa pitää niin hinta n. 350 euroa.

Benkku15

Lainaus käyttäjältä: porgge - 07.01.18 - klo:11:19
Ei täysin vastaavaa, mutta eikö ABT ota vastuulleen voimansiirron jne ohjelmoinnin yhteydessä?
Saapi sitten ajaa vuoden reilu ja laittaa sitten lastu :), ainakin jedesign putkisto tulee autoon tilattua miltein saman tien :).

http://shop.je-design.de/seat/leon-5f-st-cupra-fl/je-design-klappenauspuffanl-seat-leon-5f-cupra-st-m-eg-genehm-160-x-90-mm-fuer-original-heckschuerze-1.html

https://youtu.be/vjlNWlgtGRI

https://youtu.be/LiFjUSup7DE
Seat Cupra ST 4Drive -18
Entinen: Volvo V70 R AWD Manuaali -06

Pumpeli

makea tuo saatavilla oleva ECLIPSE ORANGE väri

MikHei

Niinku karkki. Komea on!

Mutta erottuu se sun vaaleansininen myös hienosti massasta, mustilla somisteilla ja erityisesti vastaan tullessa musta keulamerkki erottuu.  8)
Olikohan toissapäivänä, kun ajelit varmaan vastaan Ruskon seutuvilla?
Seat Leon Fr, 1.5Tsi 150hv, 2022, Desire Red.
Seat Leon Fr, 1.4Tsi 140hv, 2013, Pirineos Grey.

triple_a

Kävin tänään koeajamassa punaista Cupra ST neliveto DSG mallia ja tuo on seuraava autoni. Alunperin olin ajatellut väriksi mystery blueta mutta ei se näyttänyt luonnossa omaan silmään hyvältä. Desire Red black matte paketilla on just hyvä.

Minulla on ollut nyt pari vuotta työsuhdeautona 280 heppainen Superb neliveto DSG-laatikolla, joten hallintalaitteet olivat hyvin tutut. Olen vaihtamassa työpaikkaa, joten oman auton osto on nyt ajankohtainen. Aluksi olin hieman skeptinen kun katsoin autoa. Se on jonkin verran karumpi sisältä, tilat ovat pienemmät etenkin takapenkillä ja takaluukussa ei ole edes optioina hienoa automatiikkaa, mikä Superbissa on (luukun avaus jalkaa heilauttamalla).

Ennen ajoa mietinkin, olenko valmis luopumaan näistä mukavuuksista? Ajamaan lähdettyäni meni ehkä alle minuutti kun totesin itselleni, että kyllä voin luopua Superbin eduista! Alusta ja ohjaus ovat tässä paljon jämäkämmät ja jotenkin tuntuu, että ovat DSG-lootastakin saaneet vähemmän laiskan kuin Superbissa. Aivan mielettömän hyvä auto. Isken tästä tilausta sisään ehkä jo ensi viikolla.

Mites tuon uuden digitaalisen mittariston kanssa? Jos tilaan ensi viikolla, niin onko se uusi mittaristo nyt jo mukana kaikissa uusissa toimituksissa vai pitääkö sitä vielä erikseen varmistella ja viivytellä tilauksen kanssa?

BlackOrange

Onnittelut hyvästä valinnasta. Itse olen ajanut kyseisellä autolla puolisen vuotta ja olen edelleen hyvin tyytyväinen valintaan. Jos ensi viikolla tilaat, niin auto on satavarmasti tuotantovaiheessa digimittaristolla.

triple_a

Millainen ero on Seat Sound System vs Beats? Koeajamassani yksilössä oli Seat Sound ja se oli ihan ok. Laitoin kuitenkin tarjouksessa rastin ruutuun Beatsin kohdalla.

Kuulokepuolella en arvosta Beatsia, liian bassovoittoista. Taitavat olla lähinnä nuorisolle suunnatut. Ulkomaisilta foorumeilta lueskelin, että tässä autossa sen Beats-systeemin pitäisi kuitenkin olla hyvä ja parempi kuin Seat system.

Hans

Mulla on FR leonissa Sound System kun ei ollut Beatsia vielä silloin saatavilla.

Ihan liian bassovoittoinen ja melko tunkkainen keskialue.
Itse pääsääntöisesti kuuntelen musiikkia väliltä leppoisa rock - raskas metalli.
EQ:lla saa helpotettua jonkin verran mutta ei tosta mahtavaa audiokokemusta omaan makuun saa mitenkään.

Toimii parhaiten mainstream pop-musiikin kanssa.

Benkku15

Itse arpoilin kanssa värin kanssa, mutta kävin sitten katsomassa livenä Mystery blueta vantaan airportissa missä oli yksi esittely auto kyseisellä värillä sekä Cupra urheiluistuimilla ja valaistus parempi. Päädyin mystery Blue väriin. Ei oikein herttoniemessä tullut väri oikeuksiin Karvalakki Ibizassa. Itse odotan uutta mittaristoa myös auto saapunee huhtikuun aikana.

Lainaus käyttäjältä: triple_a - 26.01.18 - klo:22:53
Kävin tänään koeajamassa punaista Cupra ST neliveto DSG mallia ja tuo on seuraava autoni. Alunperin olin ajatellut väriksi mystery blueta mutta ei se näyttänyt luonnossa omaan silmään hyvältä. Desire Red black matte paketilla on just hyvä.

Minulla on ollut nyt pari vuotta työsuhdeautona 280 heppainen Superb neliveto DSG-laatikolla, joten hallintalaitteet olivat hyvin tutut. Olen vaihtamassa työpaikkaa, joten oman auton osto on nyt ajankohtainen. Aluksi olin hieman skeptinen kun katsoin autoa. Se on jonkin verran karumpi sisältä, tilat ovat pienemmät etenkin takapenkillä ja takaluukussa ei ole edes optioina hienoa automatiikkaa, mikä Superbissa on (luukun avaus jalkaa heilauttamalla).

Ennen ajoa mietinkin, olenko valmis luopumaan näistä mukavuuksista? Ajamaan lähdettyäni meni ehkä alle minuutti kun totesin itselleni, että kyllä voin luopua Superbin eduista! Alusta ja ohjaus ovat tässä paljon jämäkämmät ja jotenkin tuntuu, että ovat DSG-lootastakin saaneet vähemmän laiskan kuin Superbissa. Aivan mielettömän hyvä auto. Isken tästä tilausta sisään ehkä jo ensi viikolla.

Mites tuon uuden digitaalisen mittariston kanssa? Jos tilaan ensi viikolla, niin onko se uusi mittaristo nyt jo mukana kaikissa uusissa toimituksissa vai pitääkö sitä vielä erikseen varmistella ja viivytellä tilauksen kanssa?

Seat Cupra ST 4Drive -18

Sipsu

Hellou...

Oma cupra nelikko pitäs saapua vähitellen ja tuo digimittaristo tuli vakioksi tuotantoviikosta 2 lähtien...omassani semmoinen pitäisi olla.
Väriksi valitsin tuon desire red koska näytti omaan silmään parhaalta ;)
Otin myös Beats audiot autoon, mutta kohta kuulee menikö rahat hukkaan....
Talvirenkaat tulee BBS:n Himalaya Grey matt ja koossa 8x18...et on 35 ja renkaat 225/40 kitkat...toivotaan et mahtuu....BBS:n mukaan sopii kyllä mutta uskon sitten kun näen :D

sakal83

Lainaus käyttäjältä: Sipsu - 30.01.18 - klo:08:23
Hellou...

Oma cupra nelikko pitäs saapua vähitellen ja tuo digimittaristo tuli vakioksi tuotantoviikosta 2 lähtien...omassani semmoinen pitäisi olla.
Talvirenkaat tulee BBS:n Himalaya Grey matt ja koossa 8x18...et on 35 ja renkaat 225/40 kitkat...toivotaan et mahtuu....BBS:n mukaan sopii kyllä mutta uskon sitten kun näen :D
Allekirjoituksen autossa alla 8x18 ET35. Hyvin mahtuu.
SuperB L&K 2.0 TSI 4x4 360hp/500Nm

Benkku15

Lainaus käyttäjältä: Sipsu - 30.01.18 - klo:08:23
Hellou...

Milloin tilasit auton? Ainakaan varmuutta ei ole vielä noista digimittaristoista? Itsellä vielä ei vahvistettu mitään auto tilattu syyskuun lopulla. Itselle tuli seuraavat varusteet:
- Uusi digimittaristi
- Mystery Blue
- Teknologiapaketti 4
- Navi,
- Panorama
- Fulllink
- Cupra urheiluistuimet
- pysäköinti tutkat edessä ja takana sekä optinen
- Kessy
- Langaton Lataus
- Black Matt Line ulkonäköpaketti
- Beats audio
- sivuturvatyynyt
- Euroopan kartasto

Seat Cupra ST 4Drive -18

Sipsu

Lainaus käyttäjältä: Benkku15 - 30.01.18 - klo:09:25
Milloin tilasit auton? Ainakaan varmuutta ei ole vielä noista digimittaristoista? Itsellä vielä ei vahvistettu mitään auto tilattu syyskuun lopulla. Itselle tuli seuraavat varusteet:
- Uusi digimittaristi
- Mystery Blue
- Teknologiapaketti 4
- Navi,
- Panorama
- Fulllink
- Cupra urheiluistuimet
- pysäköinti tutkat edessä ja takana sekä optinen
- Kessy
- Langaton Lataus
- Black Matt Line ulkonäköpaketti
- Beats audio
- sivuturvatyynyt
- Euroopan kartasto

Tilasin myös syyskuun lopulla ja silloin ei ollut vielä varmuutta koko asiasta, mutta oma autoni on tehty viikolla 2 ja sain myyjältä varmistuksen että tulee digimittaristolla (vakiona)....tänään saan lisätietoa koska auton luovutus on...hieman epäselvyyttä noissa kyllä on ollut mutta asia varmistettu maahantuojalta...
Mun lompakko oli niin tyhjä että otin vaan sen värin, tutkat ja audiot....ja sen minkä mokasin oli että ois pitäny ottaa kessy ehdottomasti myös

Benkku15

Lainaus käyttäjältä: Sipsu - 30.01.18 - klo:11:31
Tilasin myös syyskuun lopulla ja silloin ei ollut vielä varmuutta koko asiasta, mutta oma autoni on tehty viikolla 2 ja sain myyjältä varmistuksen että tulee digimittaristolla (vakiona)....tänään saan lisätietoa koska auton luovutus on...hieman epäselvyyttä noissa kyllä on ollut mutta asia varmistettu maahantuojalta...
Mun lompakko oli niin tyhjä että otin vaan sen värin, tutkat ja audiot....ja sen minkä mokasin oli että ois pitäny ottaa kessy ehdottomasti myös

Eiköhän noilla varusteilla pärjää, vakiovarustus kuitenkin hyvä. Eiköhän kohta itse saa kanssa infoa.
Seat Cupra ST 4Drive -18

Zerocco

Tässä tuoretta videota uudesta digimittaristosta:

https://youtu.be/n82wwdj0MX4

Hyvältä vaikuttaa ja resoluutiokin näyttää olevan kohdallaan. Ei siis mitään pikselimössöä tiedossa. Hienointa näissä digimittaristoissa on tuo videollakin nähtävä muokattavuus. Saa sellaisen näkymän kuin kulloinkin on tarpeen. Tulevaisuudessa näihin kenties mahdollista myös tuoda uusia ominaisuuksia ja erilaisia teemoja päivityksillä.

Omalle Cupralle ei ole vielä vahvistettu tuotantoviikkoa, joten digimittaristo on vakiona varmana. Arvio toimituksesta toukokuun puolivälissä.
Leon 5F FL ST 2.0 TSI 300 4Drive CUPRA DSG 2018
Exät: Leon 5F FL ST 1.0 TSI 115 Ecomotive Style DSG 2017 | Leon 5F 1.4 TSI 140 FR 2015

Benkku15

Hyvältä näyttää  :D, milloin olet tilannut itse auton?

Lainaus käyttäjältä: Zerocco - 30.01.18 - klo:13:28
Tässä tuoretta videota uudesta digimittaristosta:

https://youtu.be/n82wwdj0MX4

Hyvältä vaikuttaa ja resoluutiokin näyttää olevan kohdallaan. Ei siis mitään pikselimössöä tiedossa. Hienointa näissä digimittaristoissa on tuo videollakin nähtävä muokattavuus. Saa sellaisen näkymän kuin kulloinkin on tarpeen. Tulevaisuudessa näihin kenties mahdollista myös tuoda uusia ominaisuuksia ja erilaisia teemoja päivityksillä.

Omalle Cupralle ei ole vielä vahvistettu tuotantoviikkoa, joten digimittaristo on vakiona varmana. Arvio toimituksesta toukokuun puolivälissä.
Seat Cupra ST 4Drive -18

BlackOrange

Lainaus käyttäjältä: Sipsu - 30.01.18 - klo:11:31

Ainakaan viime vuonna, kun auton tilasin pääsiäisen nurkilla, niin Kessyä ei saanut erikseen tilattua. Piti tilata sen yhteydessä langatonlataus ja hintaa tuli 800 eur ja rapiat. Vähän olen kateellinen tuosta uudesta digimittaristosta.

Valtsu-

Pelkkää kessyä ei tosiaan saa, pitää ottaa muutakin.
Oma auto tilattu kesäkuun lopussa 2017. Tilausta venytetty niin, että tuotantoviikoksi saatiin 2. Tammikuuta 2018.
Auto myös valmistunut linjalta tuolloin. Auto maassa helmikuun puolen välin kieppeillä ja tästä sitten jokunen hetki niin luovutus (kuitenkin helmikuun aikana).

Auto sisältää myös digimittariston muun sälän lisäksi.
Täytyy toivoa, että lastenistuin mahtuu kyytiin Cupra penkkien taakse... Normi penkkeihin taas meni kaukalo ainakin hyvin.

BlackOrange

Lainaus käyttäjältä: Valtsu- - 30.01.18 - klo:17:16
Pelkkää kessyä ei tosiaan saa, pitää ottaa muutakin.
Oma auto tilattu kesäkuun lopussa 2017. Tilausta venytetty niin, että tuotantoviikoksi saatiin 2. Tammikuuta 2018.
Auto myös valmistunut linjalta tuolloin. Auto maassa helmikuun puolen välin kieppeillä ja tästä sitten jokunen hetki niin luovutus (kuitenkin helmikuun aikana).

Auto sisältää myös digimittariston muun sälän lisäksi.
Täytyy toivoa, että lastenistuin mahtuu kyytiin Cupra penkkien taakse... Normi penkkeihin taas meni kaukalo ainakin hyvin.

On sulla hyvät hermot, kun jaksat noin kauan odottaa. Mulle teki 4 kk tiukkaa :) Noh, saat vuoden 2018 auton ja kaikki uudet kilkkeet.

Zerocco

Lainaus käyttäjältä: Benkku15 - 30.01.18 - klo:14:19
Hyvältä näyttää  :D, milloin olet tilannut itse auton?

Joulun alla lähti tilaus sisään. Odottavan aika on tosiaan pitkä. Ei millään malttaisi, mutta kun ei nopeamminkaan saa  ;D
Exät: Leon 5F FL ST 1.0 TSI 115 Ecomotive Style DSG 2017 | Leon 5F 1.4 TSI 140 FR 2015

Golfaaja

Nyt kannattaa lykätä vielä Cupran tilausta sillä kohta Cupra on oma merkkinsä. Sellasen uutisen huomasin juuri Seatin sivuilta :)

Zerocco

Lainaus käyttäjältä: Golfaaja - 31.01.18 - klo:14:50
Nyt kannattaa lykätä vielä Cupran tilausta sillä kohta Cupra on oma merkkinsä. Sellasen uutisen huomasin juuri Seatin sivuilta :)

Ohhoh! Tämäpä on erittäin yllättävä uutinen  :o Pistää auttamatta miettimään, että mitä on tulossa ja miten se vertautuu nykyiseen Cupra-mallistoon?

Ei voi olla myöskään miettimättä sitä, kun itselläkin on jo tilaus sisässä, mutta tuotantoviikkoa ei ole vielä vahvistettu, että mitkä on mahdollisuudet lykätä ja muuntaa tilausta koskemaan tuota tulevaa "aitoa" Cupraa?! Onko kenelläkään kokemusta jo tehdyn autotilauksen lykkäämisestä/muuttamisesta/perumisesta? Cupra tulee taloon ehdottomasti, mutta tämä uutinen pistää pakan jo pelkästään ajatuksen tasolla aivan uusiksi  ???

s-mod

Ota nykyinen tuleva cupra ja sitten jos rahaa on uuttaa putkeen. Hinta on eri! :-*
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Benkku15

Epäilen vahvasti että ei vaikuta mitenkään tämän vuoden vehkeisiin, eikä myyjä muuta tilausta kun uusi ”auto kyseessä” varmasti tuo Cupra branding pätee uudempaa koppaa tai sitten sillä nostetaan hintatasoa entisestään. Turha muuttaa tilausta aina autot päivittyy joka vuosi  :D. Mutta jos auto pysyy samana ja saa vaan uuden logon niin voihan maskin aina vaihtaa 😀
Seat Cupra ST 4Drive -18

Ukko

Siis kyseessä on uudelleen brändäyksestä, ei sen kummempaa. Tietää lisää erikoismalleja sitten jatkossa:

"SEAT says we will get to see the first Cupra-badged cars at the beginning of March during the 88th Geneva Motor Show, with one of them likely being a hot Ateca, which was first seen undergoing testing back in November 2016.

There are rumors of an even more powerful 335-hp Leon ST Cupra R wagon slated to arrive at some point this year, so it would be a suitable candidate to eschew the SEAT branding to adopt the Cupra trademark."

https://www.motor1.com/news/229004/seat-cupra-standalone-performance-brand/

Benkku15

Mikäli tilaus peruuntuu niin 10% kauppasummadta saavat sinulta. En usko ainakaan että muuttuu Cupra Mallisto muuta kun vaan uudelleen brändätään mallisto jotta erottuisi nämä sporttiset vehkeet enempi. Autosi on aito Cupra ei se siitä muutu :D

Lainaus käyttäjältä: Zerocco - 31.01.18 - klo:15:26
Ohhoh! Tämäpä on erittäin yllättävä uutinen  :o Pistää auttamatta miettimään, että mitä on tulossa ja miten se vertautuu nykyiseen Cupra-mallistoon?

Ei voi olla myöskään miettimättä sitä, kun itselläkin on jo tilaus sisässä, mutta tuotantoviikkoa ei ole vielä vahvistettu, että mitkä on mahdollisuudet lykätä ja muuntaa tilausta koskemaan tuota tulevaa "aitoa" Cupraa?! Onko kenelläkään kokemusta jo tehdyn autotilauksen lykkäämisestä/muuttamisesta/perumisesta? Cupra tulee taloon ehdottomasti, mutta tämä uutinen pistää pakan jo pelkästään ajatuksen tasolla aivan uusiksi  ???
Seat Cupra ST 4Drive -18

Benkku15

Tässä vielä Automyyjän vastaus toisesta firmasta.

”Siis hommahan muuttuu niin että se on sit jatkossa Cupra Ateca. Leon Cupra tulee jäämään SEAT merkin alle. Mutta jatkossa kaikki julkaistavat  Cupra mallit tulee Cupran alle.”
Seat Cupra ST 4Drive -18

Golfaaja

Lainaus käyttäjältä: Benkku15 - 31.01.18 - klo:21:17
Tässä vielä Automyyjän vastaus toisesta firmasta.

”Siis hommahan muuttuu niin että se on sit jatkossa Cupra Ateca. Leon Cupra tulee jäämään SEAT merkin alle. Mutta jatkossa kaikki julkaistavat  Cupra mallit tulee Cupran alle.”

Tuota on kyllä vaikea uskoa, että vain Atecan Cupra olisi Cupra. Uskon kyllä, että kaikki Cuprat ovat jatkossa Cupria ja mitään Leon Cupraa ei jää mallistoon sen jälkeen lainkaan. Luulen, että myyjä on keksinyt hätäarvauksen, jotta jo Cupransa tilanneet eivät alkaisi säätämään tilaustaan, niin että siirtäisi tilaustaan sen verran, että saisikin auton vasta kun se on Cupra merkiltään.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy