CADDY 1.6tdi vm 2013 peilit ei säädy eikä lämpiä

Aloittaja oojee, 15.09.16 - klo:10:49

« edellinen - seuraava »

oojee

Osaisiko kukaan neuvoa missä vika, kun peilit ei säädy/lämpiä. Sulakkeet mielestäni katoin. Löytyykö jostain sulakekaaviota?  VAG-com löytyy itseltä, mutta vikoja ei löydy.

oojee

Eilen jatkoin tutkimista vagcomilla ja vika on ilmeisesti peilien kytkimessä. Vikakoodinkin antoi kun aikani räpläsin. 01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48) 008 - Implausible Signal. Onko kuinka paha vaihtaa? Taitaa joutua purkamaan oviverhoilun?

CaddyMaxi2011

Saitko tämän vian aikoinaan korjattua? Korjaantuiko kytkimen vaihdolla?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy