Golf 1.4 TSI 2010 180tkm huolto

Aloittaja Lyyriä, 08.04.16 - klo:19:13

« edellinen - seuraava »

Lyyriä

Kohta alkaa oman golfin ensimmäinen huolto lähestyä (180tkm) Kaikki aikasemmat huollot on tehty pörhöllä. Kannattaako minunkin viedä auto pörholle että en menetä jotain etua? esim jos tulee ketjun kanssa jotain ongelmaa

Hyviä huoltopaikkoja saa ehdottaa jos tietää. Oulussa asustelen

dwntime

Suomen Autohuolto Vasaraperällä. Merkkihuolto sekin ja ainakin minusta parempi kuin Pörhö.

Guest-554543

SAH:lla olen omaa kolmea edellistä volkkariani käyttänyt ja käytän jatkossakin...

Pörhö valitettavasti on mahdollisuutensa minun auton huoltoihin ja korjauksiin käyttänyt.

Kuten dwntime mainitsi, niin leimat huoltokirjassa ovat yhtä "päteviä" SAH:lta kuin Pörhöltä, jos ketjussa jotain vaivaa tulisi.

Eka Golf

Kestääkö uudet ketjut tosiaan nuin kauan/paljon kilsoja?  ???
Kiinnostaa koska omaani vaihdettiin ketju vuosi sitten.

Guest-554547

Eihän aloittaja missään vaiheessa kerro, että hänen autoonsa ei olisi ketjua vaihdettu. Uuden autonsa kanssa hakee vaan sopivinta huoltopaikkaa Oulusta.

Eka Golf

Kirjoitti: esim jos tulee ketjun kanssa jotain ongelmaa?
Eli kuvittelin että ei vielä ole ollut ongelmia!

Guest-554553

Voihan se olla vaikka kolmas ketju? Autohan on käsittääkseni ostajalle uudehko tuttavuus:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=9832.msg552478#msg552478

Sisälukutaito... sisälukutaito...

Lyyriä

Toinen ketju vasta menossa :D 130tkm kohdalla vaihdettu. Ketju oli kuulemma alkanut ääntää ja oli vaihdettu ennen hajoamista. Kuitti löytyy autosta, mutta en muista hintaa. n1,5tk oon nyt ajellu golfilla ja oon tykännyt autosta, toivottavasti kestää kans. Taidan viedä auton kans tonne SAH, kun tulee ajankohta vähän lähemmäksi

Eka Golf

Minulla Golf johon vaidettu koko motti kilsoilla reilut 110tkm, edellinen omistaja, ja ketju kilsoilla reilut 190tkm minun aikana, siis siksi kiinnostaa uusien ketjujen kestävyys.  8)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy