VW Golf 1.6 tdi dsg -13

Aloittaja Audeja13, 25.12.15 - klo:19:06

« edellinen - seuraava »

Audeja13

Omistan sellaisen Golffin, ajettu n. 21 tkm. Kovasti kirjoitellaan ja arvostellaan, siksi tulinkon tälle palstalle. Eli onko VW luotettava auto, siis ihan normikäytössä ja huollot ajallaan tehtäessä ?? Meluisuudestakin olen kuullut puhuttavan, mutta omani on ainakin sopivan hiljainen nastoillakin. Ajettavuus todella hyvä. Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista : )

Pepeto

Onhan noita kokemuksia tällä palstalla tuossa alapuolellakin vika- ja chatketjuissa vaikka kuinka paljon. Minulla on Highline-varusteinen Golf samalla tekniikalla kuin sinulla. Rekisteröity 9/13 ja ajettu nyt 39 000 km. Toiminut muuten hyvin, mutta nyt on alkanut vaivaamaan radion jumittelu. Ja auto on myös mukavan hiljainen.
VW Passat Variant Comfortline 1.4 TSI DSG 9/17.
Opel Corsa Enjoy 1.4 ECT5 9/15.

Murska

Allekirjoituksessa olevalla autolla on ajettu 77tkm ja mitään merkittäviä ongelmia ei ole ollut. Monesti tuntuu siltä että kaikista eniten ongelmia on niillä joilla ei ole VW:tä, samat hemmot kierrättää samoja jorinoita essonbaarissa vailla omaa kokemusta.

Ei nyt mahottoman hiljainen mutta on kokoluokkansa hiljaisimpia autoja. Kesärenkaina on 17" Dunlopit jotka oli pirun äänekkäät, kesällä ne vaihtui Neuton halpisrenkaisiin ja nyt on hiljainen sekä ajettavuus kohdallaan. Rengasmyyjä "pakotti" ostamaan noi renkaat kokeeksi sillä ehdolla että voin käydä ne vaihtamassa jos en ole tyytyväinen.

Moottorissa ei ole ollut mitään ongelmia, ei edes syö öljyä sitä vertaa että tarvisi lisäillä sitä vaihtovälin (vuoden) aikana. DSG:n toimintaa kiroilin alussa ja viime talvena se resetoitiin, sen jälkeen toiminut loistavasti. Autossa on Sport alusta ja iskareissa on lievää hikoilua, seuraavassa huollossa katsotaan vaihdetaanko kepit uusiin vai jatketaanko noilla.

Tyytyväinen olen ollut, hyvä auto kaikinpuolin.
BMW 118dA M-Sport

Joey

Oma samanlainen on nyt kohta 3 vuotta ja ainut huoltojen lisäksi ollut korjauskäynti liittyi polttoaineluukun toimintaan talvella. Kilometrejä on kohta 90tkm ja tyytyväisenä jatkan kilometrien keräämistä.
Öljyä ei ole tarvinnu lisäillä ja dsg on toiminut kuten pitää.
Audi A3 1,6tdi stronic -17

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy