Tuulilasi taas halki

Aloittaja Trally, 30.11.15 - klo:18:53

« edellinen - seuraava »

MarkoL

Juu kulumisen takia olen vaihdattanut 3 tai 4 lasia. Nyt on Citikassa semmoinen lasi, että vaihtamalla paranee. 13 vuotta ja 200 tkm. Volkkariin vaihdatin kun sen ostin, silloin 8 vuotta ja 224 tkm.
Skoda Octavia RS -11
Skoda Octavia RS -01

sambolo

Joillakin on tuuria, mutta varmast vaikuttaa missä ajaa ja millä. Veikkaan ettei kenenkää lasi ois kestäny sitä osumaa minkä mun lasi sai, eikä autoja edessä tai vieressä että ajotapaakaan ei voi syyttää :D joko joku heitti jostai sillalta murikan tai vastakkaiselta motarikaistalta lens mun lasii.. Niin että sirpaleet sisällä. Vanhemmillaki tais hajota nyt ekaa kertaa lasi, auto uus outlander, ehkä ne uudet ei vaan kestä.

Itekki tulee ihmeteltyy kun ihmisillä hajoo renkaita, mulla ei ikinä käynyt niin(kop kop) ;D
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

livejungle

20v vuoden ajoaikana ei ole kertaakaan rikkoontunut lasi, mutta uuden biovoimalan myötä rekkaliikenne on kasvanut paikallisella tiellä aivan alyttömästi.
Koskaan ei ole kivet lennelleet niin kuin nyt ja samoin on tullut koriin monta kiveniskeymää vaikka on alle 1v vanha auto. Pari isoa kiveä on lentänyt lasiin vastaantulevista rekoista. Hyvin lähellä on ollut rikkoontuminen.
Vältänkin nykyään tuota tietä tiettyinä aikoina kun rekkaliikenne on suurimmillaan. Onneksi on hyvä kiertotie.
Se niin riippuu missä ajaa. xxTuttaa nuo rekat..

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: sambolo - 14.05.16 - klo:18:45
Joillakin on tuuria, mutta varmast vaikuttaa missä ajaa ja millä. Veikkaan ettei kenenkää lasi ois kestäny sitä osumaa minkä mun lasi sai, eikä autoja edessä tai vieressä että ajotapaakaan ei voi syyttää :D joko joku heitti jostai sillalta murikan tai vastakkaiselta motarikaistalta lens mun lasii.. Niin että sirpaleet sisällä. Vanhemmillaki tais hajota nyt ekaa kertaa lasi, auto uus outlander, ehkä ne uudet ei vaan kestä.

Itekki tulee ihmeteltyy kun ihmisillä hajoo renkaita, mulla ei ikinä käynyt niin(kop kop) ;D
Totta haastelet tuon sinun osuman suhteen. Ihan tuurissa on tuommoinen, mutta onneksi et saanut sitä murikkaa päin näköä. Mutta pienempien osumien suhteen uskon vahvasti, että ajotapa eli turvaväli vaikuttaa.  Mutta kuitenkin harvemmin sieltä vastaantulijoiden kaistalta tavaraa lasille lentää. Lentää joskus, sen tiedän ja etenkin sorateillä sitä tapahtuu.
Skoda Octavia RS -11
Skoda Octavia RS -01

repomies

Jännä juttu, mutta ACC-asennuksen jälkeen ei ole mennyt tuulilasi vaihtoon. Pari vuotta kohta ilman uutta tuulilasia, jonkinlainen ennätys näillä nurkilla. Lasivakuutus alkaa tuntua turhalta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy