slamitin säälittävät alennukset

Aloittaja DyyD, 26.11.15 - klo:21:38

« edellinen - seuraava »

DyyD

Hei

Tuntuuko muistakin siltä että tässä viedään aatua kuin pässiä narusta?

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=29260.msg534574

"black friday" alennukset koskevat naurettavan pientä tuoteryhmää, ja alennusprosentti on vain 10%. Vähänkään kun avaa silmiään ja katsoo ympärilleen, pääsääntöiseksi tavaksi on tullut kaikki tuotteet ja 20% ylöspäin. Oiva tapa tämäkin näemmä tyhjentää jämävarastoa, mutta itseä lähinnä tällainen säälittävä toiminta naurattaa. Foorumin sponsori? Järkevä yhteistyökumppani? Olisi mielestäni aika potkia pihalle mokoma tyhjänpäiväinen luukku.  >:(


-karppa-

Lainaus käyttäjältä: DyyD - 26.11.15 - klo:21:38
Hei

Tuntuuko muistakin siltä että tässä viedään aatua kuin pässiä narusta?

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=29260.msg534574

"black friday" alennukset koskevat naurettavan pientä tuoteryhmää, ja alennusprosentti on vain 10%. Vähänkään kun avaa silmiään ja katsoo ympärilleen, pääsääntöiseksi tavaksi on tullut kaikki tuotteet ja 20% ylöspäin. Oiva tapa tämäkin näemmä tyhjentää jämävarastoa, mutta itseä lähinnä tällainen säälittävä toiminta naurattaa. Foorumin sponsori? Järkevä yhteistyökumppani? Olisi mielestäni aika potkia pihalle mokoma tyhjänpäiväinen luukku.  >:(

Kumpaa olet ostamassa prosentteja vai tavaraa? Kerrotko myös montako prosenttia sinulla on pankki/luottokortti/lompakossa?

Ole hyvä saat minulta 50 prosenttia...
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

kaide

Juu jos mahdollisimman paljon prosentteja tahtoo niin XXL ja Budget sport on oikeita paikkoja. Tosin viranomaiset juuri kielsivät XXL.ää antamasta liikaa prosentteja
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

DyyD

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 26.11.15 - klo:21:56
Kumpaa olet ostamassa prosentteja vai tavaraa? Kerrotko myös montako prosenttia sinulla on pankki/luottokortti/lompakossa?

Ole hyvä saat minulta 50 prosenttia...

No jos slamitin tuotetarjonnan kautta asiaa ajatellaan, niin kyllä noista verkkokaupassa olevista tuotteista pitäisi kaikista se 25% saada alennusta että olisi edes jotenkin kilpailukykyinen ebayn kanssa. Mutta eihän se mitään, ostetaan ulkomailta, ja ostakaa muutkin.

Golfauto

Itseäni ei tuo huono tarjous pahemmin haittaa, jos edes homma toimisi muuten.

Surkeus lähti käyntiin, kun kysyin VW 6 takahelman sopivuutta farmariin.
http://www.slamit.net/product/18878/vw-golf-vi-takahelma
Vastaus oli että sopii. Ehdin kuitenkin ihan visuaalisesti ja vertailemalla muita vastaavia tuotteita netistä päätyä siihen, että ei varmasti sovi farmariin sama. Vastasin tähän mailiin sitten että olen itse 100% varma, että ei sovi, joten olisiko jotain asennuskuvaa tms lisätietoa. Siihen ei sitten ikinä tullut vastausta. Mahdollisesti ammattitaitoinen asiakaspalvelu veti palon sieraimeen, kun olin erimieltä tai homma unohtunut kiireessä.

No meni hetki ja mailiin tuli 10â,¬ alennuskoodi. Olisin tilannut tuon ja pari muuta palikkaa, mutta koska vastausta ei ollut tullut ja koodi voimassa vain viikonloppuna, jolloin asiakaspalvelu ei ole auki jäi tilaus tekemättä. Soittelin sitten seuraavalla viikolla asiakaspalveluun, joka on auki huikeat 11-13 arkisin. Nekin muutamakymmenen puheluani jäivät vastaamattomiksi ja en ehdi työpäivänä täysipäiväisesti keskittyä vain soitteluun, niin en ole saanut vastausta asiaan. Olisin halunnut kysyä takahelman sopivuudesta ja siitä voisiko joku laittaa mahdollisesti uuden alennuskoodin, niin tilaisin edes ne muut tuotteet. Ei toki pako antaa alennusta, mutta mielestäni se meni itseltäni ohi koska asiakaspalvelu ei toimi enkä saanut vastauksia.

No tiedä sitten, mutta tuli vähän sellainen konkurssia odotellessa fiilis, kun asiakas ei saa edes yhteyttä liikkeeseen. Pahoittelut firman herrasmiehille rehellisestä kertomuksestani, mutta joskus vain asiakkaasta voi tosiaan tuntua tältä.

ps. slamit spämmää mailiin ihan liikaa. joka viikko ei voi olla supersunnuntai

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: kaide - 26.11.15 - klo:21:57
Juu jos mahdollisimman paljon prosentteja tahtoo niin XXL ja Budget sport on oikeita paikkoja. Tosin viranomaiset juuri kielsivät XXL.ää antamasta liikaa prosentteja

Aamen  ;). Ymmärsit täysin mun pointin.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

Laars

#7
Ei taida prosenttien ostosta olla tässä kyse, vai kehtaisitteko itse mainostaa 10% alea vanhentuvaan varastokamaan  ::)
Ihan fine johonkin FB-kamppikseen, tykkää meistä niin saat 10% KAIKESTA.

bustedi

Miten ihmiset jaksaa itkeä jonkun lafkan hinnoista tai alennuksista. jätät ostamatta jos ei tuote ja hinta kohtaa, mitä se on teiltä pois?  Anteeksi avautuminen, mutta kyllä internet-mielensäpahoittajia tuntuu löytyvän jokaisesta asiasta.
Skoda Kodiaq 1.5tsi dsg 4x4 ambition (vm. 2019)

mremonen

Lainaus käyttäjältä: kaide - 26.11.15 - klo:21:54
http://www.taloussanomat.fi/yrittaja/2015/11/26/marcus-gronholm-nareissaan-black-friday-paisuu-ilman-lupaa/201515688/137
Mistähän hra Grönholm on saanut päähänsä, ettei Suomessa tiedetty Back Fridaysta mitään ennen kuin hän kävi Jenkeissä? Herralle tiedoksi, että kyllä täällä on siitä tiedetty ja jopa netistä ostettukin BF-kamaa. Se että hän on rekisteröinyt BF-tavaramerkin itselleen Suomessa kertoo ehkä enemmän Suomen tavaramerkkilainsäädännöstä kuin mistään muusta. Sama kuin jos rekisteröisi Joulun ja sanoisi, ettei sitä muut saa käyttää.
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: bustedi - 27.11.15 - klo:09:23
Miten ihmiset jaksaa itkeä jonkun lafkan hinnoista tai alennuksista. jätät ostamatta jos ei tuote ja hinta kohtaa, mitä se on teiltä pois?  Anteeksi avautuminen, mutta kyllä internet-mielensäpahoittajia tuntuu löytyvän jokaisesta asiasta.

Kaikki, mulle, nyt heti ja ilmaiseksi (On monen tämän päivän nuoren idea miten yritykset pärjää).
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

BobSmith

Sieltä ostetaan, mistä kalleimmalla saadaan, vai miten se Vesan slogani menikään....

Cayman

ja ei pelkästään ale vaan kun ei vastata edes tuotteen saatavuuskyselyihin kahdessa viikossa  >:( Pitäkööt tunkkinsa,netissä helppo äänestää klikkaamalla toiseen nettikauppaan,jossa palvelu pelaa
ID.3 Business
Golf VIII

SNG

#13
Aika vähän tavaraa näyttäisi olevan varastossa, mikä tietysti on yritykselle taloudellisesti erittäin järkevää varastonarvon pitämiseksi kohtuullisena. Muunmuassa tämän takia toimitusajat todennäköisesti paljon pidemmät kuin ulkoa suoraan tilaamalla. Hintataso turhan lähellä marmoritiskin hintoja ja Euroopasta tilaamalla saa sitten reilusti edullisemmin kuin kotimaisista verkkokaupoista.

Kommentoin koska mainonta tällä foorumilla ollut aika aktiivista, vaikka suoranaisesta spämmäyksestä ei sentään ole kyse. 10% ale ei ostopäätöksiimme juuri vaikuta, eihän? Eurot ja toimitusaika painavat toisessa vaakakupissa aikalailla enemmän.

Edit: Cayman ehtikin jo kommentoida samoja asioita.

Jultsu

#14
Täysin samat sanat täältäkin.

En keksi mitään muuta järkevää syytä tilata slamitilta (tai muiltakaan suomalaisilta autotallipuljuilta) yhtään mitään, paitsi että jos tietää tilaavansa jotain joka ei ehkä sovikaan omaan käyttöön ja haluaa palauttaa sen (ilmaiseksi??) ja saada rahansa takaisin.


Hitaahkosta ja olemattomasta asiakaspalvelusta on myös kokemuksia, kiirettä ja miehistönvaihdoksia on annettu syiksi, ja pärjätäkseen taloudellisesti on myös pidettävä minimimiehitys jonka seuraukset tässä sitten nähdään. Aina voi jossitella kuinka paljon enemmän tilauksia tulisi jos siellä olisi yksi ihminen enemmän, vastuussa kokopäiväisesti sähköpostikyselyistä.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Zaasa

Ihme että ketju on vielä auki kun kyseessä on foorumin mainostaja. Itsekkään en tarvitse slamitin palveluita. Taannoin olin ostamassa jotain ja kysyin tuotteesta sähköpostilla, vastausta ei ole kuulunut mutta sähköpostiin alkoi tulla slamitin mainoksia  ::) kunnes estin ne.

Jultsu

Foorumin uskottavuus ja käyttö vähenisi varmasti todella rajusti jos täällä saisi mainostajat päättää mitä saa ja mitä ei saa kirjoitella.  ::)

Kritisöinti on aivan eri asia kuin loanheitto tai mustamaalaus.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Laars

Arvokasta palautettahan tässä vain annetaan kauppiaalle :)

Zaasa

#18
Lainaus käyttäjältä: Laars - 27.11.15 - klo:21:32
Arvokasta palautettahan tässä vain annetaan kauppiaalle :)
Toivottavasti huomioi palautteen asiakspalvelussaan, jos sellaista on.

panu

Itsellä ei Slamitin toiminnasta ole mitään pahaa sanottavaa. Ihan hyvin on hommat toiminut ja viesteihin vastailtu.

Koko Black Friday -vouhotus sen sijaan on mennyt pahasti yli. Jokaisen pitää tarjota väkisin jotain alennuksia ja kun meni (netistä) katsomaan mitä oli tarjolla, niin useassa verkkokaupassa tarjoukset oli aika pieneen osaan tuotteista eikä välttämättä edes kauhean edullisia. Hypetyksen ymmärtäisi paremmin, jos mukana olisivat kaikki tuotteet reiluilla alennuksilla. Lopulta kallistuin Ã,,lä osta mitään -päivän puolelle vaikka pikkasen vilkuilin josko jotain järkeävää/tarpeellista olisi ollut edullisesti saatavilla.


Exät: Typ 19 EZ, Typ 89q "KV", B5 ADP, B5 AEB tip, 3C CAXA, 3C BMP 4M

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: panu - 29.11.15 - klo:02:52
Itsellä ei Slamitin toiminnasta ole mitään pahaa sanottavaa. Ihan hyvin on hommat toiminut ja viesteihin vastailtu.

Koko Black Friday -vouhotus sen sijaan on mennyt pahasti yli. Jokaisen pitää tarjota väkisin jotain alennuksia ja kun meni (netistä) katsomaan mitä oli tarjolla, niin useassa verkkokaupassa tarjoukset oli aika pieneen osaan tuotteista eikä välttämättä edes kauhean edullisia. Hypetyksen ymmärtäisi paremmin, jos mukana olisivat kaikki tuotteet reiluilla alennuksilla. Lopulta kallistuin Ã,,lä osta mitään -päivän puolelle vaikka pikkasen vilkuilin josko jotain järkeävää/tarpeellista olisi ollut edullisesti saatavilla.

Mutta ei kaikki tuotteet VOI olla -50%, kun ne valmistetaan pääsääntöisesti ulkomailla ja välissä on useampi käsi mikä pitää ruokkia. Jollakin pitää myös yrittäjänkin elää. Tämä on taivaan tosi.

Itsekkin kävin tsekkaamassa tarjoukset, koska pari akuuttia asiaa oli. Mitään en kumminkaan ostanut, koska useassa paikassa myytiin sitä epäkuranttia tai halpaa paskaa alennuksella. Mielummin odottaa vaikka tammikuuhun, kun kulutushysteria ei toiminutkaan jouluna, niin sen jälkeen varastot pitää tyhjentää.
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

panu

"Reilu alennus" on suhteellinen käsite. Ei sen tarvitse olla 50 % vaan vähempikin voi riittää. Yleensä 50 tai jopa 70 %:n alennuksiin voi päästä vain pakollisissa varastontyhjennyksissä. Riippuu katteista kuinka paljon sopiva taso on tällaisina alennuspäivinä. Kalliimmassa kaupassa ehkä 20-30 % ja valmiiksi halvemmassa vaikkapa 15 %. Kovin tarkkaan en tiedä millaiset katteet milläkin kaupalla on. Nämä pohdinnat oli ihan asiakkaan näkökulmasta, mikä voisi olla realistista (peilaten toteutuneisiin alennuksiin) ja houkutella ostamaan.


Exät: Typ 19 EZ, Typ 89q "KV", B5 ADP, B5 AEB tip, 3C CAXA, 3C BMP 4M

Golfauto

Vähän sama miksi en käy stokkan hulluillapäivillä. Mielummin maksan enemmän, jos ei tarvi siellä ryysiksessä tapella jostain t-paidasta. Vois slamittikin kokeilla +10% päivää, jolloin maksuhaluiset saavat palvelua. Kaikilla kun ei ole aikaa odotella vastauksia kuukausikaupalla.

sambolo

Ostan suomesta ainoastaan silloin kun haluan jotain heti ja se on jollain varastossa saatavilla, silloin voin maksaa extraa, muuten tilaan ulkomailta halvemmalla ja nopeammalla toimituksella. Esim eibach jousisarja slamitilla yli 200e +mahdolliset postit, autoteilemann.de 150e postien ja jonku lisäturvan kera alle viikossa minulla.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

kaide

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 01.12.15 - klo:22:49
Vähän sama miksi en käy stokkan hulluillapäivillä. Mielummin maksan enemmän, jos ei tarvi siellä ryysiksessä tapella jostain t-paidasta. Vois slamittikin kokeilla +10% päivää, jolloin maksuhaluiset saavat palvelua. Kaikilla kun ei ole aikaa odotella vastauksia kuukausikaupalla.

Tämä olisikin hauska versio .  Ei nimittäin kiinnosta pätkääkään asioda oiken missään kun on eBay ja Zalando keksitty. Autovaraosissa taasen käyn vain Hertsikan Fixuksella, koska vanha kunnon palveluasenne on voimissaan  .


Muttahei: Ã,,lkääs nyt ruoskiko yhtä kauppiasta / myymälää. Itse ainakin olen tuolta saanut asiallista ja nopeaa palvelua joka ikinen kerta , eikä hinnatkaa ole konkkaan ajaneet
BMW 320i Touring MSport -17
Peugeot 205 GTI MI16 -90

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: kaide - 02.12.15 - klo:09:14
Tämä olisikin hauska versio .  Ei nimittäin kiinnosta pätkääkään asioda oiken missään kun on eBay ja Zalando keksitty. Autovaraosissa taasen käyn vain Hertsikan Fixuksella, koska vanha kunnon palveluasenne on voimissaan  .


Muttahei: Ã,,lkääs nyt ruoskiko yhtä kauppiasta / myymälää. Itse ainakin olen tuolta saanut asiallista ja nopeaa palvelua joka ikinen kerta , eikä hinnatkaa ole konkkaan ajaneet

Hertsikan fixus on hyvä. Sitä sopiikin kehua :) Olin vaan kirjoittamassa tänne, että taas tuli joku mainos slämistä. Varmaan 3 tullut sen jälkeen kun tämä ketju avautui. No pitää vaan poistua postituslistalta, jos eivät saa hommaan mitään järkeä.

Golfauto

Taas sataa paskaa. Olikohan edellisestä spämmimailista jotain 2pv kun uutta puskee. Käyttäisivät sen ajan asiakaspalveluun edes. Nyt osui kyllä tarjous kohdilleen, mutta jätän tilaamatta ihan perjaateen vuoksi. Jos ei marakatit opi sen vertaa mitä vertaiskaverit sirkuksessa banaanin voimalla, niin morjens.

sambolo

Ei niitä mainosmeilejä ole pakko vastaanottaa, ihme keuhkoomista, jotai hampaan kolossa :)
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: sambolo - 06.12.15 - klo:21:04
Ei niitä mainosmeilejä ole pakko vastaanottaa, ihme keuhkoomista, jotai hampaan kolossa :)

Kuten aikaisemmin jo totesin ne voi estää/kieltää. Kuten myös useaan kertaa aikaisemmin totesin, niin on hampaankolossa. Selviää kun lukee aikaisemmat kirjoitukseni. Mikään tervejärkinen yritys spämmää mainoksilla muutaman päivän välein pystyi estämään tai ei.

sambolo

Kuulupa mihin tahansa postituslistaa niin tiuhaan tahtiin mainosta tulee, en mä siitä rupeis mitään tiettyä firmaa syylistämään. Itsellä hyviä ja huonoja kokemuksia slamitista, hyvä paikka hakea jotain jos hyllyssä ja tarvii nopeasti, kuten myös esim usparts, muuten suosin muita keinoja.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy