Passat GTE

Aloittaja Tonttu66, 21.10.15 - klo:19:51

« edellinen - seuraava »

Mustalaa

Lainaus käyttäjältä: concorde - 28.07.21 - klo:12:37
Tällaisen löysin toisaalta:



Tigua-foorumilta läydetty, mutta MIB3 ja Discover Media/Pro kuitenkin...
Mulla on softaversiona 0152, jossa ei ole vielä edes suomea valittavissa kieleksi. Sain ensi viikoksi ajan huoltoon, jossa lyödään uusin softa sisään ja "kartat ei kuulu päivitykseen, mutta jos se on ollut softan takia estynyt niin sitten päivitetään nekin". Innolla odottaen, että mikä versio tulee tilalle softasta ja kartoista. Vähän kyllä ihmetyttää, että kuinka noissa auton aiemmissa huolloissa ei ole lainkaan softaa päivitetty uudemmaksi. Pitääkö se osata erikseen pyytää?
2019 Passat GTE variant , 2012 A5 Sportback 2.0 TFSI Quattro S-Tronic

concorde

Mulla on itse asiassa toi sama 0152, joten toi Tiguan-foorumilta bongattu 027 voi olla joku Tiguan-henkinen versio, mutta MIB3 kuitenkin ja ongelmaa näyttää olleen vielä kesäkuussa.  Mun auto kävi K-Caarassa päivitettevänä kun mä ostin sen Kamuxilta ja siihen laittoivat Suomen valikohin (ruåtsin tuontiauto), mutta kartat on wanhat.

Takuuhan tossa vielä on voimassa, joten jos USB-lataus ei toimi, niin voisin viedä sen korjattavaksi.

Kerro sitten, kuinka sun kävi ja mikä versio softasta sinne ladattiin...
VW Passat GTE & BMW F33 430 xDrive

Mustalaa

Lainaus käyttäjältä: concorde - 28.07.21 - klo:12:52
Mulla on itse asiassa toi sama 0152, joten toi Tiguan-foorumilta bongattu 027 voi olla joku Tiguan-henkinen versio, mutta MIB3 kuitenkin ja ongelmaa näyttää olleen vielä kesäkuussa.  Mun auto kävi K-Caarassa päivitettevänä kun mä ostin sen Kamuxilta ja siihen laittoivat Suomen valikohin (ruåtsin tuontiauto), mutta kartat on wanhat.

Takuuhan tossa vielä on voimassa, joten jos USB-lataus ei toimi, niin voisin viedä sen korjattavaksi.

Kerro sitten, kuinka sun kävi ja mikä versio softasta sinne ladattiin...
Joo, mä ilmoittelen mikä versio tuli ja päivittyikö kartat. Kovasti huollon jamppa koitti puhelimessa vakuutella, että netin kautta pitäisi karttojen päivittyä, mutta intin vastaan ohjeiden löytyvän muistitikkupäivityksellekin. Sinänsä mulle nyt olisi ihan sama vaikka 50e maksaa siitä riemusta, että kartta on uusin, kun kesälomareissut on vielä edessä. Mutta olisihan se ihan mukavaa tietysti tulevaisuudessa onnistua päivittämään siltä tikulta, kuten ohjeiden mukaan pitäisi olla mahdollista...

Lasien tummennus on varattu parin viikon päähän, laitan kanssa vertailukuvan kuinka ulkonäkö muuttuu 20 % kalvolla.
2019 Passat GTE variant , 2012 A5 Sportback 2.0 TFSI Quattro S-Tronic

Passova

Lainaus käyttäjältä: Mustalaa - 28.07.21 - klo:12:46
Mulla on softaversiona 0152, jossa ei ole vielä edes suomea valittavissa kieleksi.
Minäkin hankin 1½ kk sitten vm. 2020 GTE:n joka on tuotu Ruotsista. Käytin sitä Oulun Pörhöllä akun tiiviystarkastuksessa ja samalla siihen päivitettiin Suomen kielipaketti. Kuten kuvasta näkyy, softa on tuo sama 0152, mutta navikointitietokanta on versio 21,5.


Tos®

Lainaus käyttäjältä: Passova - 28.07.21 - klo:21:25
mutta navikointitietokanta on versio 21,5.
Sama kuin uudessa golffissakin tällä hetkellä...
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

tsihman

Lainaus käyttäjältä: Passova - 28.07.21 - klo:21:25
mutta navikointitietokanta on versio 21,5.


Eli autosi navissa on viimeisin karttaversio.

ECOisti

Itselläni on myös vastikään ostettu Ruotsista tuotu Passat GTE. Kirjoittelin täällä aiemmin ongelmista, että välillä auto herjaa kaikki assistantit, että eivät ole käytössä, mutta kun sammuttaa auton ja laittaa taas käyntiin, niin ei mitään virheitä missään. Eli kovin satunnaista noiden ilmeneminen.

Käytin auton huollossa softa-päivityksessä, kun jokunen viikko takaperin oli muistaakseni reilun viikon ajan auto pois linjoilta, eikä We Connectin kautta saanut auton viilennystä käyttöön. Just kun oli kovat hellejaksot...
Soittelin johonkin Volkkarin tekniseen tukeen ja neuvoivat tekemään soft resettiä ja yksityisyysasetusten vaihtoa edes takas, mutta ei ne auttaneet ja auto piti viedä päivitystä varten huoltoon.
Minullakin oli alun perin softana 0152 ja nyt se on 0156.
Navigointi on muistaakseni ollut alusta asti versio 21,5.

No, autohan toki palasi linjoille takaisin ennen kuin huoltoonkaan ehdin, joten tuo vika taisi olla ihan yleinen ja laajempikin.

Toistaiseksi ei ole tullut yhtään virheilmoitusta niistä assistanteistakaan. Näinköhän tämä päivitys korjasi nekin...? Nähtäväksi jää.

passo_s

Passat GTE -20
Onko se ok että etupenkin pääntuista repsikan puoleinen ei säädy niin alas kuin kuskin? Eron huomaa selvästi.Merkkihuollon mielestä tämä on ok,ja asialle ei tehty mitään, pyysin silti selvittämään maahantuonnin mielipiteen. Kyse on turvallisuudesta kun lapsi matkustaa etupenkillä.

Passova

Passat GTE -20

Miten muilla lasinpyyhinautomatiikka, toimiiko? Ajelin eilen ensimmäistä kertaa kunnon sateessa mutta pyyhkimet ei heränny kertaakaan automaattisesti. "Automaattinen pyyhintä sateella" on ruksittu asetuksissa. Ohjekirja on kieltä jota en ymmärrä, joten kysyn onko viiksessä jokin asento jota en ole huomannu?

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: Passova - 31.07.21 - klo:11:51
Passat GTE -20

Miten muilla lasinpyyhinautomatiikka, toimiiko? Ajelin eilen ensimmäistä kertaa kunnon sateessa mutta pyyhkimet ei heränny kertaakaan automaattisesti. "Automaattinen pyyhintä sateella" on ruksittu asetuksissa. Ohjekirja on kieltä jota en ymmärrä, joten kysyn onko viiksessä jokin asento jota en ole huomannu?

Pyyhkijän viiksi täytyy olla tihku asennossa niin silloin on automaatti päällä ja tihkun säätökytkimestä säädetään automaatin herkkyyttä.

Jos otat valikoista ruksin pois niin sitten toimii kuten perinteinen tihku asento ja säätökytkimestä säädetään tihku pyyhinnän nopeutta.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

concorde

Lainaus käyttäjältä: passo_s - 30.07.21 - klo:18:01
Passat GTE -20
Onko se ok että etupenkin pääntuista repsikan puoleinen ei säädy niin alas kuin kuskin?

Mun 2020 GTE:ssä molemmat niskatuet jää samalle korkeudelle ala-asennossa, eli penkin ja niskatuen väliin mahtuu avain kyljellään (pitkällä kantillaan). Eivät siis mene ihan alas, mutta identtisesti keskenään.
VW Passat GTE & BMW F33 430 xDrive

makelja

Lainaus käyttäjältä: Passova - 28.07.21 - klo:21:25
Minäkin hankin 1½ kk sitten vm. 2020 GTE:n joka on tuotu Ruotsista. Käytin sitä Oulun Pörhöllä akun tiiviystarkastuksessa ja samalla siihen päivitettiin Suomen kielipaketti. Kuten kuvasta näkyy, softa on tuo sama 0152, mutta navikointitietokanta on versio 21,5.


Mulla softaversio 0156.

Mustalaa

Onkos muilla ollut ongelmia auton latauksen kanssa?

Käytössä siis vielä tuo mukana tullut väliaikaislaturi. Tehnyt nyt useampana iltana niin, että töpselin kun kytkee autoon, auto vilkauttaa semmosta puna-oranssia valoa ja sitten alkaa vihreä palamaan -> on lataavinaan. Laturissa valot vihreänä. Hetken päästä kun menee katsomaan on auto lopettanut latauksen ja laturin valot vilkkuvat punaisena.

Yleensä korjaantuu irroittamalla laturi seinästä ja autosta ja laittamalla takaisin. Nyt tosin eilen ei vielä kolmannellakaan kerralla ollut lähtenyt lataamaan, vaan oli about tunnin jälkeen lopettanut. Torstaina auto on menossa softapäivitykseen, niin pitää samalla mainita...
2019 Passat GTE variant , 2012 A5 Sportback 2.0 TFSI Quattro S-Tronic

mattix

Kokeile toista pistorasiaa ensiksi.

Wiiseli

Voisko olla latauksen ajastus päällä?
PASSAT GTE VM. 2020

Mustalaa

Lainaus käyttäjältä: mattix - 01.08.21 - klo:13:59
Kokeile toista pistorasiaa ensiksi.
Pääsen toista pistorasiaa kokeilemaan vasta softapäivityksen jälkeen, mutta tuo kyllä kävi itselläkin mielessä...
Lainaus käyttäjältä: Wiiseli - 01.08.21 - klo:14:40
Voisko olla latauksen ajastus päällä?
Ei pitäisi olla. Palautin tehdasasetukset viikko sitten ja sen jälkeen ei ole tullut ajasteltua. Pitää kuitenkin vilkaista varmuudeksi, kun seuraavan kerran lähtee liikkeelle... Tulevalla viikolla jos saisi vihdoin huollosta myös käyttöohjeet, niin helpottuisi monen asian selvitys  ;D
2019 Passat GTE variant , 2012 A5 Sportback 2.0 TFSI Quattro S-Tronic

Passova

Lainaus käyttäjältä: a_jaba - 31.07.21 - klo:12:17
Pyyhkijän viiksi täytyy olla tihku asennossa niin silloin on automaatti päällä ja tihkun säätökytkimestä säädetään automaatin herkkyyttä.

Jos otat valikoista ruksin pois niin sitten toimii kuten perinteinen tihku asento ja säätökytkimestä säädetään tihku pyyhinnän nopeutta.
Nyt taas satoi ja kävin kokeileen ja ei mitään vaikutusta oliko ruksi vai ei. Sama jaksotus, eli ei vaikutusta automaatti asennossa vaikka kuinka kovaa satoi. Piti laittaa jatkuvaan asentoon että näki ajaa. Mitä kokomuksia entisistä autoista, niin ei nuo automaatit niin varmatoimisia ole muissakaan autoissani olleet.

Jeppeliino81

Tulipa hommattua Ruotsista uitettu -18 GTE Passatti. Mitä kautta pääsee katsomaan sitä sähköistä huoltokirjaa? Pitää ilmeisesti jotenkin yhdistää tuo auto sinne Volkswagen tiliin tms? Suomenkieleinen ohjekirja ilmeisesti käytävä ostamassa marmorilta?

Yritin parittaa autoa WE connectin kanssa, mutta en löydä infotainmentista paikkaa, mihin se joku paritus koodi pitäs syöttää.

rajamies

Lainaus käyttäjältä: Kinos - 16.09.17 - klo:08:16
Tällä viikolla käynti työasioissa Hki-Tre-Hki akku lähtiessä aivan tyhjä. Mennessä keskikulutus 7,3 l ja tullessa 6,9. Auton katolla katto- ja pyörätelineet, lisäävät kulutusta vajaa litran verran. Keskinopeuden ollessa 86 (koko motari 130 vakkarilla mittarin mukaan, todellinen noin 125)

Yhteen asiaan olen kiinnittänyt huomiota, eli vaikka sähkömoottori näyttäisi, että on päällä ja kierrokset 2-3 välissä niin kulutus mittari näyttää sähkönkulutukseen -0,6?

Täältäkin uusi GTE Passat Variantin vm-18 omistaja ilmottautuu.

Ylläolevassa lainatussa tekstissä on mainittuna, että sähkömoottori näyttää olevan päällä ja viisari osoittaa kohtaa 2-3, mutta kulutus näyttää negatiivista (tai jotain muuta). Tuntuu itsellä myös, että alkuun nämä korreloi keskenään kohtuu tarkkaan, mutta viime päivät nämä ovat näyttäneet keskenään ihan mitä sattuu. Onko vain omasta silmästä kiinni, onko tarkoituskin olla näin vai onko kyse jostain muusta?

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Passova

Lainaus käyttäjältä: rajamies - 01.08.21 - klo:20:44
Täältäkin uusi GTE Passat Variantin vm-18 omistaja ilmottautuu.

Ylläolevassa lainatussa tekstissä on mainittuna, että sähkömoottori näyttää olevan päällä ja viisari osoittaa kohtaa 2-3, mutta kulutus näyttää negatiivista (tai jotain muuta). Tuntuu itsellä myös, että alkuun nämä korreloi keskenään kohtuu tarkkaan, mutta viime päivät nämä ovat näyttäneet keskenään ihan mitä sattuu. Onko vain omasta silmästä kiinni, onko tarkoituskin olla näin vai onko kyse jostain muusta?

Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Minä olen ymmärtänyt niin, että silloin kun sähkön kulutus on nekatiivinen, niin auto lataa akkua ajon aikana. Jatkuvasti tuo lukema vaihtelee ajon aikana. Kysympä tässä samalla että minkä arvon olette laittaneet kohtaan akun minimivaraus? Minulla se on 30%.

Ohituskaista

Onko jonkun autoon tehty tuo avoin kampanja 93F9 S-korkeajänniteakun kunnostus? Mitä siinä oikein tehdään?

makelja

Lainaus käyttäjältä: Mustalaa - 01.08.21 - klo:11:22
Onkos muilla ollut ongelmia auton latauksen kanssa?


Mulla pitää sen möntin olla tuettu niin että se ei roiku johtonsa varassa. Sitten latautuu normaalisti. Etenkin jos johto osoittaa sivulle. Pääsee varmaan sen verran vääntymään pistorasiassa että kontaksi pätkii.

Lainaus käyttäjältä: Passova - 01.08.21 - klo:16:56
Nyt taas satoi ja kävin kokeileen ja ei mitään vaikutusta oliko ruksi vai ei. Sama jaksotus, eli ei vaikutusta automaatti asennossa vaikka kuinka kovaa satoi. Piti laittaa jatkuvaan asentoon että näki ajaa. Mitä kokomuksia entisistä autoista, niin ei nuo automaatit niin varmatoimisia ole muissakaan autoissani olleet.

Onhan se viiksen pyyhintänopeus asetettu minimiin?


Lainaus käyttäjältä: Ohituskaista - 02.08.21 - klo:09:16
Onko jonkun autoon tehty tuo avoin kampanja 93F9 S-korkeajänniteakun kunnostus? Mitä siinä oikein tehdään?

Eikös se ollut joku tiiviyden tarkistus ja tarvittaessa parannus.

Passova

Lainaus käyttäjältä: makelja - 02.08.21 - klo:09:19
Onhan se viiksen pyyhintänopeus asetettu minimiin?
Ei tainnu olla. Pitää kokeilla tuotakin asetusta seuraavan sateen aikana.

concorde


Lainaus käyttäjältä: Ohituskaista - 02.08.21 - klo:09:16Onko jonkun autoon tehty tuo avoin kampanja 93F9 S-korkeajänniteakun kunnostus? Mitä siinä oikein tehdään?
Lainaus käyttäjältä: makelja - 02.08.21 - klo:09:19Eikös se ollut joku tiiviyden tarkistus ja tarvittaessa parannus.

Joo, Mun pasuunaan toi tehtiin K-Caarassa ja kun asiaa kysyin (ja ihmettelin koko päivän kestoa), niin sanoivat, että koko ajoakku irroitetaan. siihen tehdään joku kennojen tiivistyksen parannus ja sitten se asennetaan takas + testit.

Akun pitää olla huoneenlämmin tota tehdessä, eli loppukeväästä kun oli vielä kylmiä öitä, niin auto piti viedä edellisenä päivänä yöksi pajalle lämpimään, että sitä pystyi heti aamusta aloittaa tsekkaamaan.
VW Passat GTE & BMW F33 430 xDrive

concorde

Lainaus käyttäjältä: Passova - 02.08.21 - klo:05:54Kysympä tässä samalla että minkä arvon olette laittaneet kohtaan akun minimivaraus? Minulla se on 30%.

30% se taitaa olla mullakin. Eikös tämä ole siis se varaus, jonka auto lataa heti, kun sen laittaa töpseliin ja jos lähtöajastus on päällä, niin loput (esim 70%) ladataan siten, että se on just täynnä ennen lähtöä?

Mitens, kun en useimmiten käytä tuota ajastusta, niin ladataanko hoppa silloin heti täyteen asti, huolimatta tästä asetuksesta?
VW Passat GTE & BMW F33 430 xDrive

jarmoke

Lainaus käyttäjältä: Mustalaa - 01.08.21 - klo:11:22
Onkos muilla ollut ongelmia auton latauksen kanssa?

Käytössä siis vielä tuo mukana tullut väliaikaislaturi. Tehnyt nyt useampana iltana niin, että töpselin kun kytkee autoon, auto vilkauttaa semmosta puna-oranssia valoa ja sitten alkaa vihreä palamaan -> on lataavinaan. Laturissa valot vihreänä. Hetken päästä kun menee katsomaan on auto lopettanut latauksen ja laturin valot vilkkuvat punaisena.

Yleensä korjaantuu irroittamalla laturi seinästä ja autosta ja laittamalla takaisin. Nyt tosin eilen ei vielä kolmannellakaan kerralla ollut lähtenyt lataamaan, vaan oli about tunnin jälkeen lopettanut. Torstaina auto on menossa softapäivitykseen, niin pitää samalla mainita...

2018 vuosimallin GTE ja ongelmia laturin kanssa, nimenomaan tuon Schuko laturin. Tampereen Laakkosella/sittemmin K-Caarassa asiasta joka kerta asioidessani maininnut. Eka kerralla kuulemma mittasivat n. 100 euron edestä sitä laturia ja toimi ok. Nyt kesällä laitoin sähköpostia sinne kun neljällä latauskerralla olin saanut yhteensä 23km edestä sähköä ladattua autoon. Joka kerta paloi pari punaista valoa laturissa. Eivät ole vaivautuneet vastaamaan - ei yllätä taaskaan.


Wiiseli

Lainaus käyttäjältä: Ohituskaista - 02.08.21 - klo:09:16Irrotetaan ja katotaan ettei ole kosteutta sisällä. Uudelleen tiivistys ja takas jos kunnossa. Jos löytyy kosteutta niin akusto menee käsittääkseni uusiksi.
Onko jonkun autoon tehty tuo avoin kampanja 93F9 S-korkeajänniteakun kunnostus? Mitä siinä oikein tehdään?
PASSAT GTE VM. 2020

Hanksi

Lainaus käyttäjältä: Passova - 01.08.21 - klo:16:56
Nyt taas satoi ja kävin kokeileen ja ei mitään vaikutusta oliko ruksi vai ei. Sama jaksotus, eli ei vaikutusta automaatti asennossa vaikka kuinka kovaa satoi. Piti laittaa jatkuvaan asentoon että näki ajaa. Mitä kokomuksia entisistä autoista, niin ei nuo automaatit niin varmatoimisia ole muissakaan autoissani olleet.

Jos laitat pyyhkijät automaattiasentoon (vipua yksi pykälä ylös), niin pyyhkivätkö ne myös kuivaa lasia? Omasta Golfista hajosi sadetunnistin, jolloin automaattiasento muuttui normaaliksi tihkukytkimeksi. Tällöin pyyhkijät pyyhkivät tihkuasennossa riippumatta siitä satoiko vai paistoiko. Uusi osa töineen kustansi merkkarilla vaivaiset 600 EUR.
Tiguan eHybrid Style -22
Exät: Golf VII Variant 1.4 TSI 90kw DSG Highline -14, Golf V Variant 1.4 TSI 90kw DSG Sportline -09, Audi A4 2.0 -03

mattix

Lainaus käyttäjältä: Mustalaa - 01.08.21 - klo:11:22
Onkos muilla ollut ongelmia auton latauksen kanssa?

Käytössä siis vielä tuo mukana tullut väliaikaislaturi. Tehnyt nyt useampana iltana niin, että töpselin kun kytkee autoon, auto vilkauttaa semmosta puna-oranssia valoa ja sitten alkaa vihreä palamaan -> on lataavinaan. Laturissa valot vihreänä. Hetken päästä kun menee katsomaan on auto lopettanut latauksen ja laturin valot vilkkuvat punaisena.

Yleensä korjaantuu irroittamalla laturi seinästä ja autosta ja laittamalla takaisin. Nyt tosin eilen ei vielä kolmannellakaan kerralla ollut lähtenyt lataamaan, vaan oli about tunnin jälkeen lopettanut. Torstaina auto on menossa softapäivitykseen, niin pitää samalla mainita...
Lainaus käyttäjältä: jarmoke - 02.08.21 - klo:10:29
2018 vuosimallin GTE ja ongelmia laturin kanssa, nimenomaan tuon Schuko laturin. Tampereen Laakkosella/sittemmin K-Caarassa asiasta joka kerta asioidessani maininnut. Eka kerralla kuulemma mittasivat n. 100 euron edestä sitä laturia ja toimi ok. Nyt kesällä laitoin sähköpostia sinne kun neljällä latauskerralla olin saanut yhteensä 23km edestä sähköä ladattua autoon. Joka kerta paloi pari punaista valoa laturissa. Eivät ole vaivautuneet vastaamaan - ei yllätä taaskaan.

Nuo laturit ovat aika tarkkoja pistorasian kanssa. Liitos pitää olla hyvä ja ymmärtääkseni pienikin lämpötilahärö pistokkeissa pysäyttää latauksen punaisena vilkkuviin valoihin. Itsekin tämän kokenut. Ennen kuin tästä kukaan alkaa kitisemään, niin näin sen pitää ehdottomasti toimia. Muuten saattaa tiedossa olla vähän isompi notski.

Ne, joilla on siis ongelmia laturin kanssa, testatkaa ensiksi toista pistorasiaa.

Mustalaa

Lainaus käyttäjältä: makelja - 02.08.21 - klo:09:19
Mulla pitää sen möntin olla tuettu niin että se ei roiku johtonsa varassa. Sitten latautuu normaalisti. Etenkin jos johto osoittaa sivulle. Pääsee varmaan sen verran vääntymään pistorasiassa että kontaksi pätkii.
Mulla on se mötikkä ollut nostettuna milloin minkäkin päälle rasituksen vähentämiseksi, eli painoa on aiheuttanut pelkkä johto. Mutta se johto kyllä osoittaa sivulle... Voihan se toki olla, että pistorasia on liian löysä ja jossain kohtaa kontakti pätkii ja laturi menee sekaisin.

Lainaus käyttäjältä: jarmoke - 02.08.21 - klo:10:29
2018 vuosimallin GTE ja ongelmia laturin kanssa, nimenomaan tuon Schuko laturin. Tampereen Laakkosella/sittemmin K-Caarassa asiasta joka kerta asioidessani maininnut. Eka kerralla kuulemma mittasivat n. 100 euron edestä sitä laturia ja toimi ok. Nyt kesällä laitoin sähköpostia sinne kun neljällä latauskerralla olin saanut yhteensä 23km edestä sähköä ladattua autoon. Joka kerta paloi pari punaista valoa laturissa. Eivät ole vaivautuneet vastaamaan - ei yllätä taaskaan.


Taitaa olla juurikin samat punaiset valot vilkkumassa. Sen verran on laturi päivittynyt, että tuon alhaalla olevan napin viereen on tullut teksti reset. Ei sitä nappia tosin pystynyt painamaan, tai ainakaan siinä ei ollut mitään tuntoa...

Lainaus käyttäjältä: mattix - 02.08.21 - klo:13:25
Nuo laturit ovat aika tarkkoja pistorasian kanssa. Liitos pitää olla hyvä ja ymmärtääkseni pienikin lämpötilahärö pistokkeissa pysäyttää latauksen punaisena vilkkuviin valoihin. Itsekin tämän kokenut. Ennen kuin tästä kukaan alkaa kitisemään, niin näin sen pitää ehdottomasti toimia. Muuten saattaa tiedossa olla vähän isompi notski.

Ne, joilla on siis ongelmia laturin kanssa, testatkaa ensiksi toista pistorasiaa.
Olen samaa mieltä, turvallisuus ennen kaikkea.

Eilen illalla johtoa kytkiessä auton keulassa paloi taas ensin semmoinen oranssinpunainen valo, minkä jälkeen alkoi sykkimään vihreää. Oranssinpunainen alussa on tähän asti käytännössä aina tarkoittanut epäonnistunutta latausta. Painoin sitä auton keulassa olevaa ei-ajastus-nappia -> oranssi valo syttyi -> parin sekunnin odotus ja painoin uudestaan niin muuttui sykkiväksi vihreäksi ja latasi ongelmitta täyteen.
2019 Passat GTE variant , 2012 A5 Sportback 2.0 TFSI Quattro S-Tronic

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy