Elämää Toyotan jälkeen

Aloittaja Peeveli, 04.08.10 - klo:21:19

« edellinen - seuraava »

pepe

Lainaus käyttäjältä: DowNtimE - 09.08.10 - klo:07:45
Mitens Peeveli Honda? Nyt saisi Civic Type-R Championship editionia normaali typärin hinnalla :

http://www.iltalehti.fi/autot/2010071811920536_at.shtml

Tuosta rassista ei tehoja ainakaan puutu :)
tuommoinen vm2007 oli ennen tätä räsää.kiva kampe pikkaisen ikävä :'( penkit parhaat missä olen istunut ja suorituskyky parempi kuin räsässä..ainut vaan,että kierroksia täytyy olla 5500 ennenkuin mitään tapahtuu! pikku vikoja oli jonkinverran ainakin tuossa minun yksilössä

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 09.08.10 - klo:10:57
Pohjoisessa Tojotalla on "jostain" syystä paljon suurempi markkinaosuus kuin täällä etelässä.

Tähänkin vaikuttaa osaltaa se, ettei Rovaniemen pohjoispuolella myydä mitään muita merkkejä. Myös kemijärvellä on ainoastaan Toyota myynti, joskus aikaan Kemijärven uusista autoista 70% oli Toyotia...en tiedä mikä tilanne nykyään on.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 09.08.10 - klo:11:26
Tähänkin vaikuttaa osaltaa se, ettei Rovaniemen pohjoispuolella myydä mitään muita merkkejä. Myös kemijärvellä on ainoastaan Toyota myynti, joskus aikaan Kemijärven uusista autoista 70% oli Toyotia...en tiedä mikä tilanne nykyään on.

Lapissa myydään niin vähän uusia autoja, ettei taida oikein selittää tuota. Varsinkin kun tiellä vastaantulevat autot ovat keskimäärin rippikouluikäisiä. Puhun nyt paikallisten autoista, enkä turistisesongin aikaan Levin keskustassa pörräävistä etelänmiehistä.

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: DowNtimE - 09.08.10 - klo:07:45
Mitens Peeveli Honda? Nyt saisi Civic Type-R Championship editionia normaali typärin hinnalla :

http://www.iltalehti.fi/autot/2010071811920536_at.shtml

Tuosta rassista ei tehoja ainakaan puutu :)

Kiitos vinkistä. En tunne vaan keski-ikäisenä enää oloani kotoisaksi ufocivikkissä. Jos ikää miinustettaisiin vaikkapa 15 v pois niin lippis vaan väärinpäin päähän, gangstaräppi soimaan ja vinguttamaan 7-8 tuhatta kierrosta. :D

pepe

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 09.08.10 - klo:12:18
Kiitos vinkistä. En tunne vaan keski-ikäisenä enää oloani kotoisaksi ufocivikkissä. Jos ikää miinustettaisiin vaikkapa 15 v pois niin lippis vaan väärinpäin päähän, gangstaräppi soimaan ja vinguttamaan 7-8 tuhatta kierrosta. :D


ikä on numeroita vaan ;D itsellä ikää kohta 40v ja tunsin oloni kotoisaksi civikissä...lippis oli tosin vaan oikein päin päässä ;),harmi kun tilat jäi liian pieniksi :P

olympiavolkkari

Ei kaikki ikääntyvät sentään tojotalla aja. Yks tuttu, 72v osti just 5-ovisen Civicin.

eGetin

Lainaus käyttäjältä: olympiavolkkari - 09.08.10 - klo:12:50
Ei kaikki ikääntyvät sentään tojotalla aja. Yks tuttu, 72v osti just 5-ovisen Civicin.
Briteissähän Honda on tunnettu erityisesti vanhusten suosimana merkkinä :)

mol

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 09.08.10 - klo:12:58
Briteissähän Honda on tunnettu erityisesti vanhusten suosimana merkkinä :)

Voisin kuvitella ettei kuitenkaan Type-R...

DowNtimE

Lainaus käyttäjältä: mol - 09.08.10 - klo:13:28
Voisin kuvitella ettei kuitenkaan Type-R...

Juu en usko kyllä minäkään että olisi.

Eikä oikein tule muuta mallia mieleenkään kuin Jazz. Muut ovat enemmän tai vähemmän sitten ei vanhuksille sopivia.

Urlaub

#99
Lainaus käyttäjältä: DowNtimE - 09.08.10 - klo:13:41
Juu en usko kyllä minäkään että olisi.

Eikä oikein tule muuta mallia mieleenkään kuin Jazz. Muut ovat enemmän tai vähemmän sitten ei vanhuksille sopivia.

Mikä vika sedan-korisessa Civicissä? Vaikea löytää pappamallisempaa autoa.


Jos tämä ei ole pappasedan, niin ei sitten mikään:



Kuva yritetty korjata näkyviin.
En tiedä mikä on vikana, esikatselussa näkyy, viestissä ei - Kiviharju

skula

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 09.08.10 - klo:13:47
Mikä vika sedan-korisessa Civicissä? Vaikea löytää pappamallisempaa autoa.


Jos tämä ei ole pappasedan, niin ei sitten mikään:



Miks nää kuvat ei näy kunnolla? Vasta lainaamalla tekstiä näkee linkin..

DowNtimE

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 09.08.10 - klo:13:47
Mikä vika sedan-korisessa Civicissä? Vaikea löytää pappamallisempaa autoa.


Jos tämä ei ole pappasedan, niin ei sitten mikään:



No eipä kyllä. Tuon missasin jostain syystä ihan täysin. Ehkä halusinkin missata :)

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 09.08.10 - klo:12:14
Lapissa myydään niin vähän uusia autoja, ettei taida oikein selittää tuota. Varsinkin kun tiellä vastaantulevat autot ovat keskimäärin rippikouluikäisiä. Puhun nyt paikallisten autoista, enkä turistisesongin aikaan Levin keskustassa pörräävistä etelänmiehistä.

Eihän autojen kappalemääräisen myynnin vähyydellä ole mitään merkitystä jos puhutaan markkinaosuudesta, markkinaosuuden voi laskea vähäisestäkin myynnistä.
Jos lappiin myydään vuodessa 100 uutta autoa ja niistä 50kpl on vaikka niitä Toyotia, niin silloinhan markkinaosuus on puolet eli 50%. Eikä siinä luvussa näy ne etelän hiihtolomalaisille myydyt tojotat...
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Tikka

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 09.08.10 - klo:12:18
Kiitos vinkistä. En tunne vaan keski-ikäisenä enää oloani kotoisaksi ufocivikkissä. Jos ikää miinustettaisiin vaikkapa 15 v pois niin lippis vaan väärinpäin päähän, gangstaräppi soimaan ja vinguttamaan 7-8 tuhatta kierrosta. :D
Minä en, vaikka nuori olenkin, ole koskaan tämän Civicin ulkonäöstä pitänyt. Jotenkin se on niin.... noh, kaipa se on vaan liikaa aikaansa edellä :-\

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 05.08.10 - klo:11:08
Muistanko oikein, että Toyotan diesel moottoreista siinä 177 hevosvoimaisessa olisi ollut joitakin ongelmia?

Ei ole muistissasi vikaa, kaverilla päivät päällä Toyotan haalari, noita korkanneita se remppaa harva se viikko, arvaa mitä mieltä hän on Toyon nykylaadusta? Hänellä käyttöautona 90-l alun 1.6 Corolla.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 10.08.10 - klo:09:38
Ei ole muistissasi vikaa, kaverilla päivät päällä Toyotan haalari, noita korkanneita se remppaa harva se viikko, arvaa mitä mieltä hän on Toyon nykylaadusta? Hänellä käyttöautona 90-l alun 1.6 Corolla.

Nykyautoissa oikea laatu ja kestävyys taitaa nykyjään olla arpapeliä, yksilökohtaista. Vähäsen kuin revolverilla pelaisi venäläistä rulettia...

rob-s

LainaaElämää Toyotan jälkeen

Pitäisikö myös pohtia "Elämää ennen Toyotaa" tai "Alkaako elämä Toyotan jälkeen vasta"?
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

DowNtimE

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 11.08.10 - klo:17:42
Pitäisikö myös pohtia "Elämää ennen Toyotaa" tai "Alkaako elämä Toyotan jälkeen vasta"?

näitä joitain kirjoituksia lukiessa tulee mieleen että "Onko sitä elämää ollenkaan". Enkä tarkoita nyt rob-s:n kirjoitusta. Tuossa oli ihan validia ihmettelyä.

olympiavolkkari

LainaaEi ole muistissasi vikaa, kaverilla päivät päällä Toyotan haalari, noita korkanneita se remppaa harva se viikko, arvaa mitä mieltä hän on Toyon nykylaadusta? Hänellä käyttöautona 90-l alun 1.6 Corolla.
Kohta näitä 90-luvun alun carinoita ja corollia varmaan haetaan takaisin Afrikasta. My Toyota Is Fantastic.

Tos®

Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Urlaub

Corsani takalasissa luki: "Look out Opel now!

Tos®

#111
^Olikos se noin...   :o
Heheh... olipas mulla taas pitkät piuhat :D
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

DowNtimE

Lainaus käyttäjältä: Tos® - 12.08.10 - klo:14:15
^Olikos se noin...   :o
Heheh... olipas mulla taas pitkät piuhat :D

Kyllä se oli "Look AT Opel now", aivan oikeassa Tos olet.

Urlaubilla joku modaillut tekstiä Corsasta :)

Tos®

Hoksasin vasta monen tunnin päästä: Varokaa ooppelia nyt...  ;D
Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy