Ongelmia puhelimen ja bluetoothin kans MMI:ssä

Aloittaja VR6, 20.10.14 - klo:15:49

« edellinen - seuraava »

VR6

Kun kytken puhelimen (Samsung S3) MMI bluetoothiin muodostuu puhelimeen sim-etätila ja MMi näyttöön tulee sim kortin kuva. Yritän soittaa niin puhelin ilmoittaa että "et ole rekisteröitynyt verkkoon" ja mitään ei tapahdu.

Edellisessä b8:ssa bluetooth yhteyden luotua mmi näyttöön tuli kännykän kuva ja homma toimi ääni tuli kaiuttimiin ja puhelut kulki.

Eilen koitin kaverin kännykällä (lumia) niin juurikin kännykän kuva ruutuun ja homma toimi..

Miten saan homman toimimaan?

Latexi

Mulla meni iPhone vitonen "verkkoon" ihan omia aikojaan, kun joku kalsarityrkyttäjä soitteli tyrkyttääkseen tuotteitaan. Nyt sitten kun menin hankkimaan tuon uudemman version ilureja (6), niin ei tahdo onnistua millään. Tosin olen huolella unohtanut sen loitsun, jolla pelin sai onnistumaan.  :-[
Latexi

VR6

No on vääntöä.. Mä sain toimii sim-etätilassa silleen, että en näppäile puhelimesta numeroa ja soita, vaan MMI:n kautta. Parempi oli edellisessä mutta kyllä tää näinkin menee ja ääni kuulu kaiuttimista. .

anpu

Itselläkin oli yhtäkkiä handsfreen kanssa ongelmia(iphone5)mutta se johtui onneksi vain ios8 päivityksestä.Kun korjaava päivitys tuli,niin taas pelittää.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy