V. 2008 (tai 2009) ajoin reilun vkon verran Toyo-vuokraamon suht tuoreella 1.6 bensa Auriksella (joku tuhat kilsaa kärrätyllä) ja kyllä täytyy sanoa ettei sen jälkeen tarvinnut moista harkita edes kakkosautoksi (vaikkakin jollain tavalla pidän muotoilusta enemmän kuin nykyisestä Juureksesta), ainakaan jos vähänkään liikkuu isommilla teillä. 5-pykäläisellä manuaalilaatikolla moottori huusi normimoottoritienopeudessa (reilu 100km/h) ihan tuskassa, eikä tehojakaan oikein tuntunut olevan. Viikon jälkeen tuli lähinnä sääli niitä kohtaan jotka joutuvat tuollaisella maantietä ajamaan, mutta toisaalta silloin ymmärsin et miksi hyvin monesti juuri nuo mallit matelevat tien päällä eli johtuisiko siitä et melu nousee suuremmilla nopeuksilla korvia huumaavaksi

Lisäksi joitain ihmeellisiä ominaisuuksia autossa oli, muistaakseni mm. matkustajan turvatyynyn "varoitusvalo" paloi keskikonsolissa koko ajan vaikka tyyny oli toiminnassa eli ilmeisesti valo sammuu vasta sit kun turvatyynyn kääntää avaimella pois päältä!?!? Tätä ihmeellistä epäloogisuutta kanssa puolison kanssa taivasteltiin, koska eiköhän normaalisti turvatyyny pidetä päällä eikä poissa käytöstä

Pelkkään kyläpyöritykseen varmaan ihan käyttökelpoinen kauppakassi ja varmaan luotettavampi kuin tuo vaihtoehtona oleva pösö, mutta kannattaa käydä koeajamassa molemmat ja jos on vain 5-vaihdetta niin testata välitykset vs. tuo maantiemelu. Jos 6-pykäläinen löytyy ja hieman tehokkaampi versio (esim. diesel) niin nuo edellä mainitsemani ajoon liittyvät asiat varmaan sillä ainakin paranee jollei kokonaan poistu...