Polo hehkuvalo ei syty, starttaa mutta ei käynnisty?

Aloittaja Tortuga, 06.03.14 - klo:14:00

« edellinen - seuraava »

Tortuga

Hehkuvalo ei siis syty kun kääntää avainta, startti pyörii hyvin mutta ei käynnisty. Ilmeisesti vika ajonestossa tai hehkureleessä (boksin rele numero 109?)?. Vika usein korjaantunut kun odottelee jonkin aikaa, mutta nyt ei käynnisty ollenkaan. Saako tuon 109 releen motonetistä, ainakaan haku ei tuottanut tulosta? hintakin olisi kiva tietää?

Tortuga

RATKAISU: rikkinäinen 109 rele, hinta 24,5e , löyty bosch sähkövaraosalta, motonetistä ei. Ja pololla auringonlaskuun taas O0

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy