2008 Golf V variant 1.9 tdi huolto itse

Aloittaja Mh82, 06.09.13 - klo:11:07

« edellinen - seuraava »

Mh82

Olisi ajankohtaista huollattaa volkkari. Kyselin huollon hintaa sis. mm. seuraavat huollot:
-öljyt + suodatin
-jarrunesteet
-raitisilmasuodatin

Hintaa huollolla 350â,¬. Taidan jatkaa autojen huoltojen tekemisellä itse, säästää reilut 200â,¬. Eli voiko volkkarin huoltovälimittarin nollata kotikonstein itse?

Muuta ihmeellistä ei taida huollossa ollakkaan. Autossa on siis LL huoltoväli.

YALMAR

Valon saa kuitattua kun painat trippinapin pohjaan, laitat virrat päälle ja painat toiselta puolelta "min" nappia... Muistaakseni :)

Mutta tuolla konstilla taitaa vaan tulla normaalit huoltovälit, eli longlife häviää.

Korjatkaa jos olen väärässä.

e: mikä valo? :D mutta kuitattua kuitenkin saa

Varre5

Toki kannattaa huoltaa itse. Mutta sitten, kun huomaat takaluukun tai niiden etukulmien ruostuneen, et varmaankaan saa takuuseen uutta luukkua tai korjausta. Muuta merkitystä merkkiliikkeen huolloilla ei tänä päivänä taida olla.

YALMAR

Lainaus käyttäjältä: Varre5 - 09.09.13 - klo:09:22
Toki kannattaa huoltaa itse. Mutta sitten, kun huomaat takaluukun tai niiden etukulmien ruostuneen, et varmaankaan saa takuuseen uutta luukkua tai korjausta. Muuta merkitystä merkkiliikkeen huolloilla ei tänä päivänä taida olla.

Itse huoltanut jo viimesin 70tkm huollot itse, ja käytin autoa silloisella bernerillä, kun kynnykotelot ruostuivat.
Eivät suostuneet sitä kokonaan ottamaan heidän maksettavaksi, itselle jäi 10% :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy