Passat B7 yleistä keskustelua

Aloittaja Kennedy, 04.09.13 - klo:08:58

« edellinen - seuraava »

Ramzez

Nopea kysymys: Onko matkustajan puolen airbag-kytkimen (se, jota käännetään haskalokerosta avaimella) varaosanumero päivittynyt, kun katkaisijan alkuperäisellä numerolla tulee niin heikosti tuloksia: 3C0 919 237 C Löytyisikö tuohon uudempaa numeroa, jolla löytyisi paremmin saatavuutta?

Ramzez

Toinen kysymys: Miten on järkevintä vaihtaa takapään "alatukivarren" (se mikä kannattelee jousta) hela, joka on kiinni navassa, eli samassa osassa, missä laakeri ja jarrut. Osanumero on siis 1K0505553A. Bemareihin olen joskus narinaheloja vaihtanut ja siihen sopi sellainen ulosvetäjä, mutta miten tässä Passatin tapauksessa vaihto on ajateltu?

o.b.

Lainaus käyttäjältä: Ramzez - 22.06.20 - klo:07:22
Nopea kysymys: Onko matkustajan puolen airbag-kytkimen (se, jota käännetään haskalokerosta avaimella) varaosanumero päivittynyt, kun katkaisijan alkuperäisellä numerolla tulee niin heikosti tuloksia: 3C0 919 237 C Löytyisikö tuohon uudempaa numeroa, jolla löytyisi paremmin saatavuutta?
5C5919237. Ei ole kokemusta, miten lukkosylinterin saa siirrettyä vanhasta uuteen, jos edes tarpeen.

3C0919237, 3C0919237A ja 3C0919237B pitäisi olla käypäsiä osia myös jos käytettyjä etsii.

Merkkarilla vajaa 90 rahaa.

o.b.

Lainaus käyttäjältä: Ramzez - 22.06.20 - klo:09:03
Toinen kysymys: Miten on järkevintä vaihtaa takapään "alatukivarren" (se mikä kannattelee jousta) hela, joka on kiinni navassa, eli samassa osassa, missä laakeri ja jarrut. Osanumero on siis 1K0505553A. Bemareihin olen joskus narinaheloja vaihtanut ja siihen sopi sellainen ulosvetäjä, mutta miten tässä Passatin tapauksessa vaihto on ajateltu?
Asennukseen on olemassa oma työkalu, voin kaivaa sen numeron jossain vaiheessa esille.

Itse onnistuin irrottamaan puslan sopivan kokoisella pitkällä hylsyllä ja kierretangolla + muttereilla. Tiukassa oli.

Asennus olikin haastavampaa ja onnistuin rikkomaan uuden puslan. Onneksi olin tilannut kaksi ja toisen sain jotenkuten paikoilleen :P

Tarvikepuslan ulkokuori oli muovia ja sehän tykkää haljeta mieluummin kuin mennä ahtaaseen reikään.

Ramzez

Lainaus käyttäjältä: o.b. - 22.06.20 - klo:12:46
Asennukseen on olemassa oma työkalu, voin kaivaa sen numeron jossain vaiheessa esille.

Itse onnistuin irrottamaan puslan sopivan kokoisella pitkällä hylsyllä ja kierretangolla + muttereilla. Tiukassa oli.

Asennus olikin haastavampaa ja onnistuin rikkomaan uuden puslan. Onneksi olin tilannut kaksi ja toisen sain jotenkuten paikoilleen :P

Tarvikepuslan ulkokuori oli muovia ja sehän tykkää haljeta mieluummin kuin mennä ahtaaseen reikään.

Kiitos avusta! Tilasin Lemförderin osana, kuten muutkin takapään osat. Taisi kuvassa se ulkokehä näyttää muoviselta. Olennaisin asia on tietysti se, että uudet helat saa asennettua ehjänä paikalleen, muuten on turha irrottaa vanhoja. Varmaan asennus tapahtuu jotenkin siten, että sitä muovista ulkokehää vasten painamalla sen pitäisi mennä paikalleen? Ehkä sopivan kokoisella ja vahvuisella rautaputkella ja vähän samaan tyyliin kuin vanhan irrotus?

MOP

Hei, kuinka yleisiä B7 Passateissa on takapenkin integroidut lastenistuimet? Ja kuinka paljon jää tilaa niiden väliin kun ovat yläasennossa? Eli mahtuuko jokin turvaistuin sinne keskelle?

Sekä vielä mitkä moottorit (bensa/diesel) ovat luotettavia B7 Passatissa?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy