VW Passat B7 Variant 1.6TDI Comfortline 2013

Aloittaja Kennedy, 23.08.13 - klo:20:26

« edellinen - seuraava »

Kennedy

Mulla ilmoitteli, että metrin tms päässä ( puolessa välissä ruutua ) ja sekin liikkui pykälän lähemmäs välistä.

Pissapojansäiliö on ehkä kahdelta liikkeessä ja sitten vasta alkavat vaihtamaan sitä. Ilmeisesti puskuri ei ole ollut irti missäänkohtaa.. Ihan hyvin olisin voinut ottaa auton eilen takas ja viedä vaikka huomenna päiväksi sinne.
300ZX
Passat Variant 2013

nolte

Itse epäilen pakokaasuja ainakin omassa Golfissani noiden haamuhälytysten aiheuttajaksi. Pari kertaa risteykseen pysähtyessä etututka on rääkäissyt siinä vaiheessa, kun lämpimät pakokaasut ovat ehtineet auton ohitse ja kertaalleen ohi ajaneen kuorma-auton sankka savupilvi aiheutti saman ilmiön.
Skoda Superb iV Combi L&K -22
ex Skoda Octavia Combi 1.0 TSI Style DSG -18
ex Golf Variant VII 1.6 TDI 4Motion -13
ex Golf Variant VI 1.4 TSI DSG -10

kossi76

Lainaus käyttäjältä: nolte - 22.01.14 - klo:12:32
Itse epäilen pakokaasuja ainakin omassa Golfissani noiden haamuhälytysten aiheuttajaksi. Pari kertaa risteykseen pysähtyessä etututka on rääkäissyt siinä vaiheessa, kun lämpimät pakokaasut ovat ehtineet auton ohitse ja kertaalleen ohi ajaneen kuorma-auton sankka savupilvi aiheutti saman ilmiön.
Ã,,äni tälle. Pari kertaa oma tehnyt saman pihaan peruuttaessa ja pakoputken kohdalla oleva anturi löytää yleensä esteen.

Mulla meni muuten kanssa omasta vm. 2013 Passatista pesunestesäiliö vaihtoon pintavahdin ollessa mykkä.
VW Touran 1.4TSI DSG vm. 2017
Seat Leon 1.0TSI Ecomotive vm. 2016

Kennedy

Lainaus käyttäjältä: kossi76 - 22.01.14 - klo:13:13
Ã,,äni tälle. Pari kertaa oma tehnyt saman pihaan peruuttaessa ja pakoputken kohdalla oleva anturi löytää yleensä esteen.

Mulla olla taas ei ollut pakoputken puolella ja se piippasi myös ajossa jos aktivoin napista tutkat. Eli ei pakokaasusta ole kyllä ottanut. Eikä tuota ongelmaa ollut kuin viime ja sitä edellisellä viikolla kun pakkaset alkoi. Loppui maanantaina.
300ZX
Passat Variant 2013

MJ

Joo, minulla oli vastaavaa ongelmaa kun auto oli pesty ja ensimmäiset pakkaset alkoivat. Tutkan mukaan oikealla takakulmalla olisi ollut este lähellä, vaikka auto oli keskellä tyhjää parkkialuetta... Tein sellaisen [hullunrohkean?] vedon, että painoin kevyesti sormenpäällä kutakin vikahälytyksen antavaa tutkan anturia. Tähän loppuivat aiheettomat piipaukset.
-11 Passat Variant 2.0 TSI man
-09 BMW K 1300 S
Ex: Passat Variant -08 1.8 TSI man
      Suzuki Bandit 1200 S -99

Kennedy




Metallihohto hopea + mattalakka. Näyttää yllättävän paljon oman auton värille.
2 noista ihan siistiä. Toisessa muutamassa kohdassa huonosti fiksattu pultinreikien ympärystä.

Nyt pitäisi päättää vaan ostanko noille renkaat vai myynkö pois vanteet. Jos noi laitan alle niin pitäisi pari kk käytetty orkkis 16" paketti saada myytyä pois.

Tosin miettinyt autonkin pois myymistä. Tässä pari kk jo oltu ilman duunia niin tuollainen iso dieseli ei oikein ole hyvä seisottaa pihassa.
300ZX
Passat Variant 2013

Seba

Hienon näköiset, onko noi vedetty pulverilla vai märkämaalauksella?

Kennedy

300ZX
Passat Variant 2013

Kennedy

#38
Kävin sitten Autotekissä tänään ajankuluksi. Ei näytä kelpaavan 18" vanteet kenellekkään niin pistin kumit päälle.
16" oli 97XL painoluokalla ja nämä uudet on 92XL.

Fulda Sportcontrol  + Roadstone N9000 225/40 pyörivät alla. Fuldassa on aika iso vannesuoja joten kumi on huomattavasti leveämmän oloinen. Siksi tämä on takana ja edessä kumi jossa ei ole.

Näin pieni venytys edessä niin ei tartte miettiä raapimista. Tosin nyt se näyttää sille, että tarttis vielä 2cm madallusta tai vieläkin ulommaksi vanteet..

Katsotaan jos huomenna saisi auton pestyä niin viitsisi kuvia laittaa jakoon.


Näin ohimennen pari kertaa on parkkiksella kun tarttenut autoa edestakaisin vähän matkaa liikuttaa niin kytkimen painelaakeri pitänyt ääntä.
Sen pamahtamista odotellessa  :)

Katsotaan jos saisi noi orkkis 16" myytyä jonnekkin. Samalla H&R 10+20mm spacerit.
300ZX
Passat Variant 2013

Kennedy

Noniin..









Keskiökuppeja kun ei ollut niin sain 4kpl jotka vaan sopi kiinni. Pitäisi hommata maalia ja maalata yli tekstit mitä niissä on.
300ZX
Passat Variant 2013

Kennedy

300ZX
Passat Variant 2013

SamKoo

On kyllä hyvin onnistunut downgrade, ja tulee mukavasti kaarien reunalle!
Volvo XC60 R-Design -12

Kennedy

Juuh. 8.5x17 ET30 ja 225/45 GY eff grip perf. kumit

Eli 5mm ulommaksi vanteet mitä noi 18" sekä kumi on vähemmän venyn näköinen tuolla kumilla.
300ZX
Passat Variant 2013

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy