Citigon esilämmittimet

Aloittaja Emil, 01.04.13 - klo:11:37

« edellinen - seuraava »

pekus

Ei... kyllä pistoke on suorassa, auto vaan on hieman vinossa;)
Citigon potentiaalisia käyttäjiä ovat ns. "harmaat pantterit". Nämä käyttäjät ovat kustannustietoisia ja heillä on käytännöllinen suhtautuminen autoiluun, mutta he vaativat autoltaan mm. laatua, käytännöllisyyttä, designia ja turvallisuutta.

Peke

On ne nuo Webastot vaan mukavia laitteita. 8) Eilen auton mittarissa pakkasta -14 astetta ja Webasto päälle puoleks tunniks. Käynnistäessä auton sisällä lämmin ja ikkunat tietenkin sulat. Koneen lämmöt 45 astetta ja ajoa 3min niin lämmöt jo 70 asteessa. :) Kyllä nopeasti lämpenee tuo litranen.
PEKEFIX Detailing "autonhoitoa ammattitaidolla"
Porsche 911 Turbo
Skoda Octavia RS
Ex Audi TT RS+ & RS3 & Mitsubishi Lancer Evo 9

Citgun

Kysellään nyt mallikohtaisestakin.. Onko jollain kokemusta juuri manuaali-ilmastoinnin ja jälkiasenteisen Webaston yhteispelistä 1.0 Citigossa? Varmaan itse saa asetella lämmöt kiekosta punaselle ja ohjata puhalluksen tuulilasille? Ohjaako Webasto kuitenkin puhaltimen nopeutta itse?

Emil

Tolleen se mun käsityksen mukaan justiin toimii. Lisälämmitin hoitaa nestekierron ja puhaltimen päälle. Ihminen pistää lämmöt täysille ja puhalluksen lasille autosta lähtiessään.
Tähänkö listataan entiset autot? Entä jos niitä on ollut niin paljon, ettei itsekään muista kuinka monta?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy