Transporter T4:n syöttöpumpun liittimen sijainti?

Aloittaja Ronitervo, 07.02.13 - klo:17:10

« edellinen - seuraava »

Ronitervo

Morjensta pöytään kaikille!

Osaisiko joku sanoa vähän vähemmän pakettiautoja rassanneelle, että mistä päin löytyisi T4:n syöttöpumppu ja sen liitin?

Tarkoitus olisi laittaa paikalleen tuollainen tehoboksi, jossa ohjeistus kehottaa hakemaan em liittimen, jonka johonkin väliin itse boksi asennetaan...

wille84

Konepellin alta, pumpun päästä varmaan lähtee johto jossa tämä liitin on.

rovexA6

Ota myös putkisto pois katilta asti , sit katista romppeet pois , 2-3" putkea katista perään ja kaikki vaimentimet pois katin jälkeen , silloin vaikutus paras ja äänet tosi mureat...

tarzi

Ei putkistot ahdista tollasissa virityksissä.. liitin löytyy alakautta koneen edestä suunnilleen keskeltä.
- Audi a6 allroad quattro 3.0 tdi tiptronic - 07 350hp/750nm "hybrid"


- Skoda Octavia Combi 2.0 TDi DSG -06 elegance sport

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy