Tehdasasennetu webasto

Aloittaja jawa59, 16.01.13 - klo:07:50

« edellinen - seuraava »

jawa59

Sääteleekö tehdasasennettu webasto climatronicin puhallinta ja lämpötilaa jollakin tavalla automaattisesti, vai onko aina säädettävä etukäteen lämmöt kaakkoon ja lasille?

mla

Tehdasasennetun Webaston tehdasasennettu kellosarja osaa ohjata climatroniccia. Jälkiasennettu kellosarja vaikka itse Webasto olisi tehtaan asentama, ei näin osaa tehdä.
VW Sharan -12 2.0l TDI BlueMotion 4Motion Highline

Timppa-67

Itselläni on tuollainen tehdasasennettu ja säätää puhallinnopeutta, ei säädä lämpötilaa vaan tuo pyydetty lämpötila on aina +22C.

Jos ennen auton sammutusta valitsee tuota korkeamman lämpötilan niin se pidetään, samoin jos ennen auton sammutusta valitsee huurteenpoiston niin sitten esillämmityksessä menee kaikki lämmitys kuten menee muutenkin huurteenpoistossa, eli pääasiassa tuulilasille.

Ilman tuota huurteenpoistoa Climatronic säätelee itse mitä lämmitetään, kuten normaalistikin.

Itselläni oli autossa sellainen murhe että Climatronicin puhallin putosi pois kun jännite oli akulla 11.9V ja webasto jatkoi vielä 11.4V saakka, nyt koodattu Climatronic niin että myös se pyörii kunnes jännite pudonnut 11.4V:iin. Minulla oli myös Webaston CO2 arvot päin seiniä, säädetty liian tiukaksi ja lämmitteli hiukan huonosti.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy