Webasto

Aloittaja jatakki81, 14.12.12 - klo:15:29

« edellinen - seuraava »

jatakki81

Moi.

Löytyiskö auttajaa Oulun nurkilta, pitäs saada webaston telestart toimimaan?
Autossa automaatti ilmastointi ja telestart, luultavasti mallilta T70.
Autoon vaihdettu webaston kortti sellaisesta autosta jossa se toimi vain ajon aikaisena lisälämmitimenä.
Elikkä toimii nytkin ajonaikaisena lisälämmimenä, pitäs saada kaukokäynnistyskin toimimaan.

Auto diiseli touran -06

Guest-297436

Auttaja löytyy webasto- tai merkkihuollosta, jossa ajavat sinulle sen ohjainkortin esilämmityspäivityksen. Itse tuota ei saa tehtyä ellei ole jostain "donglea".

Soita siis läpi Suomen autohuolto sekä pörhö sekä mahdollisesti Powerflash nyt alkuun. Sieltä osannevat kertoa lisää miten asian kanssa edetä.

jatakki81

Ok, kiitos tiedosta.

arkki

Webasto ei tietenkään käynnisty, jos tankkauskehotus valo palaa mittaristossa. Voisiko koodata niin, että webasto käynnistyisi vaikka mittari on punaisella. Ei se webasto nyt niin paljo poltto-ainetta kuluta, että käynnistys pitää estää kun on esim. 8-10 litraa jäljellä.Mikä logiikka tässä on?
Auto Scout vm.2013.

Guest-300020

Ainakaan tehdaswebastossa ei tällaista koodausmahdollisuutta ole. Moni muukin juttu olisi kiva koodata toisin, jännitevaroitukset, autom. käytöt jne, vaan kun ei...

Mutta teoriatasolla tuo on sekä hyvä että huono juttu. Toiset tykkää ja toiset ei. Ehkä se on ihan hyvä että weba ei puoltalitraa polta polttoainetta esilämmitykseen jos autolla pitäisi voida ~100km ajaa tankille. Kaupunkimaisemassa tietenkään tuolla ei ole suurta merkitystä. Vaan kannattaisiko se auto sitten kuitenkin pitää talvella tankki täydempänä - ei tule kondenssivesiongelmiakaan niin herkästi. :)

jatakki81

Palaan asiaan vielä.

Eikö tätä aikuisten oikeasti voi "apinoida" millään?
Tuo yks firma ois tehny, 1200â,¬ tuntitaksa :)
Volkkarilla vähän halvempi.
(Minun oletuksella että tuo on vartin homma osaavalle ;))

K1mble

www.danhag.de, mä "oikasin" tuolla systeemillä kun jkl:n seudulla oli sama ongelma noiden "asentajien" suhteen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy