Passat 1.8T -03 vakionopeusäätimen asennus

Aloittaja 036 MB, 09.02.10 - klo:12:47

« edellinen - seuraava »

036 MB

Diesel malliin asennus on ilmeisesti simppeli, mutta miten otsikon bensa mallissa?
Onko kokemuksia? Onko tuossa jo sähköinen kaasunohjaus?
Tarvitseeko vedellä uusia johtosarjoja? Jos on sähköinen kaasupoljin, niin riittääkö pelkkä viiksen asennus ja säätimen ohjelmointi?

Pertsa

Mulle asennettiin n. 2,5 vuotta sitten decatecissa (www.decatec.fi) edelliseen -04 1.8T Passattiini vakkari, en viitsinyt itse alkaa säätämään. Hinta oli ihan kohtuullinen, asennus ko. paikassa 120eur ja viiksi slamitilta 85eur silloin.
Joku pätkä johtoa piti kuulemma lisätä jonnekin, tarkemmin en muista minne.

Micco

-03 On sähkökaasulla. Muistelen, että osassa autoista on johtosarjassa paikka valmiina vakkaria varten, muttei kaikissa. Tällöin vakkarin johdot on liitettävä moottorinohjausyksikölle asti. Mutta jos autosta se valmius löytyy, niin toimii viiksen asennuksella ja kytkennällä, sekä ohjelmoinnilla.

Torsen + haldex + visco

yber alles?

Vakkarin asennus menee  silleen että vesikaukalossa kuskinpuolella on pistoke johon johtosarjan liittimet laitetaan ja sulakerasialta yms otetaan 15 jännite (jännitteellinen silloin kun on virtalukko asennossa ON) ja sitten aktivoidaan vakkari toiminto moottorinboxille vas tai muulla testerillä

036 MB

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 09.02.10 - klo:14:17
Mulle asennettiin n. 2,5 vuotta sitten decatecissa (www.decatec.fi) edelliseen -04 1.8T Passattiini vakkari, en viitsinyt itse alkaa säätämään. Hinta oli ihan kohtuullinen, asennus ko. paikassa 120eur ja viiksi slamitilta 85eur silloin.
Joku pätkä johtoa piti kuulemma lisätä jonnekin, tarkemmin en muista minne.

2009 syksyllä 190.-

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy