Vetokoukun adapteri ei mene kiinni.....

Aloittaja Rennsport, 20.11.12 - klo:20:17

« edellinen - seuraava »

Rennsport

Mikäs jekku tuossa kiertolukituksella olevassa vetokoukun adapterissa oikein on kun en saa uppoamaan en millään?!?

Pitäisikö sen napapesän pyöriä siellä koukussa olevan liittimen sisällä? Työnsin, väänsin, kiersin, laitoin ylälaidan nipukan kohdilleen mutta ei uppoa milliäkään....

Eli koukussa on enemmin napoja kun kärryn liittimessä ja auton mukana tuli adapteri.

Neuvoja?

???
Passat Variant 1.6 TDI

tsiih

Sen adapterin sisus pyörii, on varmaan nyt väärässä asennossa. Mulla oli sama onkelma ja vähän aikaa kun pyöritteli niin johan upposi  ;)
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Teutonic

Ainakin Motonetissä on ollut virheellisiä (sopimattomia) adaptereita myynnissä. Ne oli täysin mahdotonta saada sopimaan.
Vaihtamalla malli muutaman euron kalliimpaan versioon asia onnistuu kertaheitolla.

tsiih

Mä vaihdoin just Motonetin tumppimalliin, hyvin toimii.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Rennsport

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 20.11.12 - klo:20:25
Sen adapterin sisus pyörii, on varmaan nyt väärässä asennossa. Mulla oli sama onkelma ja vähän aikaa kun pyöritteli niin johan upposi  ;)

No niinpäs pyörii!  ;D

Oli väärässä asennossa ja nyt meni tiiviisti kiinni. Tuolla kun pimeässä ja sateessa suhrasi auton perävalojen kajossa niin meinasi tulla kirosana. No nyt ei tarvi aamulla aikaisin hinailla pimeää vaunua.

Kiitos vastanneille.
Passat Variant 1.6 TDI

tsiih

Mun piti hiukan levittää adapterin nastoja, tuppas vasen puoli pätkimään.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy