Audi A5 chat

Aloittaja Flat, 29.01.10 - klo:13:10

« edellinen - seuraava »

Ton-1

Eli A5 2.0 TQ S-Line Misano Red vois lähteä (riihikuivalla)  kaupasta 60 t egellä (en viittinyt tsekata hintoja) ?

(taitaa olla jo Black Optic:in mahdollista ?   ;D   )

Ois hiano kärry .... kerrasssaan !
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Ktk

Misano-punaisen ja Monza-hopean saa 0e noissa paketeissa.

QuaS

Lainaus käyttäjältä: AP - 15.09.10 - klo:21:23
Takaovien puute hankaloittaa treenikamojen kuljetusta, ja tietty satunnaisten kyyditettävien. OK, takaluukku ois paras vaihtoehto tavaroiden kuskaamiseen, mutta autoni kun hallissa on aina peruutettu parkkiin ja takaluukkuun on siellä hankala tavaraa pakata/poistaa... Nooo, tottumiskysymyksiä...

Kyllä noi treenikamat/työlaukut etc on vaan kiva nakata tonne takapenkille SB:ssä, lisäksi sen takaluukku on todella hyvä ja tarpeeksi iso (vei avant tarpeen multa). Ei käy kiistämien että toi coupe olis houkuttelevanpi mutta kuinka paljon on eri juttu. Itse olen tykästynyt SB:n muotoon, vei hieman aikaa. Sen verran monen suusta olen kuullut että on se vaan hieno että ei tuokaan vaihtoehto taatusti tuo pettymystä - vaikka Coupe fanit täällä on enemmistössä. SB:hen kun räjäyttää paketit, 19" ja monza hopea (tämä on ehdoton väri) niin rupeaa oleen kohdallaan - takaan.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Mrk - 16.09.10 - klo:10:46
Misano-punaisen saa 0e noissa paketeissa.

+ B&O vielä listalle jos musta puhutaan ...... ei jumankekka ....... tässä(kin) voi käydä taas huonosti ......

Olen nyt jättänyt nää hommelit seuraamatta (tarkoituksella) mutta kuinka kauan tämmönen tarjous on päällänsä?

Sitä on ikuinen upgreidaaja, olen AIVAN MYYTY sen 2.0 TFSI 155 kw-koneen ominaisuuksista. Ei sitä työttömänä viittinyt ostaa uutta (enkä kait pysty siihen ikinä järjellisesti muutoinkaan) autoa  ;D  tuli jo siitäkin hippasen kommenttia ...... nyt sopparia nauttivana tilanne on tietenkin hieman eri. Oma nyt alla oleva peli on bueno ja sen kiinnostavuus vois olla markkinoilla kohtalainen (vois saada menemään suoraan) .......

Erkka

Hihii... Autokuumetta havaittavissa täällä. ;D
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 16.09.10 - klo:11:13
Sitä on ikuinen upgreidaaja, olen AIVAN MYYTY sen 2.0 TFSI 155 kw-koneen ominaisuuksista.

Sama täällä. Nelikkotomaattilla tosin. Ainakaan tällä hetkellä ei pääkoppa anna periksi ostaa tuon näköistä autoa yhtään heikkotehoisemmalla motilla. Ja kun kyseessä on urheilullisen näköinen Audi, on samalla pakollisten varusteiden listalla myös nelikko.

No, ei tuohon tällä hetkellä rahat riitä, joten pitää vain kuolata muiden Coupeita. Ehkä ensi kesänä tilanne voisi olla toinen, jos vähän malttaisi nuukailla ::)

QuaS

Täytyy kyllä sanoa että toi paketti on aika hyvä ja houkutteleva hinnaltaan... itseä suorastaan harmittaa...
Loppuu se tuunaaminen ja odotteleen A7:aan vastaavaa.

9kk 2.0 TFSI 155 ajaneena olen ollut tyytyväinen, epäilin että "kumminauha" ja "teho ei vaan piisaa" mutta olin väärässä.

avp

Olikohan tarjous "liiankin hyvä". Nyt nimittäin audin sivuilta ei enää pääse tarkkailemaan 30v quattro- tietoja. Ilmoittaa vain, että "Sivua päivitetään. Tervetuloa myöhemmin uudelleen".  ;)

No ilmestyihän ne sieltä taas takaisin. "Pelko" oli aiheeton...

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: avp - 16.09.10 - klo:12:24

No ilmestyihän ne sieltä taas takaisin. "Pelko" oli aiheeton...

Mutta petrattuna?

Ei ju ' ' lau ' ' voi olla mahdollista!?    :o

Audi A5 Coupé quattro 30-v juhlamallin -varustelu¹

Metalliväri
S line sport -paketti, ks. lisätiedot esitteestä
S line ulkopaketti, ks. lisätiedot esitteestä
Akustinen pysäköintijärjestelmä (APS) takana
Informaatiojärjestelmä värinäytöllä, sis. taloudellisuusohjelman,ajotietokoneen ja "Auto-Check" -järjestelmän, vain Start-Stop -mallit
Irroitettava suksipussi ja läpilastausmahdollisuus
Keskikyynärnoja etuistuimien välissä, sis. säilytyslokeron
Valo- ja sadetunnistin
Vakionopeussäädin
Xenon Plus -ajovalot

¹vakiovarusteiden lisäksi

Edit:Nimimerkillä ostinko Misanoni nyt sitten 1.5 vuoden vehkaamisen jälkeen kumminkin 3 kk liian aikaisin ?  ???

Adams

Tuulilasissa olleiden tilastojen mukaan, on A5 käynnyt aika nousujohteisesti kaupaksi sportbackin valikoimaan tulon myötä (+ rahoituskriisi vaikutukset). Kaupaksi meni 1-8/2009 yhteensä 78 kappaletta ja 1-8/2010 430 kappaletta, joten kasvua mukavat 451%. Siitä ei ole tietioa, miten määrät jakautuivat coupen ja sportbackin välillä.

Pekka T

^ Ja onhan noissa luvuissa mukana myös minun ja Markku J:n cabriot.  :D
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Markku J

Joo, ja jos tilanne osaltani olisi nyt hiukan erilainen, tulisi kyllä halu tehdä A5 Coupe -kauppaa tuon uuden tarjouksen ehdoin. Misano Red vielä kaupan päälle ! Olisi hieno auto.

Adams

^^ Totta, my bad  :D

Ton-1

LainaaS line sport -paketti, ks. lisätiedot esitteestä
S line ulkopaketti, ks. lisätiedot esitteestä

Löytyykö noitten sisältö netistä? Ihan 'muuten vaan' kyselen ...... ::)

Pekka T

Tässä Ton-1:lle vähän tietoa:

S line sports package plus (quattro GmbH)
- Electric lumbar support for the front seats
- Headlining, black cloth
- Inlays, Matt brushed aluminium
- S line door sill trims in the door cutouts
- S line emblem
- Alloy wheels 8.5J x 18
- Tires 245/40 R 18 93Y
- S line sports suspension (quattro GmbH)
- S line logo, exterior
- Front sports seats

S line exterior package (quattro GmbH)
- S line door sill trims in the door cutouts
- S line logo, exterior
- Reinforced bumpers
- Additional stone guard body covers
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Ton-1

Hoh hoijaa, mustaa kattoa ja nahka/kangassporttipenkkiä kaiken maailman kilkkeitten kera .... ja vielä Misano kaupanpäälle ....... täytyy varmaan mennä hakemaan joku allekirjoitettu kuponki .....

rob-s

Ã,,lä nyt kiusaa itsesi liikaa Ton-1..;)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Ton-1

..... niinpä ......  silleen alla oleva peli on ihan top mun käyttöön ja makuun, ja se 2 x sijoitus ei ole mitenkään järkeistävissä .... mutta saahan sillä sen 155 kw:n koneen ja  2 ovea vähemmän .  ;D

Markku J

Nyt on kaupanteon paikka. Itse ainakin tekisin Ton-1:n tilanteessa. Harmi, kun en itse pääse nyt hyödyntämään tätä tarjousta.

rob-s

Mitenköhän tuollaiset tarjoukset toimivat vientiautojen (tax free) kanssa?

VAG!

aa

Ktk

Nämä tämän syksyn kampanjahinnastot koskee uusia tehdastilauksia. Lienee tilattavissa suurinpiirtein tämän ja ensi kuun.

Veikkaisin että ovat tilattavissa myös tax free-puolella, senkin saa varmaan kysymällä selville.

Ton-1

..... jos ..... niin mun listaus (mitäs muuta kannattais JOS?):

9VK Bang & Olufsen Sound System 1360

1XW S line monitoimiurheiluohjauspyörä 260

5TL Somistelistat: kiiltävän mustat pianolakatut 290

2Z0 Ilman tyyppi- ja moottorimallimerkintää 0

VW1 Tummennetut sivulasit ja takalasi 600

QQ1 Sisävalopaketti 190

4ZM Musta optiikka -paketti 620

edit: (ei kerennyt kettään vielä kuittaamaan että missäs se ) MISANO RED TIETENKIN !  ;D ;D

VAG!

aa

Ton-1

... jaa että takatutka vakiona ..... :D

rob-s

ennen ainakin takatutka kuului comfort pakettiin.

Mitä Ton-1 erittelemä auto tulisi maksamaan? Onko 2.0TFSI Q ja manuaalilaatikko?

VAG!

aa

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 17.09.10 - klo:11:36
ennen ainakin takatutka kuului comfort pakettiin.

Mitä Ton-1 erittelemä auto tulisi maksamaan? Onko 2.0TFSI Q ja manuaalilaatikko?

En laskenut yhtään mutta kuvittelisin että hyvin neuvoteltuna eka numero pysyis vitosena (cäsh-meinigillä/ se listaus ilman lisävanteita yms.). Ja manuskaa ajattelin ..... ei oo 'ketään' ketä vonkais automaattia ..... nyt.

rob-s

Laskeppas yhteen tai/ja pyydä tarjous Audilta!

Ton-1

Lasipalatsi on siinä kotimatkan varrella ..... ;)

Oisko 'älyttömin' veto mitä oon tehnyt jos sen teen ..... mutta jos +40 v. on tehnyt (enimmäkseen) fiksuja vetoja niin josko kerran oltais epärationaalisia, uus kupee omanmaun mukaan tuntuu kyllä USKOMATTOMAN hyvältä .... long way on tultu vuodesta -86 jolloin ostin 'vastaavan' auton, vielä kortittomana kaverina pihaan tuli tuunattu Toyta (iso) Corolla Coupe -75  1600 Levin-moottorilla kauheilla läskeillä kromivanteille kietastuna ..... arvatakaa minkä värinen se oli  ;D ( joku kait muistaa tarinan) ...... hyvät oli sekä kyydit että hörinät ..... vaimitensenyt oli ...... ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy