service ilmoituksen kuittaus

Aloittaja Hande23, 15.09.12 - klo:17:12

« edellinen - seuraava »

Hande23

Heps. osaako kukaan sanoa mitenkä kuitataan toi service ilmoitus kun ajotietokone sanoo aina kun laittaa päälle että service now niin miten se huolto kuitataan?? ja toinen kysymys olisi että onko kellään mitään hajua tai onko kellään mistä saisi passattiin 3c takapuskuriin rekisterikilven valo ja se linssi touhu kokonaan?

JeanC

Lainaus käyttäjältä: Hande23 - 15.09.12 - klo:17:12
toinen kysymys olisi että onko kellään mitään hajua tai onko kellään mistä saisi passattiin 3c takapuskuriin rekisterikilven valo ja se linssi touhu kokonaan?
Oisko Laakkoselta  ::)

Tks

Lainaus käyttäjältä: Hande23 - 15.09.12 - klo:17:12
onko kellään mitään hajua tai onko kellään mistä saisi passattiin 3c takapuskuriin rekisterikilven valo ja se linssi touhu kokonaan?

Jettaan hain aikoinaan ihan varaosatiskiltä. Ei maksanut montaa euroa tais olla noin kympin..
Volvo.

Korhonen

itellä menee huoltovälin kuittaus näin, menee sitten kiinteäksi (15 000 km):

1. Paina jakoavain nappi pohjaan.
2. Laita virrat päälle.
3. Näyttöön ilmestyy service now.
4. Löysää jakoavain nappi.
5. Paina Min nappia kerran.

Ja homma on valmis
VW Passat 1.9 tdi Sportline -06

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy